Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zin 'n midar

LZN
12-06-2003, 23:41

Hierbij willen wij u erop wijzen, dat u nog een geldbedrag van 200 euro moet voldoen aan de heer F.Nasty. De heer F.Nasty heeft u nog vriendelijk erop gewezen het bedrag te voldoen, kennelijk voelde u zich daar een beetje te charmant voor, om niet te antwoorden. Een nacht in FouNasty Motel is niet gratis, ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben. Voor overige vragen kunt u zicht melden bij onze reseptie. met vriendelijke groet KredietWijzer :zwaai:.

SweetRose
12-06-2003, 23:45
het is receptie.en ni reseptie :D ewaa gun me nog ff tijd..kmoet nog aant geld komen man :( ps: voor wa moest k nu weer betale ?? :watte?: never mind..kzie het net :schok: heb ik in jouw hotel geslapen? sorry..can't remember :D

SweetRose
12-06-2003, 23:48
thx..zelf gemaakt in 5 minuten :bril: de jouwe is ook euh...euhm...heel origineel :melig: ff zien wat je van miiammetje hebt gekregen :D http://www.surprisedesign.nl/images/diddl/0866dipl_gr.jpg

SweetRose
13-06-2003, 00:01
Origineel gepost door FouNasty :rolleyes: Excuus me :rolleyes: bekijk je eigen tekst eff :rolleyes: Das à la belgisch :belgie::D maar die reSeptie viel me op....:maf2: ach ge moet u der ni voor schamen.. zo'n fouten zijn menselijk..dus ge zijt nog een mens hamdolilah...:hihi:

SweetRose
13-06-2003, 00:04

jah...ik kom uit wafelland :D

SweetRose
13-06-2003, 14:34
ik ook niet :D