Imenrotterdam
12-06-2003, 22:39
So ik heb vorige keer een verhaal via e-mail gekregen dat zo erg is dat ik ’s nachts niet heb geslapen. Het is een lang verhaal, maar ik ga het effe kort vertellen, zodat de dames op hun hoede zijn. lees het alsjeblieft, dan voorkom je dat jouw leven een hel wordt. Het gaat over een heel braaf meisje dat achterna werd gezeten op een jongen. Ze gaf hem geen aandacht, maar de jongen bleef maar komen en hij bleef haar maar zeggen dat hij met haar wilde trouwen. Uiteindelijk werd ze verliefd op hem. Ze hebben veel gepraat met elkaar door de telefoon. Een keertje kwam hij haar halen van school… met de auto. Zij dacht ik ken hem nu wel, dus waarom niet. Hij bracht haar naar zijn huis en nog steeds dacht zij: ik ken hem heel lang, wat gaat hij nou doen?? Na een kopje koffie begonnen ze elkaar te zoenen en van het een kwam het ander. Uiteindelijk hebben ze het dus gedaan. Het meisje was vergeten dat als 2 mensen in een afgesloten ruimte zitten er dan altijd iemand bijkomt zitten… De duivel. Nadat ze besefte wat ze gedaan had heeft ze huilend haar spullen gepakt en is ze naar huis gegaan. Ze was stom van verbazing. Hoe heeft ze het zover laten komen. Hij belde haar op en zei dat hij met haar zou trouwen. Ze moest even naar hem toekomen om te regelen dat hij haar de hand zou komen vragen. Ze is naar hem toe gegaan. Hij heeft haar verteld dat ze de trouwakte kon vergeten, hij zou niet met haar trouwen. Uit woede heeft ze hem geklapt. “oh, dus zo wil je het gaan spelen” zei hij. En toen liet hij haar een videoband zien die alles heeft opgenomen wat ze die dag hadden gedaan. Ze was helemaal verdoofd. Ze zag zichzelf daar op de bank… ze zag dat ze werd ontmaagd door de haar geliefde, die haar geliefde niet blijkt te zijn. Hij dreigde dat hij de videoband aan haar familie zou laten zien. Van het ene moment op het andere is haar leven veranderd in een hel. Wat moest ze doen om dat niet te laten gebeuren??? Ze moest voor hem gaan werken als **** en dat deed ze…. Om de eer van de familie te redden. Ze ging na schooltijd altijd naar vieze mannetjes waarmee zij seks moest hebben, zodat hij de videoband niet zou laten zien aan haar vader. Haar geliefde blijkt een loverboy te zijn. Een vieze ****** dus. Nadat hij veel geld met haar heeft verdiend heeft hij de videoband uiteindelijk toch aan haar vader laten zien. Ze is die dag niet thuisgekomen, haar zusje zei dat ze maar beter weg kon blijven. Haar familie is verhuisd en de laatste woorden vanuit het sterfbed van haar vader waren: ik zal het haar tot op de dag des oordeels niet vergeven. Zo zie je hoe je leven in een ware hel kan veranderen, en alleen maar omdat we zo eigenwijs zijn en niet willen leven volgens de regels van ons geloof, regels die het ons gemakkelijk zullen maken, niet moeilijk. Wees op je hoede voor loverboys. Dat zijn jongens die eerst heel lief zijn en je overladen met kado’s en je vervolgens dwingen om de prostitutie in te gaan. De meeste loverboys blijken Marokkanen te zijn. Dus dames, let alsjeblieft op. Voor degene die geïnteresseerd zijn in de lange versie… Laat het me weten, dan stuur ik je het via je e-mail.