Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames Tips

miss_siham
12-07-2006, 21:13

Wimpertijd Volle lange en gekrulde wimpers: sommige mensen worden ermee geboren, anderen kunnen er alleen van dromen. Wimpers blijven een bron van inspiratie voor de cosmetica-industrie, die gelukkig de nodige troost biedt in de vorm van mascara. Wat je ook kunt doen, is een keer in de week wat vaseline op je wimpers smeren. Hierdoor worden ze sterker en vallen minder snel uit. En gaat het allemaal niet snel genoeg? Nepwimpers doen ook wonderen!

miss_siham
12-07-2006, 21:14
Vollere lippen Masseer met een tandenborstel je lippen en breng daarna een laagje gloss of vaseline aan. Zo zien je lippen er een stuk voller uit.

choco2
12-07-2006, 21:16
ahaha al heb ik volle lippen en best wel volle wimpers zal k als nog je advies opvolgen

miss_siham
12-07-2006, 21:18
ahaha al heb ik volle lippen en best wel volle wimpers zal k als nog je advies opvolgenhaha probeer vaseline :goedzo:

Lila_
12-07-2006, 21:20

Precies wat ik voor m'n wimpers en lippen gebruik, vaseline.. En ik moet zeggen dat het goed werkt :) Natuurlijk moet je er niet te veel van verwachten, maar het is wel heel goed :goedzo:

choco2
12-07-2006, 21:39
ahahah weet je toen ik het voor het eerst hoorde over vaseline en je lippen weeet je hoeveel ik op me lippen had gesmeerd gewoon vet lagen ahaha me broers hebben me echt uit gelachen het was zo erg dat me lip hing

Lila_
12-07-2006, 21:40
ahahah weet je toen ik het voor het eerst hoorde over vaseline en je lippen weeet je hoeveel ik op me lippen had gesmeerd gewoon vet lagen ahaha me broers hebben me echt uit gelachen het was zo erg dat me lip hing :hihi: Ik gebruik ook heel veel, heb toch niets te verliezen :o