Bekijk originele versie : effe een vraagje aan jullie!
Naimatemsemen_0
12-07-2006, 18:37
Salaam wa a3alkoem allemaal...
Ik zit met een vraag...
Het zit namelijk zo: Me man en ik hadden besloten om de bruidloft hier te houden... Maar uiteindelijk hebben we toch besloten om het volgende jaar in marokko te houden i.v.b met z'n familieleden en die van mij... Om er bij te zijn namelijk... Alleen vraag ik me af kopen jullie dan een bruidsjurk vanaf hier of wachten jullie tot jullie daar aankomen en hoe regelen jullie het vanaf hier om de bruidloft vlekkeloos te verlopen... Wel jammer is dat ik dit jaar niet op vakantie ga... En volgende jaar pas maar dan heb ik ongv twee en half week voor alles...
Vertel me jullie verhalen hoe jullie het hebben geregeld in zo'n situatie als die van mij...[/FONT]
mocroladyy
12-07-2006, 20:31
ik zou bijv nooit in maroc een bruiloft houde omdat k dat gwn geen goed idee vind en vooral die mense in maroc zijn te erg en ja als je je bruiloft in maroc houdt dan kun je gwn daro een bruidsjurk hale bijv in melilia hebbe ze egt mooie bruidsjurke
hindatje
12-07-2006, 20:34
ik zou bijv nooit in maroc een bruiloft houde omdat k dat gwn geen goed idee vind en vooral die mense in maroc zijn te erg en ja als je je bruiloft in maroc houdt dan kun je gwn daro een bruidsjurk hale bijv in melilia hebbe ze egt mooie bruidsjurke
ik zou ook niet in marokko willen trouwen...
maar voor naimatemsemen veel geluk, en lah ye kemel biel gair inshallah
LaDy_Du_MaRoc
12-07-2006, 20:49
hey, heb een familielid met ongeveer zelfde situatie als jouwe, ze heeft uiteindelijlk gekozen om het gwn i marokko te doen bij haar vader daar.
ze heeft jurke hier late naaie en die neemt ze mee naar daar, bedankjes en dergelijke neemt ze allemaal mee van hier. omdat zij maar een weekje verlof kreeg gaan haar ouders en zusse alles een beetje voorbereiden.
versiering en dergelijke, alles meenemen van Belgie. en dan lekker een feestje houden met werknemers van daar en in je ouderlijk huis.
is toch mooi?
waar zie jij dan problemen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.