Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bindingsangst!

Pagina's : [1] 2 3 4

DieselGirly
13-06-2002, 14:46

Hallo allemaal, ik heb een vraagje aan jullie.... hoe kom je af van bindingsangst??!!!

DieselGirly
13-06-2002, 14:54
ja mij ook niet.....aan de ene kant wil ik wel ....maar aan die andere groooooote kant helemaal niet...... ben ergens bang voor maar waarvoor??!!! ppfff...maar ja je wordt ouder en je kan niet eeuwig alleen blijven..maar nog durf ik niet!

amel1
13-06-2002, 15:12
ik heb het ook wel maar wordt steeds minder het zit gewoon in je vindt ik. ik heb tot nu toe een vriend gehad, maar maakte het uit vraag me niet waarom dat weet ik zelf ook niet precies en ik hoefde hem ook niet iedere dag te spreken of vaak te zien maar nu begin ik wel wat losser te komen het is bij iedereen verschillend voor de mensen die bindingsangs hebben dan

zinalady
13-06-2002, 15:49
hey fouzia, ik heb altijd ook bindingangst gehad met alle vriendjes..... ze mochten allemaal echt niet te dicht in de buurt komen ze mochten niet weten als ik me *** voelde dus ik wilde dat ze mijn gevoelens niet wistte...mijn exxen hebben nooit mijn echte ik leren kennen omdat ik me niet wilde binden.stelde ik mezelf heel anders op dan ik in werkelijk was...... en na een weekje maakte ik het alweer uit en dan verzon ik allerlei redenenen waarom ik niet meer wou! Maar het is heel gek maar nu heb ik een vriend en ik zie hem echt als de ware voor mij ik heb zelfs al toekomst plannen en kan gewoon niet meer zonder hem....dus ik denk dat als je op een dag de ware tegenkomt dan zal het wel goed komen...en nog iets pak het gewoon rustig aan want ik heb mijn vriend ook eerst echt heel lang gewoon goed leren kennen en ik merk ook dat dat al heel veel uit maakt!!!! beslama :zwaai:

igzeneej
13-06-2002, 15:54

Zo dat zal dan wel een hele leuke kerel zijn :D

zinalady
13-06-2002, 15:57
hihi....ja een hele leuke kerel...oehhh de allerleukste van de hele wereld.....en zal ik je eens wat vertellen igzeneej..die allerleukste kerel is ook nog eens MINE :Iluvu: DOEIDOEI

igzeneej
13-06-2002, 16:05
Wil je me een minderwaardigheidscomplexje bezorgen :huil:

zinalady
13-06-2002, 16:42
haha nee hoor.....oh wist je het dan niet dat ik het over jou had??? ik d8 die voelt zich wel aangesproken ofzo maar nee hoor!!!!! :p

igzeneej
13-06-2002, 17:05
Nee vandaag doet mijn helderziende functie het niet goed !!!

zinalady
13-06-2002, 17:27
oh...nou bij deze dan schatje....jij bent de allerleukste en allerlekkerste van heel deze wereld!!! ik hoop dat je je nu wel aangesproken voelt :D

DieselGirly
13-06-2002, 17:50
maar zina lady....ik ben blij voor je dat je je bindingsangst hebt over wonnen..... ik heb zelf geen vriend gehad al is die aanleiding er wel regelmatig....maar ik denk dan oohh leuke jongen...maar zodra het wat hechter wordt haak ik af....al wil ik wel heel graag. maar soms denk ik ook dat ik de ''ware'' zelfs geen kans durf te geven.... ja ppfff moeilijk ....ja ik weet mensen dat ik het misschien moeilijk voor mezelf maak!.....maar ik kan niet anders ...en daar baal ik van

DieselGirly
13-06-2002, 17:52
uuhmmm .....ff iets recht zetten hierboven...... ik vertelde dat ik misschien de ware geen kans durf te geven......wel als ik weet dat hij het is...maar hoe weet ik dat??!!

zinalady
13-06-2002, 18:58
hey girl....jah die vraag vroeg ik me ook altijd af...van hoe moet ik nou weten dat hij de ware is.....maar het enigste wat ik je kan zeggen is.dat merk je!!! je voelt het gewoon het is anders dan met je exxe enz!!!!! beslama :zwaai:

DieselGirly
13-06-2002, 19:41
okey thanx....dat is ook wat ik vaak hoor!

DieselGirly
14-06-2002, 10:18

Kameltje ofte wel Igzeneej.... heb jij geen last van bindingsangst......welke mensen nog meer eigenlijk??!!......of zijn het maar een enkele?!...die daar last van hebben! mensen die het hebben overwonnen....hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen! tell me! ciao

Pagina's : [1] 2 3 4