Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je eerste date...

Ladyx1983
12-06-2003, 21:11

hoe doe jij je eerste date hoe kleed je,je doe je je haar gedraag je je en kussen jullie ook na afloop van de 1ste date???? :confused: ewa jah was gewoon ff benieuwd :p

miriammetje
12-06-2003, 21:13
salaam alikoem... mij eerste date is inshalalh thuis met de ouders van die jongen en mijn ouders,.....ik kleed me dan netjes en verzorgt en do mijn hoofddoek mooi....ik zoen hem niet maar zijn moeder krijgt wel 4 zoentjes van mij.....en zijn beurt komt dan ook inshallah...... beslemma miriam

xberbersroosjex
12-06-2003, 21:26
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem... mij eerste date is inshalalh thuis met de ouders van die jongen en mijn ouders,.....ik kleed me dan netjes en verzorgt en do mijn hoofddoek mooi....ik zoen hem niet maar zijn moeder krijgt wel 4 zoentjes van mij.....en zijn beurt komt dan ook inshallah...... beslemma miriam :goedzo: :D

maghrebgirl20
12-06-2003, 21:29
mn eerste date moet nog komen, hopelijk snel want nou duurt het wel lang. maar met diegene ga ik dan ook direc trouwen en verloven inshallah

Lady_moi
12-06-2003, 21:40

mirriam :goedzo:

Sweetmarocia
12-06-2003, 21:45
Magrebgirl ga je eerst trouwen en dan verloven??????? Apart.... :zwaai:

maghrebgirl20
13-06-2003, 01:27
Origineel gepost door Sweetmarocia Magrebgirl ga je eerst trouwen en dan verloven??????? Apart.... :zwaai: ja, ik denk het wel en dan ga ik kleinkinderen krijgen, en dan pas kinderen :D je let wel op he vandaag. ;) maar nee ik ga dus eerst verloven inshallah. ik weet mijn nederlands is niet zo goed. ewa altijd die marokkanen he, nooit willen integreren. hihi :zwaai:

Chatefemqemamu
13-06-2003, 01:35
ik weet t echt niet meer.... eerste date?? damnn pfff weetikveel. :confused: weet nog wel 1ste kuzzz, maar dat was geen date... dusse... shoot me gheghe :D

Sweetmarocia
13-06-2003, 09:50
Origineel gepost door maghrebgirl20 ja, ik denk het wel en dan ga ik kleinkinderen krijgen, en dan pas kinderen :D je let wel op he vandaag. ;) maar nee ik ga dus eerst verloven inshallah. ik weet mijn nederlands is niet zo goed. ewa altijd die marokkanen he, nooit willen integreren. hihi :zwaai: Ewa saaaaafie was maar een grapje zina :blauwkus: Tfoe ja bijdehand ben ik soms :kwaad:

just_fouad
13-06-2003, 09:57
:D ik heb honger

True_angel
13-06-2003, 10:31
dont wanna remember it!!!!!!!!!!!!!!!

yasminne
13-06-2003, 10:33
Origineel gepost door just_fouad :D ik heb honger Ik ben ontbijt aan het maken, dus als je wat wil ben je van harte welkom!

Ladyx1983
13-06-2003, 21:46
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem... mij eerste date is inshalalh thuis met de ouders van die jongen en mijn ouders,.....ik kleed me dan netjes en verzorgt en do mijn hoofddoek mooi....ik zoen hem niet maar zijn moeder krijgt wel 4 zoentjes van mij.....en zijn beurt komt dan ook inshallah...... beslemma miriam ;)