Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwen met een d.r.u.g.s.d.e.a.l.e.r...

Pagina's : [1] 2 3

LZN
12-06-2003, 20:05

salaaaam mensen, een vriendin van mij wil trouwen met een haar vriend..... maar het is een dealertje :jammer: hij is vandaag naar haar vader geweest en die heeft geweigerd (logish) :( ze wil hoe dan ook met hem trouwen, ze wil niet inzien dat hij floes del 7ram eet, hij kleed zich met floes del 7ram en gaat door et leven met floes del 7ram.... :( :kwaad:.

BrokenHeart25
12-06-2003, 20:10
Wat is het toch met die dealers. Wat vinden meisjes aantrekkelijk aan ze! Ik heb mijn verloofde verloren aan een dealer. :(

Chaimaa
12-06-2003, 20:20
allah i koun fel3auwn

Lady_moi
12-06-2003, 20:43
ik heb ook mn lesje geleerd :o haar vader heeft gelijk vind ik

miriammetje
12-06-2003, 20:48

Origineel gepost door BrokenHeart25 Wat is het toch met die dealers. Wat vinden meisjes aantrekkelijk aan ze! Ik heb mijn verloofde verloren aan een dealer. :( salaam alikoem.. ewa laah jstir allah is groot......en mekteb is er...en voor jouis ook een goede moslima...uit gekozzen als jij moslim bent...inshalah beslemma miriam

Lady_moi
12-06-2003, 21:51
tis allemaal met el mektoeb

elmoemien
12-06-2003, 21:52
Nou ja zeg..........nog een bewijs dat veel vrouwtjes materialistisch zijn ingesteld. Ze moeten zich schamen!!

farara
12-06-2003, 23:47
Origineel gepost door BrokenHeart25 Wat is het toch met die dealers. Wat vinden meisjes aantrekkelijk aan ze! Ik heb mijn verloofde verloren aan een dealer. :( :huil:

Fruitje
13-06-2003, 00:01
Ewa liefde maakt blind,.....

achie25
13-06-2003, 00:01
Als ze nu niet wil luisteren dan zal ze daar later vanzelf achter komen... Als ze perse wil trouwen dan doet ze dat maar. Maar dan kan ze niet voor de Marokkaanse wet trouwen want daar heb je toestemming van je vader voor nodig, mits deze overleden is en dat is in deze situatie niet het geval... Als ze straks getrouwd is, en hij brengt de helft van de tijd in de bak door en zij zit alleen thuis dan zal ze wel heel goed nadenken over waarom haar vader weigert...

elmoemien
13-06-2003, 10:40
Origineel gepost door Taduchepa :D Geef maar toe; ontkennen heeft geen zin (feiten zijn feiten)....

noortje1
13-06-2003, 10:50
hoezo geld maakt niet gelukkig :rolleyes: ze trouwt om zijn geld dat is te zien :rolleyes:

shirien85
13-06-2003, 10:56
ik wil nooit van m'n leven met een dealer trouwen. ik wil dat hij z'n geld eerlijk verdient. :zwaai:

LilaMaldini
13-06-2003, 11:56
Ola ~LayDzz~ K heb ook sinds kort een relatie met een drugsdealer, maar waarom zou je het opgeven? ik bedoel hallo? hij kan ook stoppen voor die vriendin van jou toch? als hij zo veel van haar houd en dat hij echt zijn leven met haar wil delen dan kan hij toch stoppen voor haar en dan een normale baan gaan zoeken? Mensen maken fouten, elk mens, en vergeven hoort ook bij het leven toch? En vrij logisch dat ze niet wil in zien dat het floes djal hram is...ze is gewoon verblind door zijn liefde! Ga met je vriendin praten en vraag als ze met hem wil praten dat hij gaat stoppen met zijn zaakjes ;) Ik heb met een dealer, en hij gaat ins'allah stoppen binnenkort voor mij :D :Iluvu: tenminste dit is mijn tip :( Thalla en geef nooit op!! :D

Onslaught
13-06-2003, 12:30

Origineel gepost door ouiam_tet1 salaaaam mensen, een vriendin van mij wil trouwen met een haar vriend..... maar het is een dealertje :jammer: hij is vandaag naar haar vader geweest en die heeft geweigerd (logish) :( ze wil hoe dan ook met hem trouwen, ze wil niet inzien dat hij floes del 7ram eet, hij kleed zich met floes del 7ram en gaat door et leven met floes del 7ram.... :( :kwaad: fleos del 7ram hahahaha w8 dit iis betere zin het is niet geld die haram is maar bleodgeld oke is faking veel erger dus haram is nog zo niet doen maar bleodgeld is jij zal zwaar voor boeten :rolleyes: bolle

Pagina's : [1] 2 3