Bekijk originele versie : Ontlasting (haschakoem)
didi_ino
11-07-2006, 22:49
Dames, zit met een probleem. Ik heb zo'n opgezette buik, lijk voor mijn gevoel wel zwanger! En ook al houd ik me adem in je ziet nog zo'n buikje. Maar goed, ik heb moeite met ontlasting, alleen weet ik niet meer wat je het beste kunt eten om toch naar het toilet te gaan.
Kan iemand mij daarbij helpen asjeblieft en weet iemand ook waarom ik een opgezette buik heb.
moslimmagirl
11-07-2006, 23:00
eet zwarte pruimen (barkok) drink sinaasappelsap......bij mij werkt ook zwarte olijven....
didi_ino
11-07-2006, 23:02
Dank jullie wel djazaka allahoe gairan
je moet koude karnemelk of melk drinken en voor je het weet moet je naar de wc
didi_ino
11-07-2006, 23:13
Nu koffie hahahah kan niet inderdaad.
Hebben jullie ook last van een opgezette buik?
Graan/tarwe produkten,pruimen helpen bij mij altijd.
wat bij mij juist niet helpt is Melk daar word mijn ontlasting alleen nog harder van.
Insania
Mfelsa_nr1
11-07-2006, 23:38
Vermijd bananen en drik veel sinasappelsap!
Wat bij mij echt helpt is pap (brinta) 's ochtends eten en ik ga gelijk naar de wc. Echt een laxeermiddel voor mij! Probeer het uit!
PS Hoe heet je prinsesje? Alina?
wardaroosje
11-07-2006, 23:43
Karnemelk, jus d'orange en je hebt van zonnatura een theesoort daarvoor.
Ik heb ook vaak een opgezette buik maar ligt denk ik gewoon aan de darmen
khadijatje
11-07-2006, 23:50
Als dit allemaal niet werkt, dan heb je een thee die echt écht werkt...trust me!
Van de merk Jacob Hooj...je hebt verschillende soorten waaronder stoelgang, te koop in een winke genaamd "de tuinen" en in beverwijk heb je ze ook.
Succes ermee.
Khadija
Als dit allemaal niet werkt, dan heb je een thee die echt écht werkt...trust me!
Van de merk Jacob Hooj...je hebt verschillende soorten waaronder stoelgang, te koop in een winke genaamd "de tuinen" en in beverwijk heb je ze ook.
Succes ermee.
Khadija
die van kneipp is ook heel erg goed.
of anders moet je gewoon naar de dokter gaan dan krijg je van die Movicolon poeder zakjes die helpen ook heel goed.
Insania
;) neem een slokje olie helpt ook wel :hihi:
die van kneipp is ook heel erg goed.
of anders moet je gewoon naar de dokter gaan dan krijg je van die Movicolon poeder zakjes die helpen ook heel goed.
Insania
Ja kneipp gewichtsafname. Je hoeft niet perse af te vallen maar je ontlasting komt wel!
Ja kneipp gewichtsafname. Je hoeft niet perse af te vallen maar je ontlasting komt wel!
Klopt :goedzo:
Hasna_real
12-07-2006, 00:57
Danone activia, werkt bij mij als een tierelier!
Bij DE TUINEN heb je een kruidenthee voor betere stoelgang, daarmee kun je in ieder geval het probleem nu mee oplossen.
Doorgaans moet je gewoon heel veel water drinken, minimaal 2 liter en je zult het niet bijhouden met de ontlasting.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.