Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Scheiden is lijden?

Pagina's : [1] 2 3 4

noenoes33
11-07-2006, 18:04

Salaam zusters Ik heb een vraagje aan jullie: wie van jullie is gescheiden en heeft een kind of is op het punt om te gaan scheiden. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Hebben jullie veel problemen gehad met instanties , de huur en andere zaken. Hoeveel keer per week mag de vader je kind zien ect. Mijn zusje heeft een dochtertje van 2 jaar en haar man heeft haar vandaag na precies 3 jaar en 3dagen verlaten. Deze week heeft hij zijn verblijfvergunning gekregen en is gelijk vertrokken. Zo zie je maar weer dat het leven soms op een spelletje lijkt. salaam..........

tetouanija
11-07-2006, 18:08
deze man was zeker op 1 ding uit, sobhana allah dat mensen zo hard kunnen zijn, ik wens je zusje veel sbar toe.

powerfull
11-07-2006, 18:09
Salaam zusters Ik heb een vraagje aan jullie: wie van jullie is gescheiden en heeft een kind of is op het punt om te gaan scheiden. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Hebben jullie veel problemen gehad met instanties , de huur en andere zaken. Hoeveel keer per week mag de vader je kind zien ect. Mijn zusje heeft een dochtertje van 2 jaar en haar man heeft haar vandaag na precies 3 jaar en 3dagen verlaten. Deze week heeft hij zijn verblijfvergunning gekregen en is gelijk vertrokken. Zo zie je maar weer dat het leven soms op een spelletje lijkt. salaam.......... wat zeg je me nou? schrijf verdonk hierover, en laten ze dat soort figuren nederland uitkicken, van mij alle liefde toe. walgelijk, om op te spugen dit soort figuren. dit soort figuren hebben in marokko een vriendin en zoeken er een uit europa, zodra ze binnen zijn, halen ze hun vriendinnen naar nederland, volgens plan die ze allang hebben gesmeden!! hier kan ik zo kwaad om worden.

ellae
11-07-2006, 18:21
raadpleeg verdonk ik hoop dat ze je zusje kan helpen insha allah da vent heeft hier geen moer te zoeken:kwaad: tfoeee

cagedbird
11-07-2006, 18:46

Echt erg,wat een klootzak zeg..ze hebben kids alsof ze een parkiet hebben waar ze geen moer om geven allah jehfad.Ik ken een meisje meskina is 19 jaar en staat op het punt te scheiden en heeft een dochtertje van bijna een jaar :jammer: Ik vind het verschrikkelijk dat zulke mannen niks om hun kids geven. Laat staan de ratten die meiden gebruiken voor papieren..ieggggg hekel heb ik aan zulke mensen Allah je a3tiekoum sbar en alle moslima's die zulke dingen meemaken.:jammer:

powerfull
11-07-2006, 19:48
Salaam zusters Ik heb een vraagje aan jullie: wie van jullie is gescheiden en heeft een kind of is op het punt om te gaan scheiden. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Hebben jullie veel problemen gehad met instanties , de huur en andere zaken. Hoeveel keer per week mag de vader je kind zien ect. Mijn zusje heeft een dochtertje van 2 jaar en haar man heeft haar vandaag na precies 3 jaar en 3dagen verlaten. Deze week heeft hij zijn verblijfvergunning gekregen en is gelijk vertrokken. Zo zie je maar weer dat het leven soms op een spelletje lijkt. salaam.......... nou is mijn vraag wat wil je zus, en wat jij en je fam. kunnen doen is alleen haar steunen en helpen meer niet.

Inspiration4you
11-07-2006, 19:54
Ik wil niet lullig doen, maar het gaat niet altijd alleen maar om de papieren. Vaker speelt er veel meer mee en dan wordt alles maar op de papieren afgeveegd om zo de schuld bij de man te zetten. Vaak heb je ook situaties waarbij de vrouw de man onder haar duim houdt in het huwelijk omdat ze dan van alles voor hem geregeld heeft, ja zo een man slikt het dan maar voor even , om haar later terug te kunnen pakken zodra hij zijn papieren heeft. Elke verhaal heeft 2 kanten.

powerfull
11-07-2006, 19:58
Ik wil niet lullig doen, maar het gaat niet altijd alleen maar om de papieren. Vaker speelt er veel meer mee en dan wordt alles maar op de papieren afgeveegd om zo de schuld bij de man te zetten. Vaak heb je ook situaties waarbij de vrouw de man onder haar duim houdt in het huwelijk omdat ze dan van alles voor hem geregeld heeft, ja zo een man slikt het dan maar voor even , om haar later terug te kunnen pakken zodra hij zijn papieren heeft. Elke verhaal heeft 2 kanten. als ik het verhaal hierboven lees, is de heer in de week dat hij zijn vergunning heeft gekregen ook vertrokken. lieverd, dit zegt alles en wens ik niemand. Elke huwelijk heeft zijn beide kanten, maar zo opvallend iemand verlaten, heeft geen verhaal nodig, dit zegt het alles. Vaak strijdt men ook voor een relatie, hij niet hij loopt weg. Ik geloof niet in wat je zegt, absoluut niet. Zelfs een invalide trouwt in marokko meid, so dont even go there.;)

Inspiration4you
11-07-2006, 19:59
Je kan zeggen wat je wil,maar het is wel erg duidelijk dat hy is vertrokken zodra hy zijn papieren had.Meestal hebben zulke ratten een liefde in marokko en gebruiken en ander..als er eerder ruzie was etc,had hij toch eerder kunnen vertrekken? Maar ik geef je wel gelijk wat betreft : het verhaal heeft 2 kanten;) Nee , dat is ook wel zo. En dat geef ik ook aan in mijn voorafgaande bericht, zo een man slikt dan van alles voor even tot hij zijn papieren heeft. Een man die zijn papieren heeft wat meer de keuze om eerder te vertrekken dan een man zonder papieren, die slikt dan liever de gekheid van de vrouw voor even om toch zijn status later te kunnen behouden.

Inspiration4you
11-07-2006, 20:01
als ik het verhaal hierboven lees, is de heer in de week dat hij zijn vergunning heeft gekregen ook vertrokken. lieverd, dit zegt alles en wens ik niemand. Elke huwelijk heeft zijn beide kanten, maar zo opvallend iemand verlaten, heeft geen verhaal nodig, dit zegt het alles. Vaak strijdt men ook voor een relatie, hij niet hij loopt weg. Ik geloof niet in wat je zegt, absoluut niet. Zelfs een invalide trouwt in marokko meid, so dont even go there.;) Het is niet verstandig om te generaliseren. Ik heb in mijn omgeving echt veel huwelijken gezien met mensen uit Marokko, zowel vrouw en man. En die partners hebben allemaal al de papieren inmiddels en sommige zelfs kids en ze zijn nog steeds bij elkaar. Tuurlijk, je hebt honden onder die mannen, maar je hebt ook honden onder de mannen van hier. Snap je me?

powerfull
11-07-2006, 20:02
Nee , dat is ook wel zo. En dat geef ik ook aan in mijn voorafgaande bericht, zo een man slikt dan van alles voor even tot hij zijn papieren heeft. Een man die zijn papieren heeft wat meer de keuze om eerder te vertrekken dan een man zonder papieren, die slikt dan liever de gekheid van de vrouw voor even om toch zijn status later te kunnen behouden. ben jij getrouwd dame, en heb je kinderen? Als de man het heeft uitgehouden alleen maar om zijn vergunning dan heeft hij haar nog steeds gebruikt, waarom is hij niet eerder vertrokken? Hij had ook kunnen strijden voor zijn huwelijk? Waar is de topicstarter, ik ben wel heel benieuwd naar het verhaal van haar over haar zus:rolleyes:

Inspiration4you
11-07-2006, 20:03
Oh ja, even voor de duidelijkheid, mijn bericht slaat absoluut niet op het verhaal van deze dame. Op de stuk na dat elke verhaal 2 kanten heeft.

Inspiration4you
11-07-2006, 20:06
ben jij getrouwd dame, en heb je kinderen? Als de man het heeft uitgehouden alleen maar om zijn vergunning dan heeft hij haar nog steeds gebruikt, waarom is hij niet eerder vertrokken? Hij had ook kunnen strijden voor zijn huwelijk? Waar is de topicstarter, ik ben wel heel benieuwd naar het verhaal van haar over haar zus:rolleyes: Ik ben getrouwd inderdaad en heb helaas nog geen kinderen. Lieve meid, het is niet goed te praten, dat moet je goed begrijpen, maar het enige wat ik naar voren wil brengen is dat sommige vrouwen ook niet altijd gemakkelijk kunnen zijn met een man zonder papieren en dat zo een man dat voor zijn eigen toekomst dat dan liever even slikt, terwijl hij misschien wel de juiste intentie met de dame had.

powerfull
11-07-2006, 20:06
Het is niet verstandig om te generaliseren. Ik heb in mijn omgeving echt veel huwelijken gezien met mensen uit Marokko, zowel vrouw en man. En die partners hebben allemaal al de papieren inmiddels en sommige zelfs kids en ze zijn nog steeds bij elkaar. Tuurlijk, je hebt honden onder die mannen, maar je hebt ook honden onder de mannen van hier. Snap je me? ik snap je meid, begrijp het volledig:goedzo:

Inspiration4you
11-07-2006, 20:08

ik snap je meid, begrijp het volledig:goedzo: :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4