Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Me zoontje

Pagina's : [1] 2

celine_4ever
11-07-2006, 15:31

gaat niet over dit jaar...:traan1: Hij gaat niet naar groep 3 we hadden vandaag een oudergesprek en hij moet nog een jaartje kleuterklas doen... Ik ben geschrokken van de resultaten van ze toets... Hij is echt erg achteruit gegaan... Terwijl het thuis goed gaat maar op school niet.. :traan1:

Endless
11-07-2006, 15:36
Heel erg jammer, maar wees gerust. Heel veel kinderen blijven zitten in de kleuterklas, en aan de ene kant kan dat zeer goed uitpakken. Zo orienteren ze zich beter. Sommige kinderen hebben dat gewoon nog nodig. Als jij 'm gewoon laat weten, dat je desondanks supertrots bent, en dat je volgend jaar wat meer op 'm let. Dan komt het zeker goed InshAllah! ;)

NoHide
11-07-2006, 15:37
Dat is erg balen....maar wie weet doet dat extra jaartje hem juist heel erg goed voor zijn schoolresultaten ;)

wardaroosje
11-07-2006, 15:40
Dat is helemaal niet erg meid. Misschien is het wel beter voor zijn ontwikkeling;)

celine_4ever

Ja dat zeiden ze ook... Maar uit ze toetsen bleek dat die een toets heeft gemaakt van een kind van 3 jaar terwijl die bijna 6 jaar is.... Dat was wel even schrikken... Ze lijntje uit de testen moesten op 6 komen en hij zat op 2 en half... Misschien is dat moeilijk te begrijpen maar me zoontje zit op een speciale school.. Voor moeilijke kinderen en spraak problemen..

moslimmagirl
het is beter dat hij in groep 2 blijf zitten dan in groep 4 of 5... ze zeggen dat ze dan veel zelfverzekerd door gaan en insha allah gaat hij het volgende schooljaar echt goed doen.......mijn dochter heeft groep 4 over gedaan en het heeft haar goed gedaan......:goedzo:

celine_4ever
11-07-2006, 15:42
het is beter dat hij in groep 2 blijf zitten dan in groep 4 of 5... ze zeggen dat ze dan veel zelfverzekerd door gaan en insha allah gaat hij het volgende schooljaar echt goed doen.......mijn dochter heeft groep 4 over gedaan en het heeft haar goed gedaan......:goedzo:Hamdoelilah mooi om te horen... :o Dank je wel habiba...:sjans:

noona
11-07-2006, 15:45
Mijn schoonbroer is zelf docent Frans en heeft 2 zoons waar hij het juist heeft gestimuleerd om een jaartje over te doen. Waardoor ze in dat jaar een sterkere start maakten. Blijven zitten is niet erg, het heeft iets negatiefs, maar gebruik het ten goede.

celine_4ever
11-07-2006, 15:47
Dank je wel Noona...:sjans:

Doenia_Doenia
11-07-2006, 15:50
gaat niet over dit jaar...:traan1: Hij gaat niet naar groep 3 we hadden vandaag een oudergesprek en hij moet nog een jaartje kleuterklas doen... Ik ben geschrokken van de resultaten van ze toets... Hij is echt erg achteruit gegaan... Terwijl het thuis goed gaat maar op school niet.. :traan1: Bij zo'n test kan je nie vanuit gaan dat een kind wel of ni goed is in een bepaald vak. Het is een momentopname, sommige kindjes kunnen erg geconcentreerd werken, andere zijn snel af te leiden... En er moet ook worden gekeken naar vroeg en late leerlingen, dat geeft ook veel verschil. InshaAllah zal jou zoontje het beter doen volgend schooljaar!

ellouisa
11-07-2006, 15:54
wat jammer zeg, maar wie weet helpt het voor volgende jaren. Oefen je wel goed met hem thuis? En praat je veel nederlands met hem?

trisinti
11-07-2006, 15:55
:) Komt wel goed inschallah gewoon extra aandacht en tijd geven hij is nog klein..til er niet te zwaar aan

-Bubbels-
11-07-2006, 16:01
ik had hier een reactie geplaatst maar zie het nu niet meer>???

noona
11-07-2006, 16:32
Dank je wel Noona...:sjans: Alsjeblieft! Het zegt trouwens niets over de inteligentie, heb ik dus gemerkt aan mijn neefjes, studiebollen ten top!

boyengirl
11-07-2006, 16:44

Maak je niet druk,soms wil het juist helpen als ze een jaartje blijven zitten.Ik ben in groep 4 blijven zitten..maar dat had een ander reden dan niet goed zijn in leren :o had ik ook groep 4 soms zijn kindjes nog heel speels en hebben ze nog meer zin om tespeelen dan iets te leeren komt goed inschallah beter nu dan op laten leeftijd

Pagina's : [1] 2