Bekijk originele versie : Krijgen Jullie Ook Van Die Woede Aanvallen Als
ALS JE BIJ DE KAPPER BENT EN DAT HIJ JE HAAR HELEMAAL HEEFT VERKRACHT :o
Nee, ik maak de kapper altijd duidelijk wat ik wil, en als hij/zij het niet goed doet dan :stomp:
MissChica
12-06-2003, 17:07
ik sluit me aan bij Tombraider
Oke dan, als zij/hij het niet goed doet dan krijgt hij/zij met mij en met misschica te maken!!
ik sla hem in elkaar, ik pak die scheermesjes en scheer hem kaal.
ik ga hem uitschelden, voor schut zetten, boycotten, campagagne voeren dat hij een slechte kapper is, en als ik hem een keer eerder heb betaald, dan maak ik de kassa open en pak ik al die geld die ik hem ooit heb gegeven, dus als ik mijn kapper was dan zou ik je weet wel
Origineel gepost door Tombraider
Nee, ik maak de kapper altijd duidelijk wat ik wil, en als hij/zij het niet goed doet dan :stomp: IK MAAK HET OOK DUIDLIJK MAAR TOCH DOEN ZE HET SOMS FOUT EN DAAR KAN IK :verdomme: OM WORDEN :)
MAAR HOE VAAK GAN DAMEZ NOU NAAR DE KAPPER 1 KEER IN HET HALF JAAR OFSO :confused: DUS ZO IZO MINDER KANS OP MISLUKTE KAPSELZ :D
Mijn haar verkeerd doen?? Moest die kaper eens proberen dan gaan misschica achter hem aan!!! :auw:
Origineel gepost door sweet_boyyy
ik sla hem in elkaar, ik pak die scheermesjes en scheer hem kaal.
ik ga hem uitschelden, voor schut zetten, boycotten, campagagne voeren dat hij een slechte kapper is, en als ik hem een keer eerder heb betaald, dan maak ik de kassa open en pak ik al die geld die ik hem ooit heb gegeven, dus als ik mijn kapper was dan zou ik je weet wel
:maf2: :maf2: :maf2:
TwinkleEye_19
12-06-2003, 17:11
Ik ben afgelopen weekeind nog geweest...
En ik moet zeggen..perfect in lagen geknipt :bril:
Echt nooit eerder zo'n goede kapper gehad :wijs:
kifesh nordin, heeft shie herman slecht voor je geknipt wella
C_warrior
12-06-2003, 17:12
Nee hoor als hij het verkeerd doet
Draag gewoon pet
volgende maand
heb ik weer een afro :D
kom maar naar mij chabab, knip ik wel voor je :hihi:
je maakt je toch niet druk als het slecht is.
mag je je pet dragen :)
Vergoeding :) Geld terug en er gebeurt niets...
MissChica
12-06-2003, 17:18
Tombraider you go girl :boogie:
Origineel gepost door sweet_boyyy
kifesh nordin, heeft shie herman slecht voor je geknipt wella
TIJDJE GELEDEN WAZ IK BIJ EEN NL KAPPER :( GEWEEST DUS HIJ LIET ZO MEISJE MN HAAR DOEN HELEMAAL VERKEERT NATUURLIJK :o EGTE SCHANDE VAN AF DIE DAG NOOIT MEER BIJ NL KAPPER GEWEEST EGT WAAR EEN KEER NOOIT MEER :D
MAAR SOMIGE MAROKKANEN KUNNEN ER OOK NIX VAN MAN IK HEB 1 KAPPER IN ROTTERDAM HIJ IZ MN VRIEND DE BESTE VAN DE BESTE :D MOET JE T ADREZ HEBBEN :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.