Bekijk originele versie : Palestijnse leiders "huilebalken"
Sharon: Palestijnse
leiders "huilebalken"
JERUZALEM - De Israëlische premier Sharon heeft de Palestijnse leiders donderdag voor de legerradio "huilebalken" genoemd. Sharon omschreef de Palestijnse premier Mahmoud Abbas als "een kuiken die nog geen veren heeft", aldus de Israëlische krant Haaretz in de interneteditie.
Sharon sprak voor de Israëlische legerradio, nadat hij met zijn ministers over de strijd tegen de terreur had overlegd. De aanleiding voor de bijeenkomst was een zelfmoordaanslag woensdag op een bus in Jeruzalem waardoor zeventien mensen, inclusief de dader, om het leven kwamen. De verantwoordelijkheid voor die actie is door de militante beweging Hamas opgeëist.
De premier zei dat Israël tegen terroristen blijft vechten zolang de Palestijnse premier dat niet doet. Zijn minister van Defensie Mofaz stelde dat Abbas en diens minister van Veiligheid Dahlan hun verantwoordelijkheden uit de weg gaan en niets doen aan het verbeteren van de veiligheid.
Bron (http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.sharon.palestijnse.premier.html).
Hierin moet ik Ama gelijk geven.
Danielle2
12-06-2003, 18:55
Beter een kuiken zonder veren dan een vetzak zonder ballen. Abu Mazen, respect!
islamietje114
13-06-2003, 01:13
Origineel gepost door vikker
Het is Marokkaan, ingeval je een Marokkaan moest zijn weet je nu hoe jij je eigen nationaliteit moet omschrijven.
Dus....Marokkaan. ;)
moet je weer een debiele opmerking maken over schrijf fouten? ik dacht dat je een discussie had geopend! GA DAAR DAN MEE DOOR!! bovendien geloof ik er nix van dat die Ariel (persil) sharon vrede wilt! hij laat alleen ze dikke schele varkens hoofd zien gaat half jankend zeggen dat ie vrede wilt maar ondertussen...damn als ik hem te pakken krijg...........
------------------------------------------------------------------------------------
Allahoema asli7 shabab almoeslimin, Allahoema wafiqhoem ila mafihi algairoe li awtanihim wa oematihim, ya rabb al3alamin. Allahoema asli7 nissa almoeslimin, Alahoema oerzoeqhoema alhijaaba, wal3afafa, wal 7ishmataha walhayá wa soenhoena ay’aftina aw yoeftan, ya sami3adoe3a. Allahoema oensoer igoenana fi alfilistine 3ala asirbi adalimin, 3ala aljahoedi al3asibin, Allahoema aqir3a a3joenana bi i3adati almasjidi Al Aqsa ila biladi almoeslimin
Allahoema taqabal doe3a’ana, wa salatana, ya 7ajoe ya qajoem
FEMALE SOLDIER OF ALLAH, MUSLIMS FOR LIFE, MUSLIMS UNITE!!!
abdoel6666
13-06-2003, 01:23
Weet je welke dommerikken hier ook veel knippen en plakken.......................................reda ctie... :D
Trouwens voor de actie van Israel op de moordenaar van hamas, weren er reeds eerder aanslagen die hamas heeft opgeeist. ;)
Die krijgen er tenminste voor betaald.....Ook zijn zij objectie en ze proberen niet een bepaalde bevolkings groep of geloof in een kwaad dag licht te stellen. Iets wat wij van jou niet kunnen zeggen. Kinder moordende zionist......
abdoel6666
13-06-2003, 01:27
Vooral die 3 laatset woordjes maken het voor jou boeiend.
Reeds van in het begin werd ik door jou en je simpele geest gebrandmekt als zionist, omdat ik niet reageer zoals jij wil...verandert niets aan de zaak ventje.... ;)
Ik spuug op jou soort vieze zionist.......
islamietje114
13-06-2003, 01:31
abdoel maak je niet zo druk jongen;) de kunst is om hem te pakken met argumenten....so zorg ervoor dat deze liehoedie even uitgedist is;) schelden kunnen we namelijk allemaal:D maar een normale discussie voeren kan niet iedereen (vikker ook niet)
abdoel6666
13-06-2003, 01:35
Origineel gepost door islamietje114
abdoel maak je niet zo druk jongen;) de kunst is om hem te pakken met argumenten....so zorg ervoor dat deze liehoedie even uitgedist is;) schelden kunnen we namelijk allemaal:D maar een normale discussie voeren kan niet iedereen (vikker ook niet)
Meid deze zionist heb ik al tig maal met argumenten onderuit gehaald. Ik heb hem zelfs een aantal maal laten bannen hier. Hij blijft terug komen, het is net een zwerf hond. Deze zionist moet je als kleuter behandelen.....
islamietje114
13-06-2003, 01:39
ewa ja dan moet het maar he....tja vikkertje ik probeerde je de vernederingen te sparen maar ja...het is niet anders je bent gewoon een (ne.uk)fout....maar het komt goed hoor!! echt waar...trouwens ik heb gehoord van abdoel dat je gisteren hebt geleerd je veters te strikken!!! GOED ZOOO!!!! jaaaaaaa nou ben je een grote jongen hoor...als je lief bent dan mag je snoepje....
wahahhhaa abdoel zo goed?;)
abdoel6666
13-06-2003, 01:41
Origineel gepost door islamietje114
ewa ja dan moet het maar he....tja vikkertje ik probeerde je de vernederingen te sparen maar ja...het is niet anders je bent gewoon een (ne.uk)fout....maar het komt goed hoor!! echt waar...trouwens ik heb gehoord van abdoel dat je gisteren hebt geleerd je veters te strikken!!! GOED ZOOO!!!! jaaaaaaa nou ben je een grote jongen hoor...als je lief bent dan mag je snoepje....
wahahhhaa abdoel zo goed?;)
Hahahahah perfect..... ;)
abdoel6666
13-06-2003, 12:23
Schattig..zo'n twee kleuters bij elkaar die nu al onderlinge verbondenheid aankweken. :goedzo: :D
De grootste mongool met het i.q. van een goudvis heeft weer iets te melden..... :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.