Bekijk originele versie : Me Haar Is Doooooooddd
newmoslima18
11-07-2006, 11:03
Ik verf nooit meer me haar ik doe er niks meer mee, alleen wassen en af en toe naar de kapper om dode puntjes te knippen.
ME HELE HAAR IS VERPEST ik heb alles wat er maar is gebruikt wat veel meiden doen, verven, stylen, cremes a la dit a la dat, oke voedingcremes zijn goed en als laatste heb ik nu permanent en nu is me haar helemaaaaaaaaal dood ik lijk net een schaapje zo erg is het, alleen als k het nat maak of super veel olie dan ziet het er nog uit maar echt als ik er niks in doe innieee wollah ik heb zo'n spijt ik kan wel huilen. neem nooit permanent mensen en style je haar echt niet te veel. WEES tevreden met wat allah je heeft gegeven.
een spoeling voor je haar kan nooit kwaad, Guhl :goedzo: heeft nu haarverf zonder ammoniak en dat is niet schadelijk voor je haar.
miss_saboetje
11-07-2006, 14:45
ikzelf verf nooit mijn haar en ben dit ook niet van plan... af en toe henna in mijn haar en het is al...maar ik voel ook dat mijn haar verdund is door het te stylen(ook al is da niet nodig:(:p)en daarom doe ik dat nu ook niet meer...
Ik heb nog nooit me haar geverft, en wil nu een keer een keer een kleurtje gebruiken die er na een paar keer wassen uitgaat... is dat slecht voor me haar?
Want ik had 2/3 jaar terug veel last van haaruitval en droog haar enzo... nu heb ik heel gezond haar en ik ben er zo tevreden mee dat ik het niet wil verpesten...
Maar aan de andere kant wil ik heel graag een kleurtje erin...
Dus is zo'n spoeling slecht voor je haar of niet?
Gebruik dan Henna Plus. is geen kleur, maar zit vol vitamenen...of gewoon Marokkaans henna is ook perfect
succes
wa salaam
ik zag op tv dat iemand dood haar had. de kapper gaf haar een voedende creme en hij had het opgeknipt zodat het niet meer zo futloos leek. er zijn verschillende manieren om het aan te pakken. je kan altijd je haar afscheren
kheb geluk met het stijlen dat ik echt HEELVEEL haar heb, dus ik raak wel haar kwijt bij het stijlen, je ziet het zo op de grond vallen joh, maar ik heb gewoon superveel haar dus.... uiteindleijk merk je er niets van
verliezen jullie haar tijdens het stijlen? ik verlies weinig haar in een dag zelfs als het droog is
verliezen jullie haar tijdens het stijlen? ik verlies weinig haar in een dag zelfs als het droog is
hmm ja bij het stijlen verlies ik veel haar, dit vooral omdat ik van mezelf een hele bos krullen heb
ik hoor dat veel maar ik dacht dat het zoals je haar kammen is. je verliest weinig haar
ik hoor dat veel maar ik dacht dat het zoals je haar kammen is. je verliest weinig haar
het is volgens mij vooral omdat mensen mte krulle hun hare niet zomaar kunne kammer, alleen smorgens voordat ze hun haren in model gaan brengen en dingen erin doen, doord e dag heen kan je er niet zomaar een kam doorheen halen, dus al zie haren blijve zitte
het is volgens mij vooral omdat mensen mte krulle hun hare niet zomaar kunne kammer, alleen smorgens voordat ze hun haren in model gaan brengen en dingen erin doen, doord e dag heen kan je er niet zomaar een kam doorheen halen, dus al zie haren blijve zitte
wat ben ik blij met golvend haar. ik heb een zus met krullen en ze sukkelt er wel mee. het droogt zo traag en ze doet van die creme's in haar haar om het wat levendig te laten lijken. ze stijlt het als ze haar haar beu is.
wat ben ik blij met golvend haar. ik heb een zus met krullen en ze sukkelt er wel mee. het droogt zo traag en ze doet van die creme's in haar haar om het wat levendig te laten lijken. ze stijlt het als ze haar haar beu is.
hmm, ja kan ik begrijpen.
ik ben me haar totaal niet beu.. kheb echt veel krullen en ben superblij mee elhamdoelillah
wat kan je doen als je haar echt veel uitvalt heb een keer in mijn leven gestjild dus kan niet gelijk dat mijn haar uit gaat vallen ik denk wel dat het door stress komt maar wat ik er aan doen meiden help me aub
newmoslima18
12-07-2006, 12:53
ik heb nu dus als het droog is van die droge haren echt uitgedroogd ik heb dan voor dat het gedroogt is al olie in gedaan dat het wel een beetje zacht aan voelt en niet als touw, en als het nat is en ik wil die krullen blijven zien moet ik kilo's schuim of gel in doen maar dan wordt het hard weet iemand een oplossing hoe je van die wetcurls krijgt zonder dat ze hard worden??
Moslima6
12-07-2006, 13:01
Ik zie me zelf terug in jouw reactie :( ..Ik had zo mooi dik haar..echt dik, als ik mijn haar in een staart deed was de elastiek altijd net te klein om hem meerdere malen om me haar heen te knopen. Maar toen ik wat ouder werd, en allemaal leuke dingen om me heen zag begon ik ook te verfen, stylen, fohnen, en dat soort dingen..:( ik Heb SO EEN SPIJTTTTTTT...ik heb nu zo dun haar..ik gebruik al sins 1 jaar niets meer en styleer me haren ook nooit meer..ik heb gezwore dat ik die dinge nooit meer gebruik...Ik huil om het haar wat ik vroeger had..Zo een pijn..Ik had zelf alles in de hand dat maakt me nog gekker..Ik denk steeds: Wat als ik nou niets deed? Had ik dan nu nog zo mooi dik haar wouww:traan1:...tijdens het douchen trek ik letterlijk dikke plukken haar uit mijn hoofd..dit zit allemaal los...En tijdens het kammen een hele bos haar op het eind..
Aub dames..ik waarschuw jullie. Laat het haar zoals het is. Her wordt er na een tijdje alleen maar lelijker op ..En dan? Dan kan je niet meer terug..JE haar wordt echt niet meer als eerst...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.