Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schrik van je leven :-(

Pagina's : [1] 2

igzeneej
13-06-2002, 12:01

Wat is jullie grootste schrik van het afgelopen jaar ??? En waarom was het zo een grote schok ??? Nou die van mij was dat me geliefde zei dat ze zou vertrekken :Iluvu: Gelukkig was het maar een grapje :D hihi en nu jullie !!!

OUIDAD1
13-06-2002, 12:09
100% de dood van pim fortuyn. :schrik2: .helemaal niet zien aankomen...en ik dacht dat moet een marokkie/turkie geweest zijn...en toen kreeg ik dus de 2e schrik........dat hij hun bloedeigen hollander was(de moordenaar).........

Dida
13-06-2002, 12:13
Mischien krijg ik vandaag de schrik van me leven :( Ciao Baby ;)

igzeneej
13-06-2002, 12:16
Nee crazy baby !!! ...Weet je ik heb een droom gehad dat je je diploma zou halen !!! :D

zinalady
13-06-2002, 12:35

ahhhh was dat je grootste schrik van het hele jaar??? ahhhh meskien ik heb dan nog heel wat goed te maken he!!! hihi :p En ja mijn grootste schrik van dit jaar...hmmmmmm ff denken hoor :D beslama :zwaai:

Dida
13-06-2002, 13:08
Dankjewel igzeneej nu maar hopen dat het uitkomt. Ciao Baby ;)

igzeneej
13-06-2002, 13:09
Vraag maar aan deze zinalady !!! ...Ik heb altijd gelijk !!! Maar laat het me gelijk horen als je geslaagd bent !!!

Dida
13-06-2002, 13:15
Ja dat zal ik doen igzeneej je zal niet de eerste zijn die het hoort !! MAar je krijgt het wel te weten. En Zinalady veel succes ik hoop dat je ook geslaagd ben! Ciao Baby ;)

Camilla27
13-06-2002, 13:26
nou ik heb er drie........... de eerste is dat ik S'morgens wakker werd en de zolder kamer in de fik stond :( de tweede was een inbraak(jaja dat gebeurd in het zuiden ook) en de derde was 6 weken terug....ik werd S'nachts wakker...ging ff naar de toilet weer terug naar bed.maar dacht ga ff eerste naar mijn dochtertje kijken ze lag niet in bed :eek: aan gezien ze ik beneden was geweest en haar daar niet tegen was gekomen wist ik dus dat ze daar niet was......ik als een gek alle kamers af gaan en ja hoor....ze lag op de zolderkamer te slapen bij de pas geboren poesjes :)

soussiasaida
13-06-2002, 13:55
WTC, dat vond ik echtt erg!! En ik zal wel niet de enige zijn!

soussiasaida
13-06-2002, 13:56
Alles wat er gebeurd in Palestina, om dat maar niet te vergeten!!

Camilla27
13-06-2002, 13:57
Origineel gepost door soussiasaida WTC, dat vond ik echtt erg!! En ik zal wel niet de enige zijn! ja maar na die schrik ging het zo....................... :stout:

soussiasaida
13-06-2002, 14:08
Origineel gepost door camilla27 ja maar na die schrik ging het zo....................... :stout: He camilla27, ik vat hem niet. :(

tha_lady
13-06-2002, 14:56
Origineel gepost door mojahied het verlies van 1 van mijn beste vriend!!! niet verwacht!!! ja een paar maanden is een jongen overleden (marokkaan) door een scooter ongeluk hem kende ik niet zo goed maar 1 van mijn beste vriendinnen zat achter op en zij heeft de ongeluk gelukkig overleeft ze heeft wel 3 maanden in het zieken huis gezeten laterZ :blauwkus:

soekran
13-06-2002, 15:24

ik heb veel schrikkien in myn lerven gehad!!!!!!!! mijn ergste schrik is dat ik op de dag hoorde dat mijn broer is overleden ik was er van binnen kapot van man!! hij was de enige steun en toeverlaat thuis en we hebben zo veel meegemaakt dat geloof je niet!! doeg zeer veel liefs je zuster soekran!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2