Bekijk originele versie : Hebben jullie ooit iets stouts gedaan?
Ik en mijn zusje hadden een hele vervelende buurvrouw altijd had ze klachten over ons. Een keer hadden we een contactadvertentie gezet in de krant met haar telefoonnummer en adres. Nou de volgende ochtend kreeg ze me wat mannen aan de deur. Ik en mijn zusje lagen in een deuk :giechel:
Origineel gepost door Ashanty
ik ook maar te veel om op te noemen :D
Noem er een op die echt erg was :)
Origineel gepost door SlaatNergens0p
ik ook heeeeel wat
Ja daar heb ik wat aan. Wat is het ergste wat je ooit gedaan hebt dan?
miriammetje
12-06-2003, 15:16
ik ook al zou je het niet zegge....
Afrowoman
12-06-2003, 15:17
ikke niet hoor ik ben een :engel:
Origineel gepost door Divatje
Ik en mijn zusje hadden een hele verveldende buurvrouw altijd had ze klachten over ons. Een keer hadden we een contactadvertentie gezet in de krant met haar telefoonnummer en adres. Nou de volgende ochtend kreeg ze me wat mannen aan de deur. Ik en mijn zusje lachen in een deuk :giechel:
:lol: Whahahahaahahaaa!!! Wallah, ik lach me rot!! Divatje, je brengt me echt op heeeeele slechte ideeen...........
Houden jullie niet van typen of zo. Ik vraag om leuke stoute verhaaltjes en de enige wat jullie kunnen zeggen is van alles ? Kom op nou mensen waar blijven de stoute verhaaltjes :D Zo braaf zijn jullie toch niet.
True_angel
12-06-2003, 15:39
ik en me zusje waren op visite bij me tante in een flat...
een als we naar beneden keken reden er allemaal autos dus ik en me zusje dachten kom we gaan iets leuks doen we gaan eieren pakken en ze op de autos gooien
appelsap
12-06-2003, 15:40
Origineel gepost door Afrowoman
ikke niet hoor ik ben een :engel:
:Iluvu: damn wat een mooie vrouw zeg ..wie is dat :Iluvu: ..die op je ondertekening :Iluvu:
Origineel gepost door True_angel
ik en me zusje waren op visite bij me tante in een flat...
een als we naar beneden keken reden er allemaal autos dus ik en me zusje dachten kom we gaan iets leuks doen we gaan eieren pakken en ze op de autos gooien
zo dat heb ik nog nooit gedaan, maar is wel leuk :D
Origineel gepost door SlaatNergens0p
ik heb een keertje auto van mijn vader gestolen ..ik had niet eens rijbewijs ..maar mijn buurman die is taxicaffeur en hij zag mij midden in centrum met een 207 busje slingeren en hij zag dat ik een meisje bij me had ..dus hij zag mij alleen van afstand..en volgende morgen buurman bij mijn vader
ik heb je zoon gisterevond in centrum gezien met een meisje naast hem zittend
dankuewel boerman
en mijn vader heel blij met buurman nieuws en hij zat te wachten ..opeens kwam mijn broer binnen ..salaamoe3leikom
tijdens die salaam...kreeg hij een vette Tersha (klap op zijn gezicht)
aji hna (kom hier) a oueld hram (bastaard zoon) weer een klap en hij had veel klappen gekregen terwijl hij miskin niks gedaan heeft
ik was de boosdoener
later heb ik het tegen mijn moeder verteld :)
:giechel: Wat zielig voor je broer zeg.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.