Bekijk originele versie : bekende/beroemde mensen worden niet behandeld als gewone mensen?!!!!
zinalady
13-06-2002, 11:24
het is een feit dat sommige bekende mensen (popsterren, voetbalspelers, acteurs enz enz) een hele hoge ego hebben ontwikkeld....en ze voelen zich te goed voor alles en iedereen maar je hebt ook gewone mensen er tussen!!!!!
Wat ik ook merk is dat als een bekende persoon iets fouts doet zeg maar een auto ongeluk heeft veroorzaakt of iets heeft gedaan en daardoor in aanraking met de politie komt dat die persoon dan dubbel zo hard wordt aangepakt!!! Het komt op t.v en in allerlei kranten en ga zo maar verder......je hoort dan vaak inneens allerei roddels en mensen vinden het gewoon schandalig.....terwijl als iemand uit de familie word opgepakt ofzo dan praten ze er liever niet over!!!!!
Nou is mijn vraag wat vinden jullie ervan?? zeg je van jah die persoon heeft er zelf voor gekozen om beroemd te worden dus zijn prive leven zal ook naar buiten komen dus is zijn eigen keus!!! of zeg je van jah maar het is maar een mens die fouten kan maken, en die fouten gaat niemand wat aan?!!!!!!
beslama :zwaai:
igzeneej
13-06-2002, 11:28
oeps dat was ik !!! ...Missy melek was ff vergeten uitteloggen :D
Origineel gepost door igzeneej
oeps dat was ik !!! ...Missy melek was ff vergeten uitteloggen :D
:confused:
igzeneej
13-06-2002, 11:33
Kijk ik zitten op school !!! jij begrijpie en missy melek ook zitten op school !!! begrijpie !!! ...En zij vergeten uitteloggen !!! ...En ik niet goed kijken en bericht op haar naam zetten !!! begrijpie ??? :D
Origineel gepost door igzeneej
Kijk ik zitten op school !!! jij begrijpie en missy melek ook zitten op school !!! begrijpie !!! ...En zij vergeten uitteloggen !!! ...En ik niet goed kijken en bericht op haar naam zetten !!! begrijpie ??? :D
jij nog een kier outliegen ikke niet biegrijpe
:D
zinalady
13-06-2002, 12:16
jah ik weet dat het de media is en zonder de media zoude ze nergens zijn.....want ze zijn heus niet zo beroemd geworden met hetgene wat ze doen, zoals acteren enz!!!!! Maar zou er voor de media dan niet een bepaalde grens moeten zijn?!!! Want soms hoor ik dingen waarvan ik denk waarom moet dat worden gepubliceerd. En vaak word er ook nog eens familie bij betrokken van die bekende personen en die hebben er toch niet om gevraagd.....
igzeneej
13-06-2002, 12:17
Jah maar waarom klagen artiesten meestal pas waneer ze bekend zijn en de media niet/bijna niet meer nodig hebben !!!
Dat is toch ook een beetje egoistisch !!!
Ik vind dat de media aangeklaagd moet kunnen worden, want het is echt geen stijl om over privezaken van welke persoon dan ook bericht te geven. Die mensen hebben er vaak niet om gevraagd. De media heeft nu nog teveel vrijheid in dat soort zaken. Maar ja het draait bijna alleen om sensatie in de media.
zinalady
13-06-2002, 12:23
jah dat is zeker egoistische, maar jah soms is het ook gewoon te erg voor woorden wat er over hun wordt gezegd....en soms kost het zelfs hun carriere omdat ze heel slecht naar buiten worden gebracht!
En jah 7eloua ik ben het grootendeels met je eens tuurlijk als het te erg is moeten ze zeker worden aangeklaagd...maar aan de andere kant is het wel mogelijk om bij dat soort mensen prive en zakelijk gescheiden te kunnen houden?!!!!!
beslama
igzeneej
13-06-2002, 12:23
Maar waarom klagen ze nooit als ze nog niet zo bekend zijn !!!
Dan doen ze alles ze gaan zelfs uit de kleren voor de media !!!
Nee , ik vindt dat het , het recht van de media is !!!
de media kan ze kraken of maken, en als ze nog niet zo bekend zijn moeten ze iedere kans aangrijpen om bekender te worden en als ze eenmaal bekend zijn hebben ze meer zekerheid.
zinalady
13-06-2002, 12:32
dus de media mag mensen de grond in boren en mensen zwart maken en ga zo maar door......dat is dus hun recht?!! en waarom om er zelf alleen maar beter van te worden!! ik weet het is hun werk, en ik geef toe ik kan maar niet wachten om ook bij die media te gaan horen en me daar mee bezig te houden en mijn beroep daar van te maken...maar ik hoop dat ik nooit zo laag zou worden om leugens over bekende mensen te gaan verspreiden en hun situatie alleen maar erger te maken! mijn mening is het enigste waar wij die bekende mensen op mogen bekritiseren en pakken vind ik hetgene wat ze doen......dus hun zakelijke leven hun werk!!!!
ik zeg niet dat de media mensen de grond in mogen boren, maar het gebeurt wel en ze maken soms zeker wel de situatie van mensen erger, wat je net al zei ik vind ook dat ze zich alleen met de zakelijke kant van die mensen bezig moeten houden.
zinalady
13-06-2002, 12:39
jah ik ben het ook met je eens, maar dat van in de grond boren was ook niet voor jou bedoeld maar voor igzeneej haha!!!!
Maar 7eloua ik ben het helemaal met je eens hoor
bye bye
Origineel gepost door zinalady
Maar 7eloua ik ben het helemaal met je eens hoor
bye bye
kijk dat is nou wat ik wilde horen........ nee hoor just kidding! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.