Bekijk originele versie : Kenmerken van Marokkanen.
Dreamlover
12-06-2003, 14:59
Check t lijstje met kenmerken van Marokkaantjes :D
Mannen:
Jedwane mannen
Uitleg: Kerels meestal midden in de 30, met een grote Jedwane snor. Wie Jedwane niet kent kan ook denken aan een Stalin snor. Ze zitten de hele dag in een café hun tijd te verpraten, en doen ondertussen kaartspelletjes.
Een kroeskop is een kenmerk van de Jedwane club.
Craig David amateurs
Uitleg: Jonge mannen in de 20 met een Craig David baardje. Meestal gekleed in een driekwart jas, pantalon en nette zwarte schoenen. Ze lopen heen en weer in de stad op zoek naar jongedames...I'm walking away... Meestal dragen ze nog een dunne gouden ketting als accessoire. Verder denken de jongens in deze catagorie dat ze fotomodel zijn.
S7ab Nikes
Uitleg: Jongens van rond de 18 jaar. Ze trekken meestal nikes aan, maakt niet uit welke kleur, als er maar NIKE op staat. Daarop dragen ze een trainingspak die al een halve eeuw uit de mode is van het merk Australian. Vaak hebben ze een overvloedig kapsel bestaand uit krulletjes. Tijdens het praten gebruiken ze vaak het woordje 'sa7bi' wat kameraad betekend. :D.
Hoogwaterbroekjes
Uitleg: De jongens in deze categorie hebben alle leeftijden. Ze dragen hun broekjes strak in het k.ontje en is kort van beneden. Een strak truitje is dan ook niet misplaatst. Zo kun je mooi hun ribbengalerie tellen. :rolleyes: Verder is het niet vreemd dat ze nu en dan hun benen scheren, want tjah.. die haren onder je hoogwaterbroekje is natuurlijk ook geen gezicht :hihi:.
Hun eigen kapsel kan je nauwelijks onderscheiden van een echt stekelvarken. Veel van deze jongens komen uit de omgeving Amsterdam. Ze hebben meestal 3 baantjes om hun potje aan te vullen zodat ze kleding kunnen kopen :p.
Swa matties
Uitleg: Deze categorie betreft de Marokkaanse jongens die doen alsof ze in de rimboe van Suriname geboren zijn.
Vaak dragen ze van die dikke kettingen die uit een kwartjesautomaat getrokken zijn. Afgezakte broeken, en Timberlands. Het enige wat ontbreekt zijn de vlechtjes :D.
Als ze beginnen te praten, beginnen ze allerlei apengeluiden te maken, zoals fawakaaaaa swaaa, aboeng!!! :hihi:.
Dat was de gedeelte betreft mannen, dames zijn zo aan de beurt :D.
xXxXxXxXx
:engel: DreamloveR.
ik lijk het meest om craig david amateur
Dreamlover
12-06-2003, 15:23
Hier het lijstje van de vrouwelijke Marokkaantjes :D.
Vrouwen:
Snorries
Uitleg: Dit zijn veelal vrouwen van middelbare leeftijd. Vaak verwaarlozen ze zichzelf, en laten ze een snorretje staan :D.
Verder hebben ze een welgevormde buik en dragen ze ruime sokken. Met Daarover een ruime jas die niet getailleerd is. Er is niet zoveel bekend van deze categorie vrouwen, omdat ze zich schuilhouden in de keuken.
Kaboutertjes
Uitleg: Dit zijn meisjes die niet langer zijn dan 1.60m. Ze trekken over het algemeen hoge hakken aan die ze die extra lengte geeft, zodat ze van kaboutertje promiveren naar Opperkabouter. :haha: Ze worden vaak over het hoofd gezien waardoor ze niet zoveel sjans hebben, daarom zijn deze dames erg iniatief-nemend.
Goldies
Uitleg: Dit zijn dames die 3 potten gel in hun haar doen, voordat ze naar buiten gaan. Ze dragen een gouden tand :hihi: en het haar is ingevlochten. De hele buurt kent ze, en zij kennen de hele buurt. Ze vallen op negers, hoe donkerder hoe mooier.
De dames hebben een ''breedbeeldtv'', ook wel als ''zonsverduistering'' omschreven :giechel:. Ze lopen, spugen en boeren als mannen. De lippen zijn bewerkt met een zwarte potlood.
Karimas
Uitleg: Dit zijn meiden die namaak topmerken dragen zoals Versagna, Dols en Gababa, Armali etc. Zij doen hun inkopen op de markt. De maandag markt, de dinsdag markt, de woensdag markt etc.
Hun haar lijkt wel een oliebron van een of andere rijke Sjeik uit het Midden-Oosten. Het glanst en druipt, bijna al deze dames hebben krullen. Meer woorden wil ik niet aan ze vuil maken.
Fotomodellen
Uitleg: Dan als laatste heb je de fotomodellen. Ze dragen een dikke laag make-up. Hun huid eronder is te vergelijken met dat van een spons. :wat?!: Vol gaten en ruw. :eek:
Het haar is gestreken, jawel, u hoort het goed, met een strijkijzer. :D Het haar bevind zich in een slechte staat, maar dat is begrijpelijk als je er een strijkijzer over haalt :rolleyes:.
Verder dragen de dames uit deze categorie strakke broeken, die hun zo strak zit dat ze niet kunnen ademhalen. Veel dames uit deze categorie lijden daarom aan ademhalingsproblemen.
Wie voelt er zich nu heeeel erg aangesproken? :p
soumiake
12-06-2003, 16:18
ja ik mag het zeggen
amai wa een uitleg en voor somige misschien een belediging
heb je nog comentaar die je wilt meedelen aan ons?
Dreamlover
12-06-2003, 16:22
Origineel gepost door soumiake
ja ik mag het zeggen
amai wa een uitleg en voor somige misschien een belediging
heb je nog comentaar die je wilt meedelen aan ons?
Nope, geen commentaar :hihi:.
xberbersroosjex
13-06-2003, 22:14
whahahahah :lol:
praatjes
13-06-2003, 22:19
Praatjes lijkt daar echt niet op
Ewa sorry ik zit niet tussen jouw rijtje van kenmerken van dames!!
Ik denk dat je je rijtje echt nog kunt uitbreiden voor de dames!
Je bent de hoofddoek meisjes vergeten en de puntschoenen chikcks!!
Owja ik heb nog wel een opmerking over de heren: s7ab nikes die dragen tegenwoordig echt wel vette hippe merken aan zoals adidas/puma/coq sportif enzo kan ik nog wel doorgaan!!!
Al tig keer gelezen maar telkens grappig :D
Origineel gepost door Dreamlover
Check t lijstje met kenmerken van Marokkaantjes :D
Mannen:
Jedwane mannen
Uitleg: Kerels meestal midden in de 30, met een grote Jedwane snor. Wie Jedwane niet kent kan ook denken aan een Stalin snor. Ze zitten de hele dag in een café hun tijd te verpraten, en doen ondertussen kaartspelletjes.
Een kroeskop is een kenmerk van de Jedwane club.
Craig David amateurs
Uitleg: Jonge mannen in de 20 met een Craig David baardje. Meestal gekleed in een driekwart jas, pantalon en nette zwarte schoenen. Ze lopen heen en weer in de stad op zoek naar jongedames...I'm walking away... Meestal dragen ze nog een dunne gouden ketting als accessoire. Verder denken de jongens in deze catagorie dat ze fotomodel zijn.
S7ab Nikes
Uitleg: Jongens van rond de 18 jaar. Ze trekken meestal nikes aan, maakt niet uit welke kleur, als er maar NIKE op staat. Daarop dragen ze een trainingspak die al een halve eeuw uit de mode is van het merk Australian. Vaak hebben ze een overvloedig kapsel bestaand uit krulletjes. Tijdens het praten gebruiken ze vaak het woordje 'sa7bi' wat kameraad betekend. :D.
Hoogwaterbroekjes
Uitleg: De jongens in deze categorie hebben alle leeftijden. Ze dragen hun broekjes strak in het k.ontje en is kort van beneden. Een strak truitje is dan ook niet misplaatst. Zo kun je mooi hun ribbengalerie tellen. :rolleyes: Verder is het niet vreemd dat ze nu en dan hun benen scheren, want tjah.. die haren onder je hoogwaterbroekje is natuurlijk ook geen gezicht :hihi:.
Hun eigen kapsel kan je nauwelijks onderscheiden van een echt stekelvarken. Veel van deze jongens komen uit de omgeving Amsterdam. Ze hebben meestal 3 baantjes om hun potje aan te vullen zodat ze kleding kunnen kopen :p.
Swa matties
Uitleg: Deze categorie betreft de Marokkaanse jongens die doen alsof ze in de rimboe van Suriname geboren zijn.
Vaak dragen ze van die dikke kettingen die uit een kwartjesautomaat getrokken zijn. Afgezakte broeken, en Timberlands. Het enige wat ontbreekt zijn de vlechtjes :D.
Als ze beginnen te praten, beginnen ze allerlei apengeluiden te maken, zoals fawakaaaaa swaaa, aboeng!!! :hihi:.
Dat was de gedeelte betreft mannen, dames zijn zo aan de beurt :D.
xXxXxXxXx
:engel: DreamloveR.
De Saiyan-types
Deze groep is de beste en verder geen commentaar :D
Lady_moi
15-06-2003, 10:42
ik voel me aangesproken bij de kaboutertjes :D
Dreamlover
15-06-2003, 12:27
Origineel gepost door wiam
Ewa sorry ik zit niet tussen jouw rijtje van kenmerken van dames!!
Ik denk dat je je rijtje echt nog kunt uitbreiden voor de dames!
Je bent de hoofddoek meisjes vergeten en de puntschoenen chikcks!!
Owja ik heb nog wel een opmerking over de heren: s7ab nikes die dragen tegenwoordig echt wel vette hippe merken aan zoals adidas/puma/coq sportif enzo kan ik nog wel doorgaan!!!
Hehhe.. denk je dat ik het zelf heb verzonnen ofsjoow? :confused: :hihi:..
Maar t klopt.. die ontbreken er wel.. :D..
Miss_Crazy
15-06-2003, 12:44
:hihi: dreamie tog :D
Dreamlover
15-06-2003, 12:47
:engel:..:hihi:..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.