Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hallo allemaal

Divatje
12-06-2003, 14:22

Hallo, Ik ben hier voor het eerst? En dit is dus mijn eerste bericht. :giechel: ik heb eigenlijk nog niets te melden behalve dat ik jullie groet groetjes Divaaaaatje

miriammetje
12-06-2003, 14:24
salaam alikoem... marhbah agtie!!!!!!

Divatje
12-06-2003, 14:27
Origineel gepost door Juffrouw_Miepie Marhabaaaaaaaa :) Welkom hier op marokko.nl....bij de :maf2: mensen!! En hoe gaat het met je? Dank je Gaat prima en met jou?

Divatje
12-06-2003, 14:28
Origineel gepost door SlaatNergens0p wat ben je een lelijk zeg waarom heb je die lelijke oma uitgekozen ? maar iedergeval welkom thuis tussen je lelijke soortgenoten :) Wat een welkomsgroet krijg ik van jou zeg. Ben je altijd zo lief voor de nieuwkomers? :eek:

Divatje
12-06-2003, 14:30

Origineel gepost door Juffrouw_Miepie Met mij ook :maf2: Hee die avatar, dat plaatje van jou is lelijkkkk oeff niet om aan te zien! Nou jij bent de tweede die dat zegt. Ik denk dat ik maar een nieuwe ga nemen.

Divatje
12-06-2003, 14:32
Origineel gepost door SlaatNergens0p ja heel lief vraag het maar na :) ik behandel vrouwen met respect :) Nou fijn voor je want ik behandel mannen ook met respect als ze respect verdienen.

Divatje
12-06-2003, 14:35
Origineel gepost door SlaatNergens0p respecteer mij aub met een mooie plaatje..zo ben je echt lelijk :) al die plaatjes zijn lelijk, maar is goed je bent de tweede die zegt dat die plaatje lelijk is ik zoek wel een andere :)

Kingofmaroc
12-06-2003, 14:43
Origineel gepost door Divatje Hallo, Ik ben hier voor het eerst? En dit is dus mijn eerste bericht. :giechel: ik heb eigenlijk nog niets te melden behalve dat ik jullie groet groetjes Divaaaaatje :D salem.........welkom in the...

Divatje
12-06-2003, 14:49
Zo heb mijn eigen foto maar gebruikt, hoop dat jullie me nu niet lelijk vinden :)

Divatje
12-06-2003, 14:53
Origineel gepost door Juffrouw_Miepie Ben je nou een vrouw of een man? Bij je profiel staat man en op je foto staat een vrouw?! Ik ben vrouw, ik had volgens mij te snel geklikt :giechel: