Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mirjammetje & Juffrouw_Miepie..

Pagina's : [1] 2

Tombie
12-06-2003, 14:05

Ik ben langer lid maar nog ff en jullie halen mij gewoon in ajemaaa!! Sneller sneller sneller!! ;)

miriammetje
12-06-2003, 14:05
waar heb je het over lieverdje???

Tombie
12-06-2003, 14:07
Origineel gepost door miriammetje waar heb je het over lieverdje??? Over je aantal berichten a lieverd!! ;) Masallah goed zo ga door!! :zwaai:

miriammetje
12-06-2003, 14:10
hihihihih nee meisje we zijn allemala hetzelfde en ik haal niemand in...ik ga gewoonmijn gangetje......maare juffie......we kunne wel stikem proberen haar in tehalen....nee geintje......love you too lieverdjes/!!!

Tombie
12-06-2003, 14:11

Origineel gepost door miriammetje hihihihih nee meisje we zijn allemala hetzelfde en ik haal niemand in...ik ga gewoonmijn gangetje......maare juffie......we kunne wel stikem proberen haar in tehalen....nee geintje......love you too lieverdjes/!!! Wejouwwwwwwwww a mirjam agtie jij bent lief je mag me best wel inhalen!! ;) Juffrouw miepie jalah leer ons iets was nooit zo goed in scheikunde vroeger hahaha!! :p

Tombie
12-06-2003, 14:15
Origineel gepost door Juffrouw_Miepie Scheikunde, welk hoofdstuk? Weetje ik vindt het niet zo fijn om les te geven via mijn pc, ewa kijk, iedereen die iets niet snapt vraagt aan zijn mammie of ze mij wil bellen en maken we samen een afspraak en dan kan je komen, vergeet geen schone onderbroek aan te doen, en je oren moeten schoon zijn, anders kom je er niet in..!!! O dat is waar ook je moet schoon komen he... oke dan ga ik nu onder de douche dan kom ik zo met jema en baba oke!!! Wel tazien maken he je zorgt maar dat er wat staat!! ;)

miriammetje
12-06-2003, 14:17
kenne jullie elkaar goed??? en tombraider ben neit zo lief hoor.

Tombie
12-06-2003, 14:20
Origineel gepost door miriammetje kenne jullie elkaar goed??? en tombraider ben neit zo lief hoor. Huh maar ik vind je wel heel erg lief dus...!! ;) Nee ik ken haar alleen van hier.... En bye the way zonder mirjammetje is er niets aan hiero! ;)

miriammetje
12-06-2003, 14:25
hebebn jullie het over de zelfde miriam???? want ik ben niet zo gezzelie hoor.....wahhaaah ben eigelijk best saai...

Tombie
12-06-2003, 14:29
Origineel gepost door miriammetje hebebn jullie het over de zelfde miriam???? want ik ben niet zo gezzelie hoor.....wahhaaah ben eigelijk best saai... Ik heb het over jou zoals je hier bent op marokko.nl ben je echt een schatje...!! :p Kom eens hier krijg je een knuffel van tombie! ;)

miriammetje
12-06-2003, 14:30
whahaahahaha jullie zij lief wallah....trouwens weten jullie waar die topic is gebleven die just fouad had gemakt over mij...ik wilde nog reageren maar vind hem niet meer...snik... deze is voor jullie lievies.... http://www.surprisedesign.nl/images/diddl/0866dipl_gr.jpg

Tombie
12-06-2003, 14:30
Origineel gepost door Juffrouw_Miepie Ja we hebben het over JOU ;) Tombie leef je nog? Miepielief ik ben er nog hoor! ;)

miriammetje
12-06-2003, 14:31
Origineel gepost door Tombraider Ik heb het over jou zoals je hier bent op marokko.nl ben je echt een schatje...!! :p Kom eens hier krijg je een knuffel van tombie! ;) :huil: snik..jullie zijn echt lief...jullie maken me wat zekerder...

Tombie
12-06-2003, 14:33
Heerlijk mensen pesten he miepie ik heb net lekker iemand keihard gepest!!! Oke nu ff terug naar de orde van de dag miriammetje je bent echt een schatje dank je wel voor je lieve plaatje echt mwaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!!!!!!!!! Koesjes voor jou en miepie! ;)

miriammetje
12-06-2003, 14:34

wahaha boesa terrug....waarom is hij na kletshoekje verplaats gaat dat van zelf??? en heb je het eronder gezet wat lief!!!! trouwens miriam schrijf je met een i niet met j... :zwaai:

Pagina's : [1] 2