Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 24 hours shopping!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

zinalady
13-06-2002, 11:14

In amerika is het al een gewoonten, de supermarkten en sommige winkels zijn daar 24 uur per dag open. Wat zou je ervan vinden als het hier ook zou komen......alle winkels 24 uur open...dus een doorlopende band als het ware!!!! Misschien vind je het wel relaxed maar vergeet niet als je zelf werkt dat je daar zelf dan ook de dupe van wordt!!! ik hoor graag jullie mening hierover beslama bigg kiss :zwaai:

igzeneej
13-06-2002, 11:51
Hahaha sinds waneer wordt een supermarkt een discotheek !!!

zinalady
14-06-2002, 20:02
haha jah en zelfs een discotheek sluit overdag dus je kan het zelfs daar niet mee vergelijken!!!! maar jah ik vind dat het welzijn voordelen zou hebben :D hmmm non stop shoppen maar jah aan de andere kant het is een beetje te overdreven i think!!!! doeidoei

souhie
14-06-2002, 20:06
Nogmaals een woord voor jou: ZIELIG................

zinalady
14-06-2002, 20:07

hey mister appie laten we dan maar niet over jou topic beginnen....haha met zijn geweldige titel OPEENS en waar gaat het onderwerp over??? over shittt!!!! sorry en dan nog over andere topics beginnen sorry hoor maar ik lees elke reactie van jou dat elke topic nergens op slaat.....en dan ga je die verpesten met shit ewa meneertje zied verbeter de kwaliteit dan en open zelf topic's in plaats van alleen maar je mening te geven!!!!!! en dan nog iets ieder zijn eigen mening toch! :D

Boyfriend
14-06-2002, 20:09
meisjes = niets anders doen dan shoppen !! wiliee jajemaaaaaaaaa ik haat shoppen!!! vooral met meisje, da duurt uren voor ze iets heeft gekozen !! en dan is de vraag, neemt ze die of niet ! ! !! !!

souhie
14-06-2002, 20:09
Hahahahaha!!! Zinalady, wat vind je dat we met zo´n in- en intriest geval als appie moeten doen?

Boyfriend
14-06-2002, 20:10
Origineel gepost door AppieNour souhie een woord voor jou jemammmmmmmmmmmmmmmmm als je dit een mening noemt ? Negeer hem gewoon!!!

zinalady
14-06-2002, 20:12
hey souhie boyfriend zegt iets geweldigs....just negeren die gozer!!! echt waar hij vat elke keer in herhaling hij zegt steeds maar hetzelfde.......dus waarom moeite doen om elke keer weer daarop te reageren?!!!!!! enne boyfriend haha jah shoppen vind jij saai ewa zied ga jij maar eens een keer met mij shoppen dan zal ik je garanderen dat je mening gaat veranderen hihi!!!!!! :D doeidoei

Selmaatje
14-06-2002, 20:16
Origineel gepost door zinalady In amerika is het al een gewoonten, de supermarkten en sommige winkels zijn daar 24 uur per dag open. Wat zou je ervan vinden als het hier ook zou komen......alle winkels 24 uur open...dus een doorlopende band als het ware!!!! Misschien vind je het wel relaxed maar vergeet niet als je zelf werkt dat je daar zelf dan ook de dupe van wordt!!! ik hoor graag jullie mening hierover beslama bigg kiss :zwaai: Weeeeeet je hoe relaxxxed dat zou zijn....wallaaa,,aangezien ik niet werk in een winkel ofzoo heb ik er geen probs mee :D..

zinalady
14-06-2002, 20:16
haha hey guys......krijgen jullie ook steeds via je mail dat een of andere appie een reactie heeft geplaatst maar vervolgens zie je niks??? sooo damm zal vast wel iets zijn ofzo heheh maar jah wat zal die toch zeggen hmmmm jullie benieuwd?!!!! hahaa en souhie meid trek je er niks van aan he.. beslama

souhie
14-06-2002, 20:17
Jullie hebben gelijk, negeren die sukkel! Maar nu even over jouw topic, zinalady. Ik ben niet bepaald een voorstander van een 24uurs economie, al moet ik wel zeggen dat ik "koopzondagen" en de openingstijden van AH (08:00 tot 22:00) wel heel erg handig vind, aangezien ik het door de week vaak heel druk heb! Maar zoals je zei, je moet wel uitkijken dat het personeel daar niet de dupe van wordt.............

zinalady
14-06-2002, 20:17
hey selmaatje heheh eindelijk iemand die er net zo als ik over denk!!!!!! yo go girl!!!!!!! :D

zinalady
14-06-2002, 20:19
en jah souhie je hebt gelijk......het zou echt 1 gekkehuis worden als alles 24 uur per dag open zou zijn.... maar jah aan de andere kant vind ik het wel iets hebben maar zoals je al zegt die koopzondaggen enz zijn eigelijk al genoeg!!! bye bye

Boyfriend
14-06-2002, 20:20

aapje wat heb je met moeders man

Pagina's : [1] 2 3 4 5