Bekijk originele versie : jurk....
Pearl_of_Rif
10-07-2006, 14:19
Wie gaat er dit jaar allemaal een jurk laten maken in Marokko??? :D
En hebben jullie de stof al gekocht of gaan jullie daar kopen??? :)
Superficial
10-07-2006, 15:00
Up. Jammer genoeg ga ik niet dit jaar anders zou ik er zeker 1 laten maken. ;)
Pearl_of_Rif
10-07-2006, 15:06
Up. Jammer genoeg ga ik niet dit jaar anders zou ik er zeker 1 laten maken. ;)
Jammer :) insha'allah volgend jaar weer :D
SwEeToUaRdA
10-07-2006, 22:14
Ik ga diit jaar Ook niiet naar marOkko. Maar ik geef myn niiCht een Ontwerp & stOf mee. Alleen ik heb nOg geen stOf :( . Ik ga zaterdaG kyken iin A'dam.. wiie weet waar je iin A'dam mOoie stOf kunt kOpen? Ik hOop dat jullie my kunnen helpen :goedzo: .
( sOrry tOpiic-Opener ..mOest er ff tussen :lekkerpuh )
Xx Ouarda.
Pearl_of_Rif
11-07-2006, 15:50
Ik ga diit jaar Ook niiet naar marOkko. Maar ik geef myn niiCht een Ontwerp & stOf mee. Alleen ik heb nOg geen stOf :( . Ik ga zaterdaG kyken iin A'dam.. wiie weet waar je iin A'dam mOoie stOf kunt kOpen? Ik hOop dat jullie my kunnen helpen :goedzo: .
( sOrry tOpiic-Opener ..mOest er ff tussen :lekkerpuh )
Xx Ouarda.
Bij de Dappermarkt en Maandagmarkt kan je wel mooie stoffen vinden :D
Goodwife
11-07-2006, 16:31
ikke maare ik koop mn stof altijd in marokkko
fes of casa ofso
kuszzzzz
lemia1406
11-07-2006, 16:35
ik had maandag stof gekocht in a'dam heelmooi ..
en laat er inshallah 1 maken :o
Pearl_of_Rif
11-07-2006, 16:51
ik had maandag stof gekocht in a'dam heelmooi ..
en laat er inshallah 1 maken :o
Ikke ook :D
welke kleur heb je gehaald???
Goodwife
11-07-2006, 17:14
jaah...???
lissszz
Saloua1978
11-07-2006, 18:05
in marokko kopen
Goodwife
11-07-2006, 18:06
Me Tooo
Kusszz
Chouaffa...
11-07-2006, 18:50
Wie gaat er dit jaar allemaal een jurk laten maken in Marokko??? :D
En hebben jullie de stof al gekocht of gaan jullie daar kopen??? :)
Ja ik heb echt heel stoffen gehad van mijn schoonmoeder die ik wil laten maken daar ik zal alleen echt hard op zoek moeten gaan naar een goeie giyaat in casa want tot nu toe heb ik alleen negatieve ervaringen daar met die giyatat:)
Chouaffa...
11-07-2006, 18:52
Bij de Dappermarkt en Maandagmarkt kan je wel mooie stoffen vinden :D
Ik woon vlakbij de dappermarkt en kan je garanderen dat ze echt geen mooie stoffen hebben hoor de mooiste lappen zijn al weg en op de maandag markt zal je ook meer gordijnstof en ouderwets stof vinden dan wat nu in is Ik adviseer je de albert kuip bij die hindoestaanse winkel in het midden van de markt die hebben echt alle kleuren en mooie stoffen :)
l_sherine
11-07-2006, 19:02
Ik woon vlakbij de dappermarkt en kan je garanderen dat ze echt geen mooie stoffen hebben hoor de mooiste lappen zijn al weg en op de maandag markt zal je ook meer gordijnstof en ouderwets stof vinden dan wat nu in is Ik adviseer je de albert kuip bij die hindoestaanse winkel in het midden van de markt die hebben echt alle kleuren en mooie stoffen :)
Je hebt helemaal gelijk!!:D Op de dappermarkt hebben ze helemaal geen mooie stoffen. Die marokkaan heeft stoffen van 10 jaar geleden of zo. Echt ouderwets en lelijk. En die hindoestaanse winkel heeft ook niet echt iets denderends.
Ik ben vorige week naar die hindoestaanse winkel op de Albert Cuyp markt geweest en ik vind dat ze echt mooie stoffen heeft. Een beetje prijzig, dus je moet het er net voor over hebben. Ook Nejma in oost heeft nu uitverkoop. Mn zusje heeft daar afgelopen zaterdag hele mooie stof gehaald voor € 30 per meter, dus valt ook reuze mee.
Succes!!!
Chouaffa...
11-07-2006, 19:17
Je hebt helemaal gelijk!!:D Op de dappermarkt hebben ze helemaal geen mooie stoffen. Die marokkaan heeft stoffen van 10 jaar geleden of zo. Echt ouderwets en lelijk. En die hindoestaanse winkel heeft ook niet echt iets denderends.
Ik ben vorige week naar die hindoestaanse winkel op de Albert Cuyp markt geweest en ik vind dat ze echt mooie stoffen heeft. Een beetje prijzig, dus je moet het er net voor over hebben. Ook Nejma in oost heeft nu uitverkoop. Mn zusje heeft daar afgelopen zaterdag hele mooie stof gehaald voor € 30 per meter, dus valt ook reuze mee.
Succes!!!
Oke k mag nejma niet dus ga daar ook nooit naar binnen heb wel laatst een mooie jurk gekocht kant en klaar voor heel weinig bij Zimba naast nejma ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.