Bekijk originele versie : goed doel!!!!!
zinalady
13-06-2002, 11:11
Je hebt tegenwoordig allerlei goede doelen......die mensen in oorlogsgebieden willen helpen,of voor mensen met lichamelijke of geestelijke klachten en noem maar op!!!!
stel dat jij de kans had om een goed doel op te richten wat zou het goeie doel dan zijn?!!!!!!!
en kom niet met IK ZELF ZOU HET GOEIE DOEL ZIJN haha tenzij je een hele goeie reden kan bedenken!!!! :D
bye bye :zwaai:
zinalady
14-06-2002, 20:03
haha nou schandaliggggggg hoor....niemand een goed doel????? a willie ik begin bijna rare ideeen te krijgen!!!!
doeidoei
Boyfriend
14-06-2002, 20:25
haha grappiggg, ik ken een goede doel, ik zal hier mijn bankrekening typen, dan moet iedereen iets storten waga?? voor het goede doel !!
zinalady
14-06-2002, 20:26
wagga boyfriend....en dan zal ik nu ff blond reageren: maar wat houdt dat goeie doel dan precies in??? heheh zied tell me waarvoor je je geld wilt gebruiken!!!!!! haha doeidoei
Indien ik een groot vermogen aan geld zou hebben..zou ik willen meehelpen met de strijd tegen de hongersdood in de armste landen..
Het is niet alleen een goede doel..maar verschrikkelijk noodzakelijk
zinalady
14-06-2002, 21:10
hey mo kijk dit is nou een goed doel...en dit soort dingen verwachtte ik dus ook te horen haha maar jah marokkanen en goed doel hmm!!!! maar gelukkig hebben we jou nog :D
en ja je hebt gelijk dat is zeker noodzakelijk.....
beslama
Selmaatje
15-06-2002, 03:26
Yeaahh ik zou ook allles doen om de mensen geen honger meer te laten lijden, zoals in Derde wereld landen..Ik zou ook voor goede waterleidingen met gezond zuivere water regelen..En veel ziekenhuizen bouwen op zieke mensen op te vangen...kon ik maaar..
Ciaaaaaokes :zwaai:
zinalady
15-06-2002, 17:42
Jah ik zou ook zoveel goede doelen willen helpen als ik kon en later als ik een goeie baan heb dan ga ik dat ook zker doen!!!
beslama :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.