Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als ik surah zeg dan..

Pagina's : [1] 2

SweetyQueeen
10-07-2006, 13:01

Als ik Sura's zeg dan moet ik ontzettend veel gapen maar ik ben dan helemaal NIET moe, Of als ik aan het bidden ben, dan gaap ik 3 of 4 keer in een surah van 1 minuut wie heeft dit ook.. ? of wie heeft tips :rolleyes: alvast bedankt !

sabrye
10-07-2006, 13:04
Als ik Sura's zeg dan moet ik ontzettend veel gapen maar ik ben dan helemaal NIET moe, Of als ik aan het bidden ben, dan gaap ik 3 of 4 keer in een surah van 1 minuut wie heeft dit ook.. ? of wie heeft tips :rolleyes: alvast bedankt ! zeggen dat shittan dat veroorzaakt

SweetyQueeen
10-07-2006, 13:12
maar ik zeg toch ahoe billah mina saytaniradjim zover ik weet als je surah zegt verdwijnt saytaan snel.. *heb k altjidgedacht*

meknessia86
10-07-2006, 13:51
Subhannalah, ik heb daar ook 'last' van......

SweetyQueeen
10-07-2006, 14:53

ik gng nu net bidden wollah ik moest ineens erg hoesten en daarna bleven de kriebels maar komen, daarna was ik helemaal opnieuw begonnen toen wist ik ineens niet meer waar ik was in doe surah, maar ik geef niet op ik begin steeds opnieuw en opnieuw. soms lig ik er echt wakker van dan denk ik: Ligt het nou aan mij ? want ik heb dit NOOIT eerder gehad !

casawia87
11-07-2006, 11:25
ja ik heb dit ook altijd als ik moet bidden dan gaap ik constant! Ik word er gek van...

cocoenco
11-07-2006, 12:39
dat heb ik ook, achter elkaar gapen, vreemd he. terwijl ik dat anders niet heb. Heb er ook vaak genoeg over nagedacht, Wat chaitaan betreft, denk het niet want je bent dan juist bezig met Allah, dus dan is chaitaan niet in de buurt.

salah72
11-07-2006, 12:48
als mij broer gaat bidden wordt hij afgeleid,door naar de tv te kijken of naar iemand die binnen komt,wij weten dat de sitan die veroorzaakt,hij doet zo ze best om het niet te doen maar het gaat vanzelf

cocoenco
11-07-2006, 12:49
Allahua3lam

Imane_84
11-07-2006, 12:59
ik heb het ook.. als ik ga bidden dan kan ik me niet consentreren.. dan probeer ik me ogen strak dicht te knijpen.. ma wellou consentratie..

SweetyQueeen
13-07-2006, 22:16
als je aan het bidden bent moet je naar je wijsvinger kijken dan word je mindersnel afgeleid je handen wel op je borst ;)

Marruecos_Chica
14-07-2006, 00:19
IK zou zeggen concentreer je op de woorden, of terwijl op de Soura die je opleest. Althans dat is wat ik doe en het geeft me een onbeschrijfbare gevoel. Wa Allahou a3lam.

newmoslima18
14-07-2006, 10:14
dat heb ik ook, achter elkaar gapen, vreemd he. terwijl ik dat anders niet heb. Heb er ook vaak genoeg over nagedacht, Wat chaitaan betreft, denk het niet want je bent dan juist bezig met Allah, dus dan is chaitaan niet in de buurt. shaitan is altijd in de buurt ook al bid je, hij probeert je af te leiden van het gebed daarom gaap je of lukt het bidden niet. maar als je dan telkens opnieuw probeert met bidden dan gaat ie vanzelf weg want dan heeft de afleiding niet geholpen

souadke
14-07-2006, 14:09
Meid inderdaad sjitan is altijd in je buurt hij gaat je proberen te misleiden voor alles... als je iets op tv aant zien bent en het is tijd om te bidden, dan zeggen we in ons eigen tijdens de reclame gaan we bidden.. dat is sjitan en zo ook zelfs tijdens je gebed probeert die vanalles om je van je gebed te weerhouden. Sluit je ogen en concentreer je op de liefde van allah..wat ook helpt zijn mooie surats van buiten te leren en weten wat ze betekenen... Denk aan je liefde aan Allah en sjitan is weg...

mocroladyy
14-07-2006, 21:14

dat komt door sitan heb k ook wel eens k had het toen tege me ma gezegd me ma zei van als je moet gapen dan moet je je hand ervoor houden of zo iets dan gaat sitan vanzelf weg ofso

Pagina's : [1] 2