Bekijk originele versie : Heluuuuup
miryam21
10-07-2006, 11:49
Ladys heb jullie hulp nodig... mijn nicht die gaat deze week trouwen en heeft opeens allemaal uitslag op haar gezicht t zijn geen puisten ofzo t lijken meer op muggenbullen helemaal rood en sommigen doen zeer. mijn vraag is nu wat is goed om dat te verbergen kennen jullie iets dat goed dekt en waar je geen make up hoofd van krijgt.... thanx :D
miryam21
10-07-2006, 12:19
niemand??? :traan1:
Pearl_of_Rif
10-07-2006, 12:27
Weet ze waardoor de uitslag is gekomen???
miryam21
10-07-2006, 12:34
nee zomaar :(
maryam_maroc
10-07-2006, 13:05
zo erg?!!... meskiena
als ze toch van plan is om het te camoufleren kan ze het best bij de douglas om advies vragen
offff ik weet niet hoe die bulten eruit zien en of ze nog genoeg tijd heeft maar ze kan ook magistrale creme gebruiken. zorgt ervoor dat alle porien zich openen en al het viezigheid dat erin zit komt eruit en het zorgt voor een nieuwe opperhuid. dus ze gaat de eerste weken flink vervellen..
als ze dit wil verkomen kan ze ook een helende creme erbij gebruiken.. (ik weet niet meer welke dat was)
ik zou wel voor meer info vragen bij de apotheek ofzo want ik las het ooit in een blad van de libelle
(neej ik ben geen lid van libelle k zat destijds in een wachtkamer: krijg je niets anders voorgeschoteld)
Pearl_of_Rif
10-07-2006, 14:12
nee zomaar :(
Misschien komt t door stress :confused:
miryam21
10-07-2006, 16:21
ik weet het niet egt ineens ze heeft altijd een gave huid gehad en nu inees dit, het zit op haar voorhoofd en haar wang en op haar kin egt heel lelijkebn het valt op
maryam_maroc
10-07-2006, 16:25
probeer de dokter zou ik zeggen misschien wordt ze wel doorverwezen naar een dermatoloog of heeft hij zelf een goed middeltje.. ??
Ladys heb jullie hulp nodig... mijn nicht die gaat deze week trouwen en heeft opeens allemaal uitslag op haar gezicht t zijn geen puisten ofzo t lijken meer op muggenbullen helemaal rood en sommigen doen zeer. mijn vraag is nu wat is goed om dat te verbergen kennen jullie iets dat goed dekt en waar je geen make up hoofd van krijgt.... thanx :D
o meid dat is stress had ik ook op mijn gezicht en op de dag van de bruiloft zag je er niets van sub7annallah echt waar ik heb zalfjes gebruikt en mijn man had een poepoog gekregen hahahahah maar echt waar alles ging weg voordat we op die stoelen zaten heel raar sub7annallah.
en anders moet ze maar even naar de dokter
ik weet het niet egt ineens ze heeft altijd een gave huid gehad en nu inees dit, het zit op haar voorhoofd en haar wang en op haar kin egt heel lelijkebn het valt op
o ze heeft veel o nee dat had ik niet ik had er 1 of 2 op mijn wang meer niet nee dan raad ik je aan om naar de dokter te gaan.
miryam21
11-07-2006, 13:06
ernstig he, ik heb gisteren elke drogisterijen en parfumerie gestalkt, en ik heb niet egt iets zinnigs kunnen krijgen, behalve maskertjes en tonic om ze uit te drogen, ewa jah we laten het aan allah over
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.