Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leden Osama bin laden in marokko opgepakt

Pagina's : [1] 2

lalatetouania
13-06-2002, 10:48

Salaam De leden van het netwerk van Osama bin Laden zijn door de marokkaanse politie in Marokko opgepakt, ze waren van plan om de consulaten van Amirika en Engeland ( weet niet zeker of het om deze consulat ging) Vinden jullie het goed dat ze opgepakt zijn of hadden ze hun, hun gaan moeten laten gaan? Besalaam

beautyfull
13-06-2002, 11:23
afslachten die handel!!!

igzeneej
13-06-2002, 11:30
Wie komt er met bewijzen dat hun ook werkelijk bij osama horen ???

igzeneej
13-06-2002, 11:31
Onthou Amerika heeft macht over de media !!! Dus geloof niet alles wat je ziet en/of hoort !!!

OUIDAD1
13-06-2002, 11:37

Als het echte terroristen betreft.dan mogen ze van mij levenslang de gevangenis in!

igzeneej
13-06-2002, 11:45
En waarom mag dat van jou ???

lalatetouania
13-06-2002, 11:46
Salaam Van wie ik het heb gehoord had het op de marokkaanse nieuws gehoord. De leden zijn van saoedi-Arabie afkomst Besalaam

igzeneej
13-06-2002, 11:55
Nogmaals amerika heeft de media in zijn handen !!! ...Zelfs dingen die jij op duzieem of rabat hoort !!!

OUIDAD1
13-06-2002, 11:58
Origineel gepost door igzeneej En waarom mag dat van jou ??? omdat ze niet denken aan de honderden levens die ze verpesten...en dan heb ik het niet alleen over die doden,maar ook de nabestaanden...en wat dacht je van de overige moslims...die allemaal over dezelfde kam worden geschoren.........en de islam die verkeerd geinterpreteerd wordt!!!!!!

igzeneej
13-06-2002, 12:07
Hahaha de islam heeft in de westerse werled nooit een goede naam gehad zelfs niet voor de aanslagen van 11 september !!! En jah jij ziet zeker niet wat er met de palestijnen gebeurt !!! Tegenwoordig is geweld niet meer te bestrijden met praten !!!

igzeneej
13-06-2002, 12:08
En zelfs ik als een agressieve jongen !! ...Vindt dat heel jammer en dood zonde !!!! :huil:

OUIDAD1
13-06-2002, 12:17
Origineel gepost door igzeneej Hahaha de islam heeft in de westerse werled nooit een goede naam gehad zelfs niet voor de aanslagen van 11 september !!! En jah jij ziet zeker niet wat er met de palestijnen gebeurt !!! Tegenwoordig is geweld niet meer te bestrijden met praten !!! ik vind het hartverscheurend wat onze broeders en zusters overkomt in palestina.maar dat neemt niet weg dat geweld met geweld bestreden dient te worden......en het hoeft ook niet het leven van onschuldige burgers te kosten...zo zijn ze geen haar betere dan die joden......kijk ik ben ook absoluut geen agressieveling,maar wie van mij echt dood mag: BUSH..kijk als er een atoombom daar terecht zou komen.(ff ervan uitgaande dat bush de enige slachtoffer dan is..ehhm)....dan voel ik geen druppel medelijden....en dan zal ik op dat moment gaan zarret: jeoeoeojoeoeoeoeojoeeoeoeoeoo

igzeneej
13-06-2002, 12:19
Dan heb ik weer een vraag voor je !!! Waarom mag Bush dood ???

OUIDAD1
13-06-2002, 12:46
Omdat ik hem veracht...echt ik zie hem als de boosdoener(moet toch een zondebok hebben)....hij is degeen die heeft besloten palestina aan te vallen om de taliban te pakken en hij is degen die joden help!!!!! Kijk clinton daarentegen vindt ik TOPPIE, en nu ga mij zeker vragen waarom ik clinton zo toppie vindt.

igzeneej
13-06-2002, 13:02

En hoe weet jij dat ???

Pagina's : [1] 2