Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waaar zijn jullie het meeste actief??

Pagina's : [1] 2

SaMiax
12-06-2003, 12:57

EN WAAROM??????? IK BEN ECHT OVER EN NERGENS AAN HET ZWERFEN :hihi:

T-ManiaC
12-06-2003, 13:01
Kletshoekje... Waarom omdat ik me daar echt kapot lach om sommige idioten :hihi: En je hoeft er niet bij na te denken... onzin posten kost geen moeite ;) PS: ik moest jou wat vragen van Smartie2 :confused:

SaMiax
12-06-2003, 13:05
Origineel gepost door T-ManiaC Kletshoekje... Waarom omdat ik me daar echt kapot lach om sommige idioten :hihi: En je hoeft er niet bij na te denken... onzin posten kost geen moeite ;) PS: ik moest jou wat vragen van Smartie2 :confused: :eek: wat??

minora
12-06-2003, 13:06
Kletshoekje :goedzo:

T-ManiaC
12-06-2003, 13:08

Origineel gepost door SaMiax :eek: wat?? Uhm ik had een beetje ruzie met hem gekregen.. :o Maar hij zei vraag maar aan Samia je oude buurmeisje.. over zijn vriendin ?? :maf3: Ik weet ook niet :D

SaMiax
12-06-2003, 13:10
Origineel gepost door T-ManiaC Uhm ik had een beetje ruzie met hem gekregen.. :o Maar hij zei vraag maar aan Samia je oude buurmeisje.. over zijn vriendin ?? :maf3: Ik weet ook niet :D ik snap er geen reet van... hij zei dat jullie een beetje ruzie hadden ja maar verder zei hij er nix over... en het is uit met zijn vriendin shie paar dagen geleden.. tenminste dat zei hij.. :confused: eeeeeuhm.. heb je hem net gesproken dan?? ennuhhhhhh.. ben jij of was jij zijn vriendin?? :)

SaMiax
12-06-2003, 13:17
en SaMiax wacht nog steeds op T-ManiaC

T-ManiaC
12-06-2003, 13:18
Origineel gepost door SaMiax ik snap er geen reet van... hij zei dat jullie een beetje ruzie hadden ja maar verder zei hij er nix over... en het is uit met zijn vriendin shie paar dagen geleden.. tenminste dat zei hij.. :confused: eeeeeuhm.. heb je hem net gesproken dan?? ennuhhhhhh.. ben jij of was jij zijn vriendin?? :) :haha: Neej man ben je gek.. Ik had hem laatst gesproken 2 weken terug.. hij belde me maar ik miste em steeds so hij werd boos hij dacht dat ik niet wou opnemen :o Later stuurde hij een smsje van dat ik bij jou moest zijn en dat ik moest vragen over zijn vriendin/trouwen :confused:

SaMiax
12-06-2003, 13:21
Origineel gepost door T-ManiaC :haha: Neej man ben je gek.. Ik had hem laatst gesproken 2 weken terug.. hij belde me maar ik miste em steeds so hij werd boos hij dacht dat ik niet wou opnemen :o Later stuurde hij een smsje van dat ik bij jou moest zijn en dat ik moest vragen over zijn vriendin/trouwen :confused: ooow oke... :hihi: ik mis em ook steeds maar word gelukkig niet boos :stout: maar anyhow het is uit tussen hem en zijn girlie..

T-ManiaC
12-06-2003, 13:26
Origineel gepost door SaMiax ooow oke... :hihi: ik mis em ook steeds maar word gelukkig niet boos :stout: maar anyhow het is uit tussen hem en zijn girlie.. :haha: Neej maar ik miste hem 5 keer per dag... :hihi: Daarna kreeg ik een boze smsje.. :o ! Ik geef em wel een belletje, ff kijken wat er aan de hand is :) :zwaai:

SaMiax
12-06-2003, 13:29
Origineel gepost door T-ManiaC :haha: Neej maar ik miste hem 5 keer per dag... :hihi: Daarna kreeg ik een boze smsje.. :o ! Ik geef em wel een belletje, ff kijken wat er aan de hand is :) :zwaai: uwhahahah faya.. wat stond in die sms?? of mag ik dat nietweten :hihi: doe em maar de groeten als je em belt :p

T-ManiaC
12-06-2003, 13:34
Origineel gepost door SaMiax uwhahahah faya.. wat stond in die sms?? of mag ik dat nietweten :hihi: doe em maar de groeten als je em belt :p "Ik heb zovaak gebeld en zovaak ben ik gedist door jou doe ik dus nooit meer. Weet nu wel meer dan genoeg! Doei!" :kwaad: Ik zal em de groeten doen.. :D

SaMiax
12-06-2003, 13:35
:lol: :lol: fdiha...

T-ManiaC
12-06-2003, 13:38
Origineel gepost door SaMiax :lol: :lol: fdiha... Ik vond het niet leuk hoor.. want het was echt niet zo bedoelt :kwaad: ! :D

SaMiax
12-06-2003, 13:39

whahahahahahah bel em op dan :p

Pagina's : [1] 2