Bekijk originele versie : Dringend Op Zoek Naar Info!!!!!!!!!!!!!!
SALAAM OE ALAIKOEM,
:schreeuw: WIE O WIE KAN MIJ HELPEN AAN ALLE INFO OVER DE OPLEIDING VOOR SOCIAAL JURIDISCH MEDEWERKSTER OPENBAAR BESTUUR!!!
Heb overal gezocht internetpagina www.roc.nl heb je echt niet veel aan. :rolleyes:
Gebeld en langsgeweest op locatie van de opleidingsplaats zelf en geweest naar roc infocenter. Maar werd er niet veel wijzer van alle info die ik kreeg was beperkt en wist ik al van de brochure niemand scheen iets te weten over deze opleiding. Zo nieuw is het ook weer niet. :kwaad:
Dus nu vraag ik aan diegenen die meer kunnen vertellen of de opleiding zelf volgen of nog gaan volgen of zij mij verder kunnen helpen aan de antwoorden op de volgende vragen.
Welke scholen geven deze opleiding?
Waar zijn deze scholen gevestigd?
Wat zijn de kosten?
Zijn er nog open dagen in deze maanden ; Juni-Juli-Augustus.
Wanneer is de aanmelding en sluitingstijd ervan?
Voor diegenen THANK YOU THANK YOU THANK YOU!!!!!! MOGE ALLAH JULLIE ZEGENEN EN JULLIE PAD VERLICHTEN VOOR DEZE GOEDE DAAD!!!! :)
WA ALAIKOEMOE SALAAM WARAHMATOE ALLAH WA BARAKATOE
KAN DAN NIEMAND MIJ VERDER HELPEN KOM OP MENSEN HEB ECHT DRINGEND INFO NODIG.
THANX
wardaroosje
12-06-2003, 13:48
www.rocmb.nl
hier wordt die opleiding gegeven...dan moet je er gewoon op klikken en dan krijg je vanzelf informatie..
liefs Mokaltum
Salaam Mokaltum,
Ga Gelijk Kijken en Heb net telefonisch info gehad ga hier ook op af.
1000 maal dank!!!!!
groetjes
NOG MEER INFO IS NOG STEEDS WELKOM BLIJF KIJKEN. NU EVEN WEG MAAR KOM TERUG!!!
ALVAST THANKX!!!!
Salaam Mokaltum,
Heb gekeken op die site van rocmb maar helaas ze geven geen sociaal-juridische opleidingen. Maar sectarieel en of administratie. Weet je een andere site voor me ? Alvast bedankt!!
Wa alaikoem oe salaam
ALLE ANDERE INFORMATIE VAN ANDERE MENSEN IS OOK ZEER WELKOM!!!
THANX!!!
salaam meid,
probeer www.sjd.nl of
www.sociaaljuridisch.nl of
www.hetscw.nl
eens..
greetssss
Salaam oe alaikoem artlet,
Allereerst hardstikke bedankt voor jouw info, maar helaas niet wat ik zoek. Maar toch BEDANKT!!!!
Wa alaikoem oe salaam warahmatoe wabarakatoe
Origineel gepost door afraha
Salaam oe alaikoem artlet,
Allereerst hardstikke bedankt voor jouw info, maar helaas niet wat ik zoek. Maar toch BEDANKT!!!!
Wa alaikoem oe salaam warahmatoe wabarakatoe
Misschien als jij je regio zou vermelden, dat ik iets voor je kan betekenen
romaisa22
16-06-2003, 00:23
mijn zusje volgt de opleiding MBO SJD richting openbaar bestuur.
Besef wel dat dit de moeilijkste MBO opleiding is.
Het valt niet mee.
Maar ik zal haar vragen of zij op jou bericht wil reageren anders stuur je haar een mail. hanae20@hotmail.com
groetjes romaisa
probeer even deze site te bekijken.
www.mon3aan.nl
in den haag
Salaam Makeen,
Bedankt broeder voor jouw reactie. Het maakt mij niet uit welke regio als ik maar in een goede school terecht kom waar de leraren nog van hun vak houden en moeite doen om jou wat bij te leren en trots zijn dat ik met wijsheid ben geslaagd. Dus als jij zo'n school voor mij weet?
GRAAG!!!
MOGE ALLAH JOUW PAD VERLICHTEN!!!
WA ALAIKOEM OE SALAAM WA RAHMATOE WABARAKATOE
Origineel gepost door romaisa22
mijn zusje volgt de opleiding MBO SJD richting openbaar bestuur.
Besef wel dat dit de moeilijkste MBO opleiding is.
Het valt niet mee.
Maar ik zal haar vragen of zij op jou bericht wil reageren anders stuur je haar een mail. hanae20@hotmail.com
groetjes romaisa
Salaam Romaisa,
Wat een geluk dat je mijn topic las!!! Ja ik weet dat het een hele pittige opleiding is maar ik wil al heel lang iets met rechten doen. En het blijft maar in mijn hoofd hangen. Vandaar en wat ik heb begrepen kan je ook in het eerste jaar voor een andere richting kiezen zoals in de richting van sociale zekerheid, personeel en beleid als ik mij niet vergis etcetera.
Maar openbaar bestuur trekt mij toch meer aan dus als jouw zusje mij een bericht wil sturen dan zou ik haar eeuwig dankbaar zijn. Want dan kan ik haar namelijk rechtstreekse dingen vragen wat je niet als idealistisch wordt voorgeschoteld in die brochures van het ROC.
Zuster van me nogmaals duizendmaal dank. Je hebt mijnlast verlicht. Moge Allah je daarvoor belonen!!!
THANX!!!
WA alaikoem oe salaam wa rahmatoe wa barakatoe
Origineel gepost door djilali
probeer even deze site te bekijken.
www.mon3aan.nl
in den haag
Salaam djilali,
Bedankt voor jouw info, broeder. Heb de site bekeken info is goed hou het in gedachten.
HARDSTIKKE BEDANKT!!! MOGE ALLAH JOUW BELONEN VOOR JOUW WIJSHEID!!!
WA ALAIKOEMOE SALAAM WA RAHMATOE WA BARAKATOE
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.