Bekijk originele versie : Omg, Mijn Puisten Kunnen Echt Niet Meer Help!!
:(
TIPS? of TRUCS??
TANPASTA - GOED OF SLECHHTT...
:(
Ik weet echt niet meer wat ik moet
Le_CeRiSe
10-07-2006, 00:06
tandpasta is heel slecht, door tandpasta kunnen je puisten gaan onsteken en dan wordt het alleen maar erger, je moet er gwoon afblijven ze laten tot ze vanzelf weggaan! ;)
HaYaT123
10-07-2006, 00:10
Tandpasta is slecht je kan producten van Vichy gebruiken
is aanrader helpt echt meid ;)
TANTE_TRUUS
10-07-2006, 00:10
had je dan al eerder puisten?? of is het erger geworden?? als het erger is geworden komt het door de warmte is echt zo vele in me omgeving hebben nu ineens ook die puistenaanval het is maar je gezicht vaak wassen met koud water en gebruik die benzoxlioperioxide of whateverr hoe je het ook mag typen en je puisten gaan echt verdwijnen give it a try
N-Tetouania
10-07-2006, 18:37
Hey meiden,
ik heb last van puisten op mijn rug, wat kan ik daar het beste voor halen.
hoor het wel. groetjes
Sneeuwitje_
10-07-2006, 19:48
Hey meiden,
ik heb last van puisten op mijn rug, wat kan ik daar het beste voor halen.
hoor het wel. groetjes
m'n vriendin heeft dat ook.. zij gaat daarvoor onder de zonnebank.. dan verdwijnen ze bij haar.
N-Tetouania
10-07-2006, 20:34
[QUOTE=Sneeuwitje_]m'n vriendin heeft dat ook.. zij gaat daarvoor onder de zonnebank.. dan verdwijnen ze bij haar.[/Q
thanx voor je antwoord. Dan ga ik dat maar proberen.
groetjes
RabatGirlY
10-07-2006, 20:58
Je gezicht stomen..
Ga water koken doe het in een grote bak ga er met je hoofd overheen niet erin natuurlijk :haha: en wel een handdoek op je hoofd doen andrs verdwijnt al het stoom :haha:.. en verdr niks doen hé niet daarna aanplukken ofzo gewoon eff een kwartiertje á halfuurtje zo zitten.
Mixed_Lady
11-07-2006, 13:51
Je gezicht stomen..
Ga water koken doe het in een grote bak ga er met je hoofd overheen niet erin natuurlijk :haha: en wel een handdoek op je hoofd doen andrs verdwijnt al het stoom :haha:.. en verdr niks doen hé niet daarna aanplukken ofzo gewoon eff een kwartiertje á halfuurtje zo zitten.
:goedzo: ik stoom mijn gezicht 3x per week, je kan er ook tea tree olie indoen of kamille(theezakje) helpt tegen de ontstekingen van puistjes.
Je gaat zien na een tijd ziet je huid er veel mooier en zuiverder uit
dordje22
11-07-2006, 14:18
ik had er ook last van sinds ik fair & lovely creme gebruik voor het slapen gaan zijn ze bij mij weg gebruik deze creme nu al twee jaar en tuurlijk krijg ik weleens een of twee pukkeltjes maar meer ook niet. ( kreeg dit van de marokkanse apotheek in marokko). en het is ook gewoon in nl te verkrijgen bij de marokkaanse winkels.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.