Bekijk originele versie : vriendin?
stel je bent lang met een meisje en jullie willen het een keertje doen maar dat meisje wil niet van voren maar alleen van achteren mag ik haar van achteren p....n.
Br0wn_eYe
09-07-2006, 22:48
Voor het huwelijk is haram, ik neem aan dat jullie dat wel weten..maar bij Anaal oei oei oeii!! :jammer:
Ik zou het maar niet doen als ik jou was:hadj:
:)
Br0wn_eYe
09-07-2006, 22:59
ja maar mensen die het niet lekker vinden moeten altijd deze topic verpesten
Om het lekker te vinden moet ik het wel eerst geprobeerd hebben he:)
slim zijn is niet je sterkste kant zie ik:nerd:
Ik verpest deze topic niet hoor..ik zou niet durven :moe:
Ik zeg alleen dat anaal erg erg erggg HARAM is, je moet zelf weten wat je er mee doet...maar ga gerust door hoor, ik hou je niet tegen:)
Br0wn_eYe
09-07-2006, 23:10
als je befft of pijpt of zoend is het even erg en over slim gesproken hang niet de heilige oke ik kom er vooor uit . kan van weing mensen gezegd worden
Harstikke stoer dat je ervoor uitkomt vriend...en ik heb niet gezegd dat ik helig ben, ik ben ook maar een mens en ik maak ook fouten. Maar er zijn verschillende fouten die je maakt he, niet alleen met Sex ofzo;)
Br0wn_eYe
09-07-2006, 23:13
ok mag je chick je dan pijpen en je haar beffen of vingeren?????????:nijn:
oh my godd...ben je echt dom of doe je alsof je dom bent??
hoe bedoel je 'mag' het??? Tuurlijk mag het NIET:jammer:
Br0wn_eYe
09-07-2006, 23:16
tuurlijk maakt iedereen fouten . en iedereen maakt zijn fouten op een andere manier . en ik voel mij helemaal niet stoer wat ik zei . ik haat de scheinheiligheid bij de meeste marokkane en dat kan je niet ontkenen das algemeen bekend.
Jah daar heb je helaas wel helemaal gelijk in jah...
oh my godd...ben je echt dom of doe je alsof je dom bent??
hoe bedoel je 'mag' het??? Tuurlijk mag het NIET:jammer: ik d8 dat het mocht behalve van 8eren.. maar stel als je man vraagt pijp me of ik wil je zo graag beffen.. en hij is al geil genoeg wat moet je dan doen:maf:
Br0wn_eYe
09-07-2006, 23:20
ik d8 dat het mocht behalve van 8eren.. maar stel als je man vraagt pijp me of ik wil je zo graag beffen.. en hij is al geil genoeg wat moet je dan doen:maf:
Het mag als je getrouwd bent jah...dan mag je alles doen behalve anaal. Maar lijpe heeft het over een vriendin dus dan mag het niet. Oraal was volgens mij makroeh...afgeraden dus
Het mag als je getrouwd bent jah...dan mag je alles doen behalve anaal. Maar lijpe heeft het over een vriendin dus dan mag het niet. Oraal was volgens mij makroeh...afgeraden dusOOOWWWW HEEFT HIJ T OVER VRIENDIN.. NOU DAN IS HET WAT ANDERS.. NIET GETROUWD--->>>> GEEN SEKS:nerd:
Br0wn_eYe
09-07-2006, 23:33
dan zijn we er uitgepraat als volwassen mensen respecht jouw:goedzo:
hahaha...ja toch:D :goedzo:
Br0wn_eYe
09-07-2006, 23:34
OOOWWWW HEEFT HIJ T OVER VRIENDIN.. NOU DAN IS HET WAT ANDERS.. NIET GETROUWD--->>>> GEEN SEKS:nerd:
hahahha..goed lezen!! :nerd:
:hadj:
Br0wn_eYe
09-07-2006, 23:40
:kus:
seker meid:kus:
check je hoekie is:p
(groen puntje van moi, omdat je zo volwassen bent:D )
lange_1988
09-07-2006, 23:47
OOOWWWW HEEFT HIJ T OVER VRIENDIN.. NOU DAN IS HET WAT ANDERS.. NIET GETROUWD--->>>> GEEN SEKS:nerd:
ja anal mag niet maar misschien bedoelt hij van achteren niet in de ass maar in der k*t
lange_1988
09-07-2006, 23:53
ja of nee
maghribdussud
10-07-2006, 00:18
ik d8 dat het mocht behalve van 8eren.. maar stel als je man vraagt pijp me of ik wil je zo graag beffen.. en hij is al geil genoeg wat moet je dan doen:maf:
:maf: :cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.