Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Miss_Magrebia wat vind jij van de "criminaliteit" van tegenwoordig.......

Pagina's : [1] 2

Zakaria_Magrabi
12-06-2003, 12:18

iwa....

LELIJKERD
12-06-2003, 12:19
WAAROM VRAAG JE HET AAN HAAR ? IS ZIJ DE MINISTER OFZO ?

BennY_D
12-06-2003, 12:20
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi iwa.... Ik vind de Marokkanen nog wel steeds lief hoor :engel: :D

Zakaria_Magrabi
12-06-2003, 12:21
ja zei heeft mij helemaal in mijn "MACHT" whuahahahhahhaha :hihi: mohim............ jij mag het ook vertellen hoor als je wilt......

LADYKARIMA
12-06-2003, 12:24

Origineel gepost door LELIJKERD WAAROM VRAAG JE HET AAN HAAR ? IS ZIJ DE MINISTER OFZO ? ben jij dat op je avatar????????????????? :D

Zakaria_Magrabi
12-06-2003, 12:26
Origineel gepost door BennY_D Ik vind de Marokkanen nog wel steeds lief hoor :engel: :D gelukkig maar :hihi::rolleyes:

BennY_D
12-06-2003, 12:46
Origineel gepost door Miss_Magrebia "What the f.uck kom je triest doen hier! Ik weet heust wel wat je wil bereiken met deze gare vraag van je! A vieze schijnheil a Tfoe! :eek: hij zegt dat je m in z`n macht hebt ik dacht echt jullie zijn shi koppeltje :eek:

Zakaria_Magrabi
12-06-2003, 12:48
Origineel gepost door Miss_Magrebia "What the f.uck kom je triest doen hier! Ik weet heust wel wat je wil bereiken met deze gare vraag van je! A vieze schijnheil a Tfoe! kifash wie si hier scheinheilig tazz had ik niet verwacht ik dacht shie grap uithalen je weet deed je gisteren ook met mij en kijk dhoe je doet ze3hma ik bedoel er iets mee :confused: :confused: :jammer:

miriammetje
12-06-2003, 13:01
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi kifash wie si hier scheinheilig tazz had ik niet verwacht ik dacht shie grap uithalen je weet deed je gisteren ook met mij en kijk dhoe je doet ze3hma ik bedoel er iets mee :confused: :confused: :jammer: WAJOOOOOOOOOOOOOW IS ER OORLOG TUSSEN JULLIE OFSO...JE BENT WEL EEN BOTTE MEID ZEG......MAG WEL WAT LIEVER ZIJN TEGEN JE MOSLIMGENOOTJES.......A=MOGE ALLAH ONS VERGEVEN EN VERBETEREN VOOR ONZE ZONDEN....AMIEN

Zakaria_Magrabi
12-06-2003, 13:02
Origineel gepost door Miss_Magrebia Het is uit! Maar hij blijft bellen! whauhahaha :lol: yek jij blijft mij mailen vandaar dat ik je bel snif snif je doetr mij veel verdriet kifash waarom moets je mij hart breken :jammer::verdriet: snif snif waarom gin ge j nou vreemd snif snif :rolleyes:

BennY_D
12-06-2003, 13:06
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi whauhahaha :lol: yek jij blijft mij mailen vandaar dat ik je bel snif snif je doetr mij veel verdriet kifash waarom moets je mij hart breken :jammer::verdriet: snif snif waarom gin ge j nou vreemd snif snif :rolleyes: vecht dit gewoon samen uit ga PM-en ofzo v3iwet ntoema ked hashmoe braskoem hneya :rolleyes: ;)

Zakaria_Magrabi
12-06-2003, 13:09
Origineel gepost door BennY_D vecht dit gewoon samen uit ga PM-en ofzo v3iwet ntoema ked hashmoe braskoem hneya :rolleyes: ;) :rolleyes: ja maar ze heeft mij in haar "MACHT" en ze mailt mij en geeft mij daar hoop heel veel hoop ik weet niet wat ik moet doen :jammer::jammer::verdriet: en dan zegt ze bel me bel ik haar en dan dist ze mij snif snif :huil:

BennY_D
12-06-2003, 13:11
Origineel gepost door Miss_Magrebia kifesh :rolleyes: ik en vreemd gaan jongen jij weet als geen ander dat ik dat nooit doe, ga een leven zoeken en laat me met rust! en effe voor de duidelijkheid NEE is NEE dus laat me met rust! jij was degene die toch iedereen vertelde dat we "gingen" we hadden niet eens iets, jij zegt dat toch tegen iedereen! maar je mag lekker denken wat je wil! het is uit ! ik hoop dat je dat begrijpt jij en je fanatasie wereld dat we ooit wat hebben gehad! Als jullie nooit wat hebben gehad hoe kan je dan zeggen het is uit :confused:

Zakaria_Magrabi
12-06-2003, 13:12
Origineel gepost door Miss_Magrebia kifesh :rolleyes: ik en vreemd gaan jongen jij weet als geen ander dat ik dat nooit doe, ga een leven zoeken en laat me met rust! en effe voor de duidelijkheid NEE is NEE dus laat me met rust! jij was degene die toch iedereen vertelde dat we "gingen" we hadden niet eens iets, jij zegt dat toch tegen iedereen! maar je mag lekker denken wat je wil! het is uit ! ik hoop dat je dat begrijpt jij en je fanatasie wereld dat we ooit wat hebben gehad! kijk dit bedoel ik nou kijk hoeveel verdriet ze mij geeft :jammer: :verdriet: snifs nif:huil: ze doet mij zoveel pijn ik mis haar zo erg he ze heeft mij helemaal in haar macht ze heeft mij in controle snif snif ik weet niet wat ze bij mij heeft gedaan snif snif wie wil mij helpen ze doet mij zoveel pijn........ :rolleyes: :rolleyes:

Zakaria_Magrabi
12-06-2003, 13:13

Origineel gepost door Miss_Magrebia ga ga lekker triest doen hier! en trouwens mijn broer krijgt je nog wel! toen jij mij gister aan het lastig vallen was met je vrienden door de telefoon! jij heeft gehoord a schijnheil! waarom doe je mij zoveel pijn.............. :verdriet:

Pagina's : [1] 2