Bekijk originele versie : ik begrijp jullie niet marokaanse mannen!!
Hallo broeders en zussen,
De laatste tijd loop ik met allemaal vragen door mijn hoofd, ik begrijp sommige marokaanse jongens niet. Ik zal hierbij een voorbeeldje geven.
Mannen willen allemaal een vrouw die bijna correct moslim is, je moet alhijabb dragen, geen te opvallende kleding, mag nooit een relatie hebben gehad, zelfs nooit in aanraking van andere jongens enz,.....
Maar beseffen bepaalde jongens dat ze ook helemaal geen correcte moslims zijn, vb, ze roken, drinken à la voltenté, sommige drugs, ze nemen elke dag een andere vrouw voor de s.x enz,...... Niet alle jongens maar toch een bepaalde groep.
Ik heb het er echt moeilijk mee, omdat ik vind dat als je pas perfecte man :zwaai: :zwaai: bent wat islam betreft, dat je dan zo'n vrouw mag verwachten, zodat je haar alles kan bijleren enz,...
En niet vrouwtje de hele dag thuis, en mannetje vrijdagavond in avondkleding uitgaan tot in de vroege uurtjes enz,....
Ik wil een man die me neemt zoals ik ben, ik doe eerlijk gezegd echt niets verkeerd, alleen draag ik geen hoofdoek, en draag soms kleding die goed aan mijn lichaam passen. Maar insch allah dat er een man is die mijn hartje kan veroveren zodat ik nog meer kan doen voor de islam, maar aub mannen begin bij jullie zelf .................. De man geeft de islam door aan vrouw en kinderen en niet omgekeerd.
Dit wilde ik echt kwijt, omdat me het soms echt niet goed doet voelen, wat sommige van een vrouw verwachten, en tenslotte niet alle vrouwen die een hijaab dragen zijn even heilig, ik heb in mijn buurt levende bewijzen, meisjes die goed gespeeld hebben, ontmaagd en al en om dat goed te maken dragen ze een hijaab. Dat wil ik niet ik wil dat doen uit mijn hart,
Voel je niet aangesproken, ik bedoel het helemaal niet slecht hoor, ik moest het effe kwijt.
dikke groetjes van me..
As Salaam Aleikoem
Helaas moet ik naar mijn werk maar wilde toch dit nog even kwijt.
Als je ECHT van iemand houdt maak het je niet uit hoe, wie, wat iemand is, wat zijn/haar verleden is.
Oordelen doet Allah (SWT) daar is Hij beter in, Hij ziet wat in ons is.
Gedraag je met respect naar elkander, Insha Allah vind ieder de persoon voor het verdere leven. Liefde doet wonderlijke dingen in de mens, kan iemand die nog zo slecht is geweest veranderen in het braafste, liefste persoon dat je ooit hebt ontmoet of zal ontmoeten.
Beslama
soussiasaida
13-06-2002, 08:58
Ik vind dat je groot gelijk hebt, tegenwoordig worden meiden die geen hoofdoek dragen en wat te strakke kleding.....snel geprofileerd als "goedkoop, makkelijk, of een slett........." of als iemand die niet leeft namens de regels van de islam.
Op zo'n man sta ik dus echter niet te wachten :zwaai: , diegene waarmee ik trouw moet me maar accepteren zoals ik ben. Niet dat ik verkeerde dingen uitspook maar jaaa....... ;)
Origineel gepost door ALWARDA23
Hallo broeders en zussen,
De laatste tijd loop ik met allemaal vragen door mijn hoofd, ik begrijp sommige marokaanse jongens niet. Ik zal hierbij een voorbeeldje geven.
Mannen willen allemaal een vrouw die bijna correct moslim is, je moet alhijabb dragen, geen te opvallende kleding, mag nooit een relatie hebben gehad, zelfs nooit in aanraking van andere jongens enz,.....
Maar beseffen bepaalde jongens dat ze ook helemaal geen correcte moslims zijn, vb, ze roken, drinken à la voltenté, sommige drugs, ze nemen elke dag een andere vrouw voor de s.x enz,...... Niet alle jongens maar toch een bepaalde groep.
Ik heb het er echt moeilijk mee, omdat ik vind dat als je pas perfecte man :zwaai: :zwaai: bent wat islam betreft, dat je dan zo'n vrouw mag verwachten, zodat je haar alles kan bijleren enz,...
En niet vrouwtje de hele dag thuis, en mannetje vrijdagavond in avondkleding uitgaan tot in de vroege uurtjes enz,....
Ik wil een man die me neemt zoals ik ben, ik doe eerlijk gezegd echt niets verkeerd, alleen draag ik geen hoofdoek, en draag soms kleding die goed aan mijn lichaam passen. Maar insch allah dat er een man is die mijn hartje kan veroveren zodat ik nog meer kan doen voor de islam, maar aub mannen begin bij jullie zelf .................. De man geeft de islam door aan vrouw en kinderen en niet omgekeerd.
Dit wilde ik echt kwijt, omdat me het soms echt niet goed doet voelen, wat sommige van een vrouw verwachten, en tenslotte niet alle vrouwen die een hijaab dragen zijn even heilig, ik heb in mijn buurt levende bewijzen, meisjes die goed gespeeld hebben, ontmaagd en al en om dat goed te maken dragen ze een hijaab. Dat wil ik niet ik wil dat doen uit mijn hart,
Voel je niet aangesproken, ik bedoel het helemaal niet slecht hoor, ik moest het effe kwijt.
dikke groetjes van me.
je hebt helemaal gelijk maar je zegt ook:
Maar insch allah dat er een man is die mijn hartje kan veroveren zodat ik nog meer kan doen voor de islam, maar aub mannen begin bij jullie zelf .................. De man geeft de islam door aan vrouw en kinderen en niet omgekeerd.
waarom moeten mannen altijd degen zijn die van een vrouwe een goede moslim maken
het kan allebei
enne wrom ga je alleen voor een man meer doen voor de islam ik dacht dat je het altijd voor jezelf moet doen
Boyfriend
16-06-2002, 14:41
Ela ela niks over vlaams ééééééé
GRRRRRRRR :D :D
bye :zwaai:
Je hebt gelijk dat je alleen mag eisen wat je zelf hebt. Ik ben een brave jongen dus mag ik een heleboel vragen.
Verder sluit ik me bij Chemie aan. Waarom beschouwen steeds meer Marokkanen het huwelijk als een grens? Alsof je daarvoor niet volwassen bent en al je daden ten volle worden aangerekend.
Boyfriend
16-06-2002, 15:08
Origineel gepost door chemie
De man geeft de islam door aan vrouw en kinderen en niet omgekeerd.
waarom moeten mannen altijd degen zijn die van een vrouwe een goede moslim maken
het kan allebei
enne wrom ga je alleen voor een man meer doen voor de islam ik dacht dat je het altijd voor jezelf moet doen
Ik denk dat de vrouw voor de opvoeding zorgt meisje, de man moet natuurlijk ook meehelpen, een vrouw voed een jongetje op, en hij wordt later een man, een vrouw voed een meisje op, en zij wordt later een verantwoordelijke huisvrouw en goede moeder :-))
sluy :zwaai:
Origineel gepost door Boyfriend
Ik denk dat de vrouw voor de opvoeding zorgt meisje, de man moet natuurlijk ook meehelpen, een vrouw voed een jongetje op, en hij wordt later een man, een vrouw voed een meisje op, en zij wordt later een verantwoordelijke huisvrouw en goede moeder :-))
sluy :zwaai:
daar heb je gelijk in maar ik had het niet over de opvoeding van kinderen
Boyfriend
16-06-2002, 15:27
Euhmmmmmm, waarover dan :-)))))
Atlasleeuw
16-06-2002, 15:28
Je moet ons mannen niet allemaal over een kam scheren! Tja, ik hoop voor je dat je "de ware" vindt die precies bij je past.
:zwaai: :zwaai:
Boyfriend
16-06-2002, 15:29
I'm playing hard to get :D :D
yooooooooooooooo :zwaai:
Euhmmmmmm, waarover dan :-)))))
goed lezen
I'm playing hard to get
voor wie
Boyfriend
16-06-2002, 15:30
Origineel gepost door chemie
derde fout, wiliee rwinaaaaaa ]goed lezen[/SIZE]
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.