Bekijk originele versie : cameravrouw Ilhame Almere
Amira010
12-06-2003, 11:27
Heeft zij goede kwaliteiten of niet???
Wil ik eigenlijk ook wel weten...............
Amira010
12-06-2003, 21:32
nou zeg iemand moet haar toch kennen
lala_oujdia
13-06-2003, 02:15
ja hoi.
ze heeft hele goede kwaliteiten al zeggen sommige mensen van niet. ik heb haar werk gezien en ik ken haar persoonlijk, dus als je wat wilt weten laat dan ff wat van je horen.
miss oujda
inocente_chica
15-06-2003, 14:58
hallo dames...Ilhame is een lieve vrouw en ik vind haar foto's goed!
ciaooo
Beni_Bouyachie17
16-06-2003, 10:34
Haar naam is badia nummer is 06-51108600.. Een hele lieve vrouw je kan dr dus eventueel bellen om werk van haar te zien en om een offerte te vragen ... ALs je alleen een fotografe zoekt raad ik je Fatiha Bousandrous aan een hele lieve meid en zeer proffesioneel haar nummer is 06-50527799 email is fachaima@dolfijn.nl
Veel suc6 meid en moge het eeng ezegend huwelijk zijn insha allah ,
Thala,
Amira010
30-06-2003, 19:53
ja maar is ilhame nou goed of niet
ja badia is een toppertje wsllah kei lief vrouwtje!!!
Amira010
17-07-2003, 00:37
we hebben het hier toch over ilhame
Hoceimakaoutar
21-09-2003, 11:58
ik zou ook wel willen weten of ilhame goed is !!!! :confused:
MwSAMLIMA
21-09-2003, 21:58
heb ook wel interesse in haar kent niemand haar????
MwSAMLIMA
30-09-2003, 17:29
Origineel gepost door MwSAMLIMA
heb ook wel interesse in haar kent niemand haar????
beppie_truus
30-09-2003, 17:37
ik vind dat ze het best wel goed doet in vergelijking met de rest
hada hamdaouia,
ik begrijp niet wat je tegen ilham hebt. ik ben nog gister bij haar geweest. Nou geloof me ze is heel goed. ze is professioneel. Ik ben naar veel negaffa's gegaan om hun kleding te bekijken dan vraag ik ook naar camera vrouw en dj en zo. zij hebben daar veel ervaring mee. en haar naam komt het meest voor. Ze zeggen ga snel want ze is snel volgeboekt ze is echt de beste. Nou ze hebben gelijk ook nog. ik heb wat foto's bekeken en video's bekeken. En daarbovenop is ze een schat van een meid. dus ik weet niet waar jullie die bla bla vandaan halen. tenminste als we over de zelfde ilham hebben. Die in almere bij die vijver woont.
groetjes,
fausje
MwSAMLIMA
12-10-2003, 13:55
Origineel gepost door fausje
hada hamdaouia,
ik begrijp niet wat je tegen ilham hebt. ik ben nog gister bij haar geweest. Nou geloof me ze is heel goed. ze is professioneel. Ik ben naar veel neggafa's gegaan om hun kleding te bekijken dan vraag ik ook naar camera vrouw en dj en zo. zij hebben daar veel ervaring mee. en haar naam komt het meest voor. Ze zeggen ga snel want ze is snel volgeboekt ze is echt de beste. Nou ze hebben gelijk ook nog. ik heb wat foto's bekeken en video's bekeken. En daarbovenop is ze een schat van een meid. dus ik weet niet waar jullie die bla bla vandaan halen. tenminste als we over de zelfde ilham hebben. Die in almere bij die vijver woont.
groetjes,
fausje
Hallo meid,
Ik zou wel graag een afspraak maken om haar werk te zien! heb je haar nummer??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.