Bekijk originele versie : Waarom.....
wadiplayer
12-06-2003, 02:30
Waarom spreekt Bush bij een Terroristische aanslag van de Joden altijd van een ''Actie'' en bij de Palestijnse standaard Terroristische...
wadiplayer
12-06-2003, 13:13
Origineel gepost door vikker
Omdat de acties van de Israelis steeds een reactie zijn op terroristische aanslagen van ziekelijke fanatici die niets of niemand ontzien....en hopen hierdoor in het paradijs te komen...na het vermoorden van onschuldigen.
Dat is het verschil tussen terrorisme en actie.
niet hopen...ze gaan het paradijs in...maarja een kanke jood zoals jou begrijpt dat nie :zwaai:
Ja zelfs Arafat had het over een terroristische aktie.
Maar Vikker wat jij zegt is discutabel, evenals de vraag wat er eerder was, de kip of het ei!!
Origineel gepost door an3sdej
Maar Vikker wat jij zegt is discutabel, evenals de vraag wat er eerder was, de kip of het ei!!
Laten we eerlijk zijn, niets is meer voor discussie vatbaar in deze uit de hand gelopen, doch ten goede, situatie. Menigeen fora is gevuld met discussies omtrent dit onderwerp, en waar het allemaal eindigd is, dat Israel de bezette gebieden dient te verlaten, opdat het geweld zal stoppen van Palestijnse zijde. Mocht dit niet gebeuren, pas dán mag je met een zacht woord spreken over terrorisme...
...
Stel je voor, ik leef goed en doe niemand kwaad, ga naar het paradijs en kom daar een hoop moordenaars tegen met bebloede handen.
Wat is jouw definitie van "goed leven", want Hitler vond ook dat hij goed leefde... Of is dat weer anders? :rolleyes:
rkajed.ainzora
12-06-2003, 15:30
Dit, hoorde ik laatst: De meeste van de jongens, die zich laten opblazen daar zo in israel, zijn gewoon joodse jongens ,die er achter zijn gekomen dat ze eigenlijk gewoon arabieren zijn(eigenlijk ook moslim), maar toen Sharon(ik hoop dat hij de langzaamste en pijnlijkste dood zal krijgen,die nog nooit iemand heeft gehad op de wereld) nog een generaal in het leger was(jaren '80) heeft hij "heel veel gruwlijke" moorden op zijn geweten, om terug te komen op die jongens die zelfmoordaanslagen plegen, sharon(weld l7aram) sneed hoog zwangere(8/9maanden) islamitiesche vrouwen levend open, liet de kinderen er uit halen en die kinderen werden in Joodse tehuizen opgevoed en met het joodse geloof groot gebracht..............dus ,sommige jongens zijn er achter gekomen dat sharon(weld l7aram) hun moeders heeft vermoord en daarom doen ze die anslagen.......
ik weet niet of het waar is , maar ik weet wel dat de Joden(vooral sharon) de moslims zo behandelen ,zoals hun voorouders door Hitler wereden "behandelt"........
Sanae-01
12-06-2003, 15:33
Origineel gepost door wadiplayer
Waarom spreekt Bush bij een Terroristische aanslag van de Joden altijd van een ''Actie'' en bij de Palestijnse standaard Terroristische...
Bush is gewoon een vieze moslim-hater en wisten jullie trouwens dat BUSH vandaag jarig is ?
rkajed.ainzora
12-06-2003, 15:39
Voila, dat was het dan. ;)
ok, dat zeg jij, maar wat ik wel weet..............???, wat heb je daarover te zeggen
Doet hier niet ter zake, maar om jou nieuwsgierigheid te bevredigen zal ik je zeggen dat ik geen hitler ideeën heb
Gewoon goed leven, niemand anders kwaad doen.
Het besf van goed en kwaad.
Heb ik ergens iets uitgelaten betreffende h.itler dat je op zulke gedachte komt.?
Of tracht je iets te insinueren
Jouw beoordeling van iemands geloofsovertuiging, waarna je meteen met de veroordeling komt dat die inferieur is. Hoe kom ik erbij dat jij je superieur stelt? Heel simpel, door de volgende zin: Moordenaars die het paradijs binnengaan, al goed dat ik geen gelovige ben.
Dit alles naast het feit of men die een AK-47 met een Koran verenigd het bij het rechte eind heeft. Maar dit argument liet je maar al te graag terzijde liggen, zodat je op een provocerende manier kon zoeken naar een loslippige ( in dit geval losvingerige) emotionist en jouw de troeven kon geven om je uurtjes vol te maken op een forum als deze...
Wie had het ook alweer over insinuaties...
Moordenaars die het paradijs binnengaan, al goed dat ik geen gelovige ben.
Stel je voor, ik leef goed en doe niemand kwaad, ga naar het paradijs en kom daar een hoop moordenaars tegen met bebloede handen.
Maar ok, ik ben niet gelovig, heb daar dus helemaal geen last van.
En is dat een automatisch geweer voor je vredige Koran? :confused:
rkajed.ainzora
12-06-2003, 16:24
Die v(fl)ikker is nergens meer te bekkenen.....
rkajed.ainzora
12-06-2003, 16:26
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=1911391#post1911391
A.u.b
knap van je hoor, dat je kan kopieren en plakken..... :rolleyes:
Origineel gepost door rkajed,ain zora
Die v(fl)ikker is nergens meer te bekkenen.....
Dan heb je zo een mooie ondertekening, en dan houd je er zelf niet aan.. spreken is zilver en zwijgen is goud, in jouw geval zijn beide zonder waarde...
rkajed.ainzora
12-06-2003, 17:01
Origineel gepost door platje
Dan heb je zo een mooie ondertekening, en dan houd je er zelf niet aan.. spreken is zilver en zwijgen is goud, in jouw geval zijn beide zonder waarde...
Mensen worden gedreven door emoties :kwaad: , als ik aan mijn broeders denk in palestina en aan wat er met ze gebeurd :eek: :( , dan laat ik me soms gaan.......ewa ja(ik hoop dat allah mij vergeeft, als ik dingen zeg die niet door de beugel kunnen)..... :( :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.