Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : permanente make up

Gekke_Bezemm
09-07-2006, 02:27

wie heeft hier ervaring mee ..? ik ga het laten zetten voor 200 euro eyliner boven en onder ... ben beniewd blijft 5 jaar zitten ... wie weet hier iets meer over

ZineTfounast
09-07-2006, 18:05
Een vraagje is dat ook haram als je contuur rond je lippen vervaagd zijn en je wil het gewoon zo onopvallend mogelijk laten 'hertellen'???

_Hind_
10-07-2006, 19:00
Een vraagje is dat ook haram als je contuur rond je lippen vervaagd zijn en je wil het gewoon zo onopvallend mogelijk laten 'hertellen'??? jah dat wil ik ook wel weten wie o wie weet het ??

7eloua
10-07-2006, 19:18
Een vraagje is dat ook haram als je contuur rond je lippen vervaagd zijn en je wil het gewoon zo onopvallend mogelijk laten 'hertellen'??? Dat gaat er niet uitzien schat. Ziet er zo nep uit... Permanente make-up komt nooit natuurlijk uit de verf...

XCHICAX
10-07-2006, 19:28

Een nicht van me heeft ook een lijntje boven gezet, vorige zomervakantie, omdat als je dan gaat zwemmen het ook blijft zitten. Het zag er wel goed uit. Alleen was het wel eerst een beetje rood (een beetje opgezwolle).

moslimanajia
10-07-2006, 19:36
ik vind dat je dat niet kan maken stel dat er iemand dood is kom je ff met make-up aankaken of er gebeurd iets ergs

7eloua
10-07-2006, 19:38
ik vind dat je dat niet kan maken stel dat er iemand dood is kom je ff met make-up aankaken of er gebeurd iets ergs Daar heb je een punt...

Marokana
10-07-2006, 20:41
interessant, maar ik vraag me af ogf je het op een gegeven moment niet zat wordt. ik bedoel...ELKE DAG heb je dat dan gewoon....mezelf kennende, zou ik er me wel aan ergeren...

sammora
10-07-2006, 23:03
Gadver, is het eerste gedachte dat in mij opkomt. Het al er nooit natuurlijk uitzien en je loopt ook nog het risico dat het niet goed uitkomt. Bovendien is vijf jaar wel heel erg lang. Ik bedoel je hebt tog soms van die dagen dat je gwn GEEN make up wilt?

gandora
11-07-2006, 11:04
wie heeft hier ervaring mee ..? ik ga het laten zetten voor 200 euro eyliner boven en onder ... ben beniewd blijft 5 jaar zitten ... wie weet hier iets meer over ik vind dat zo lelijk en het ziet er zo nep uit,denk er eerst goed over na :hadj: