Bekijk originele versie : volgens mij ben ik doorgedraaid...
je wilt niet weten wat ik aan het doen ben :hihi:
dingen die je normaal altijd uitsteld tot je er tijd voor hebt, maar niet wat je middernacht doet (ik in elk geval niet)
Ik ben de keuken aan het poetsen, het gasfornuis de keukenkastjes aan het leegmaken en wat lang niet gebruikt is effe in de vaatwasser gedumpt.......... nu heb ik effe pauze... take a kittkat
ik ga weer effe verder....
wie is er nog meer wakker (ik hoop niemand) want anders blijf ik zitten op m.nl en laat ik de keuken in een puinhoop :moe:
Groetjes
Fat
voor de mensen die gaan slapen trusten :maf2:
wardaroosje
09-07-2006, 12:06
Fatt waar heb je last van:rolleyes:
:hihi: is het schoon:o
paleisje
09-07-2006, 12:08
je wilt niet weten wat ik aan het doen ben :hihi:
dingen die je normaal altijd uitsteld tot je er tijd voor hebt, maar niet wat je middernacht doet (ik in elk geval niet)
Ik ben de keuken aan het poetsen, het gasfornuis de keukenkastjes aan het leegmaken en wat lang niet gebruikt is effe in de vaatwasser gedumpt.......... nu heb ik effe pauze... take a kittkat
ik ga weer effe verder....
wie is er nog meer wakker (ik hoop niemand) want anders blijf ik zitten op m.nl en laat ik de keuken in een puinhoop :moe:
Groetjes
Fat
voor de mensen die gaan slapen trusten :maf2:
Heeey, ik vind het wel van goed van jouuu!! ik bedoel het moet toch wel en keer gebeuren Snap je!!!
Doe je best en boen ze. Groetjes.
Ghatar_tangawia
09-07-2006, 12:13
Moet er niet aan denken in de nacht!!
Hey ik heb gisterennacht ook schoon zitten maken. Maar bij mij waren het de ramen, die ik aan het zemen was.
zo jij hoeft vandaag zeker nix te doen want alles is al schoon :hihi:
soms heb ik ook van die buien dan kan ik savonds niet slapen dan begin ik alvast met schoonmaken, alleen jammer dat je niet kan stofzuigen snachts :hihi:
moroccan_angel
09-07-2006, 12:43
soms heb ik ook van die buien dan kan ik savonds niet slapen dan begin ik alvast met schoonmaken, alleen jammer dat je niet kan stofzuigen snachts :hihi:
Ja ik vind het echt jammer dat je dan niet kan stofzuigen!!! :hihi:
Fatt waar heb je last van:rolleyes:
:hihi: is het schoon:o
hahaha weet niet waar ik last van had, maar het moest gebeuren... anders kwam ik er vandaag toch niet aan toe :moe:
valt nog genoeg te doen
ach meid was het maar waar :traan1: ...
ik moet nog mijn hele service van de keuken in gaan pakken, in dozen, en ik heb een berg strijk werk (ga ik zo in mijn moeders huisje doen die is met vakantie en die heeft airco) en ik moet nog koken voor de werkers in ons nieuwe huisje en stofzuigen.... en vanavond krijg ik bezoek van een vriendin van mij, dus moet dan ook niet helemaal bekaf zijn :hihi:
Ach ja over 2 weekjes inscha allah hoop ik te mogen genieten in mijn nieuw huisje...
Ben benieuwd tot hoelaat ik vannacht door ga, gisteren toen ik rond 2 uur in bed lag kreeg ik maar geen slaap.... wou bijna weer opstaan hehehehe, :maf: maar dan zou ik vandaag bekaf zijn en niets veel doen...
Groetjes
Fat
lala__layla
09-07-2006, 13:19
ik had weleens een keertje midden in de nacht na dat ik fadjr had gebeden vond dat de banken niet netjes genoeg waren een kussen die scheef zit vind ik al erg dus ik midden in de n8 de banken netjes maken:D hebben sommige van jullie daar ook last van een soort dwangneurose? de kleinste dingen vind ik al erg het is nooit netjes genoeg voor mij:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.