Bekijk originele versie : Homo's en minderjarige moslim schandknapen
A_Haselhoef
12-06-2003, 00:37
Homo's en minderjarige moslim schandknapen
Op tal van plekken langs bossen en parkeerplaatsen in Nederland cruisen sommige homo's rond op zoek naar snelle en vaak onveilige seks. Waar complete Internetsites gesloten worden omdat er afbeeldingen van seksuele handelingen met kinderen te zien zijn, kunnen sommige homo's op tal van plekken hun gang gaan met minderjarigen.
Of deze minderjarigen dit 'werk' vrijwillig doen is niet relevant. Onze samenleving heeft de morele plicht minderjarigen en volwassenen te beschermen tegen een dergelijke seksuele uitbuiting van mensen en van de openbare publieke ruimtes.
Hetero- of homoprostitutie hoort niet thuis in 'gedoogzones' of op afgelegen parkeerplaatsen, maar in een omgeving waarin de privacy en de veiligheid van alle betrokkenen gegarandeerd moeten kunnen worden.
Gebeurt dit niet in een veilige ontmoetingsruimte, dan zal de broodnodige erkenning van de gelijkwaardigheid van relaties van homoseksuelen nog lang op zich laten wachten.
Bij jongeren - ongeacht hun geloof of afkomst - bestaat de indruk dat veel homo's slechts geïnteresseerd zouden zijn in parkeerseks met jonge jongens. Het optreden van de in tanga en G-string dansende opa's op uitzinnige gayparades of een enkele gebeurtenis als de "homonudistenfitnessclub" in een Amsterdamse openbare school, doet de beeldvorming rondom de relatie tussen homo's en minderjarige jongens geen goed.
Islamitische jongens die zich op het meest kwetsbare moment in hun leven hun eer en waardigheid verliezen door zich te laten misbruiken door veelal blanke oudere mannen, ontwikkelen later een intensieve homohaat.
In de tijd waarin de homo-emancipatie zover voortgeschreden is, zou het de homo-organisaties sieren dat zij hand in eigen boezem zouden steken en hun morele afkeuring veel luider zouden uitspreken over homo's die zich inlaten met minderjarigen. Homo-organisaties zouden hun leden op het bestaan van darkrooms en gentlemenclubs kunnen wijzen en hen ten sterkste afraden om nog langer Islamitische (minderjarige) jongeren als (parkeer)sekspartner te gebruiken.
Islamitische jongeren zouden de woorden van imam Khalil El Moumni in acht moeten nemen, zoals hij in het interview met Nova het volgende antwoord op de vraag over geweld tegen homoseksuelen gaf: "De Islam verbiedt het lastigvallen van wie dan ook. [...] Of het nu gaat om homoseksualiteit, overspel, alcoholisme of drugsgebruik. [...] Anarchistisch gedrag of het recht in eigen hand nemen is niet toegestaan in de Islam." (Bovenstaande citaat is in die polariserende uitzending van Nova niet uitgezonden)
Abdullah Haselhoef,
Publicist
Links:
http://www.bndestem.nl/archief?ArchiefID=1635247
http://www.brabantsdagblad.nl/archief?ArchiefID=1634035
* * * * * *
Om u aan te melden voor deze nieuwsbrief:
mailto:nieuwslicht@zeelandnet.nl subject=marokko.29aanmeld@zeelandnet.nl !
A_Haselhoef
12-06-2003, 01:14
Origineel gepost door Saima
IK VRAAG MIJ AF WAT JE WILT BEREIKEN MET DIT BERICHT. HET IS SMERIG, VERDERVELIJK EN ZEER BELEDIGEND TFOEEEEE.
[..]
STEMMINGMAKERIJ IS EEN GROOT GOED DIE JE VAN DE KAASKOPPEN HEBT OVERGENOMEN ABDULLAH HASELHOEF. KUN JE MIJ ZEGGEN OM HOEVEEL JONGENS HET GAAT. IK VIND HET EEN ZEER SLECHT IDEE OM ZOMAAR IEST VAN DE POLITIE AAN TE NEMEN DIE MEENT DAT ER MAROKKAANSE SCHANDKNAPEN ZIJN.
DOOR HET MEEDOEN VAN DEZE PLOTSELINGE HETZE TEGENOVER MAROKKAANSE JONGENS IS MIJN RESPECT JEGENS JOU HASSELHOEF GESLONKEN. KRITIEK, INTELECT & EEN HELDERE STANDPUNT IS IN DIT STUKJE EEN ZEER ZWAAR GEMIS.
TIP. Solliciteer bij de Telegraaf je praat en schrijft als een Kaaskop!
Beste zus salaam,
Dit stuk is geschreven niet alleen voor moslims maar het overgrote deel van het publiek waarvoor ik schrijf zijn autochtone Nederlanders.
Bij hen leeft de opvatting dat er enige (1 mijn inziens al teveel) moslims zijn die zich verlagen als 'loverboys'. Ik ga daar niet de strijd over aan omdat het niet relevant is of het gaat om 1 of 100 moslims, ik heb het in deze niet over Marokkanen!
Waar het bij mij wel omgaat is dat wij onze jongeren moeten beschermen tegen viezen oude mannetjes die voortdurend roepen dat zij gediscrimineerd worden en dat zij het slachtoffer zijn van homohaat.
Vervolgens laat je zien, dat de eigenlijke 'schuld' van het homofoob gedrag gezocht moeten worden bij een deel van de homoseksuelen zelf daar zij aanstoot geven met hun openlijke seksueel gedrag.
En jongeren waaronder ook Islamitische jongeren verleiden tot het plegen van daden die Allah haram verklaard heeft.
Wat mijn intellect betreft verzoek ik je een dergelijke tekst te beoordelen op de intentie die hierachter zit en voor wie het hoofdzakelijk voor geschreven is.
Abdullah Haselhoef
A_Haselhoef
12-06-2003, 01:41
Origineel gepost door Amazoeloe
De media die het de wereld hebben ingestuurd deden dat om de Marokkanen zwart te maken. Negatief nieuws over Marokkanen (homonieuws notabene) trekt altijd aandacht en zorgt voor oplage- en kijkcijfers.
De kracht van judo is dat je de kracht van je tegenstander gebruikt is je eigen voordeel. Hetzelfde geldt voor elke andere 'media' aanval .
In mijn bericht zijn het niet de moslims die aangevallen worden, maar zijn het een deel van de homobeweging die kinderen verleiden tot het plegen van strafbare daden.
Het feit dat de politie nauwelijks hiertegen optreed is raar, want het is een strafbaar feit.
Daarom lees het artikel niet uitsluitend met de ogen van een marokkaan, maar hoe moeilijk het ook is, lees het met de ogen van mensen die voortdurend roepen dat homo's gediscrimineerd worden.
En wat wordt dan de boodschap?
AH
A_Haselhoef
12-06-2003, 09:48
Origineel gepost door Defender
Vooral je problemen blijven ontkennen...dat helpt.
enfin, over een paar jaar zien we vanzelf hoeveel jihaat slachtoffers er door AIDS vallen...
Ennuh, beste mijnheer Haselhoef, zou het niet een idee zijn de marokkaanse ouders eens te vertellen dat ze op hun jong moeten letten?
Zoals al boven eerder gemeld, komt het prostitutie gedrag ook voor bij autochtonen. Dus ik zou niet alleen marokkaanse ouders maar ook autochtonen ouders willen aanraden om op hun kroost te letten.
Abdullah
A_Haselhoef
12-06-2003, 09:57
Origineel gepost door jacko
Natuurlijk, maar je begint toch zelf over moslim-jongeren?
Nee, het onderwerp gaat niet over marokkanen, maar over het feit dat homofoobgedrag mede veroorzaakt wordt door prostitutie. En dat minderjarigen en openlijke publieke ruimtes beschermd dienen te worden.
Abdullah
A_Haselhoef
12-06-2003, 12:29
Feit blijft dat de eerste verantwoordelijke voor het gedrag van de jeugd op straat en de plaatsen waar ze komende ouders zijn, en niet de politie. De homo's bleven wel in hun clubje als er op straat niets te vangen viel.
??? Hebben volwassen mannen dan geen eigen verantwoordelijkheid? Een dief kan zich toch ook niet beroepen dat mensen maar beter op hun spullen moeten letten???
Ik bekritiseer 'de' homobeweging dat zij alleen maar gillen over discriminatie en de mogelijkheden tot publieke veroordeling van dit soort activiteiten en het stigma wat hieruit voortvloeit bagataliseren.
Abdullah, ik ben het grotendeels met jouw brief eens toen ik hem in mijn ail vond.
Ook ik vind dat homo's alleen hun kontakten mogen praktiseren met gelijkwaardigen, en dat zijn in mijn ogen mensen van boven de achtien jaar die niet geestelijk gehandicapt zijn, net als dat geldt voor Hetero's.
Ook is het zo dat niet niet een specifiek probleem is van Marokkaanse jongeren. In de zeventiger jaren waren er veel Duitse schandknaapjes aktief in A'dam.
Wel is het zo, dat ik opmerk dat in een sfeer waar homofoob gedrag aktief gehanteerd wordt, de onwetendheid groot is. Jonge jongens die dan hun ontluikende homoseksuele gevoelens gaan ervaren kunnen er dan geen kant mee op. En dan worden die louche plaatsen als parken en pisbakken een vluchtplaats.
Ook ben ik net als jou tegen die gedoogplaatsen van homo's, daarvoor zijn er zoals jij al opmerkt darkrooms en herenbars.
Ik ben blij dat ik uit jouw publikatie wel normaal respekt proef t.o.v. de NETTE homo's die relatie belangrijker vinden dan vluchtige seks. Dit is meer in lijn met jouw discussies op TV met Henk Krol!!
Ik hoop dat die intenties ook eens doorgang vinden in het homfobe milieu van vele Marokkanen.
Bahjaouia
12-06-2003, 13:22
Het valt me op dat zodra een aantal mensen (ik zal maar geen namen noemen, maar die "mensen" weten wie ik bedoel :stout: ) het niveau van de discussie onmiddelijk tot een nulpunt daalt..........
Ik zou zeggen......als je toch op de pc bezig bent, ga dan meteen een leven downloaden :zwaai:
Noem maar gewoon namen hoor, bedoel je Abdullah??
A_Haselhoef
12-06-2003, 13:52
Volwassen mensen hebben hun verantwoordelijkheid dat ben ik met je eens. Maar jouw vergelijking gaat mank.
Je vergelijkt een homosexueel contact met diefstal.
Hiermee zijn we weer terug bij af. Ik weet niet of je het weet maar homosexualiteit wordt hier niet zo beoordeeld en zijn homosexuele contacten niet verboden en is diefstal dat wel.
Mijn citaat ging over:
Feit blijft dat de eerste verantwoordelijke voor het gedrag van de jeugd op straat en de plaatsen waar ze komende ouders zijn, en niet de politie. De homo's bleven wel in hun clubje als er op straat niets te vangen viel.
Hier werd het gedrag van homo's richting minderjarigen vergoeilijkt met het argument dat ouders maar beter op hun kinderen moesten letten. Mijn vergelijking ook over diefstal en het beter letten op de spullen door de bestolene, gaat dan ook alleen hierover.
Je vergelijking slaat nergens op en is erg homofoob.
En het gillen van de homobeweging valt ook wel mee.
Het interresante van dit bericht is dat twee minderheden van elkaar slachtoffer zijn (zie de links) maar beiden verkeren in een ontkenningsfase dat hun wederzijds handelen richting elkaar, invloed hebben op elkaars welzijn.
A_Haselhoef
12-06-2003, 14:28
Origineel gepost door Saima
Beste Haselhoef,
Met alle respect. Ik lees je stukjes over en ik krijg steeds en steeds meer weerzin tegen je.
Als je het nodig vindt om te reageren, reageer inhoudelijk zoals je in de rest van het artikel heb gedaan. Of jij mij respecteert of weerzin tegen mij hebt, zegt iets meer over jou perspectief dan over mij. Het is eerlijk gezegd voor mij dan ook niet een echt relevante opmerking.
Wij zijn geen minderheid er zijn 28 miljoen marokkanen in Marokko, 2 miljoen marokkanen in Europa en ruim 500.000 marokkanse Joden in Israel en 800.000 Marokkanen die wonen en werken in Arabische staten. Even een kleine rekensom ruim 31, 5 miljoen Marokkanen afgezet tegen 15 miljoen Nederlander (eigenlijk 16 miljoen 1 miljoen miderheden)
WIE IS HIER GODSNAAM EEN MINDERHEID DE NEDERLANDERS OF DE MAROKKANEN. THINK GLOBAL NOT LOCAL.
Dit is een goede inhoudelijke opmerking wat helaas niet klopt.
Want de tegenstelling tussen minderheden is niet de tegenstelling tussen marokkanen <> Nederlanders alswel de tegenstelling tussen bepaalde homoseksuelen die zich bezig houden met prostitutie en minderjarigen.
Het aantal homo's wereldwijd 1% of 5% van de wereldbevolking ligt vele malen hoger dan het aantal inwoners van het koninkrijk van Marokko.
Ik begrijp trouwens niet waarom mijn bericht over sex met minderjarigen steeds doorgelinkt wordt door jou naar de Marokkaanse gemeenschap. Op deze wijze zorg jij ervoor dat de Marokkaanse gemeenschap gestigmatiseerd wordt.
A_Haselhoef
12-06-2003, 14:49
Deze vergelijking ontgaat me een beetje, taalkundig gezien.
Het advies om ouders beter op te laten letten is geen beeldspraak identiek aan diefstal volgens mij. Niets te vangen is in deze quote niet als diefstal bedoelt.
Ik denk eerder dat dat in jouw hoofd zit.
Jij ziet homosexueel contact perse als diefstal van de eerbaarheid en de onschuld.
Of jij wilt persé zien dat ik dit zo zie? Prostitutie hebben met een minderjarige is een strafbaar feit of dit nou gebeurt door een homo of een hetero, maakt niet uit.
En in het hele betoog ga je voorbij aan de welwillendheid van de jongeren zelf. De vrijwilligheid van hen die er voor kiezen en er geen problemen mee hebben.
Voor de naieve, heterosexuele jongere die er toe verleid is, is het een slechte zaak. Maar over hoeveel procent hebben we het dan?
En de motivatie van de jongere zelf (geld?) is dat niet iets wat ook bekeken dient te worden?
De seksindustrie is een miljarden buisness netzoals elke andere onderneming dient zij ervoor zorg te dragen dat de veiligheid van klanten en medewerkers gegarandeerd is. Binnen de Nederlandse wet is bepaald soort werk verboden voor minderjarige. Prostitutie is één van dit soort werkzaamheden netzoals het draaien van ploegendiensten.
Als Nederlandse moslim kaaskop eis ik dat onze Nederlandse wetten en zeden nageleefd worden. Het gedogen van bepaalde verboden zaken leidt tot een schemergebied wat gevaarlijk is voor zowel klant als medewerkers.
Dus aanpassen de wet of naleven ervan.
A_Haselhoef
12-06-2003, 14:58
Origineel gepost door ForEverIslam
[B]Een oprechte ware moslim mengt zich niet, noch discusseert mee aan deze walgelijke obcene onderwerp :
Mee eens, tenzij je de bedoeling hebt om aan dit probleem iets te doen. Tot dusver worden deze vieze mannen en minderjarigen kinderen een hand boven het hoofd gehouden omdat men bang is als homofoob bestemd te worden.
De problemen binnen de Nederlandse samenleving zijn ook onze problemen, door zaken helder te analyseren kunnen er ook oplossingen voor gezocht worden. Oplossingen voor korte termijn en oplossingen voor lange termijn.
Het je afzijdig houden van dit soort problemen is als het ontkennen dat een dijk lek is en op het punt staat door te breken.
De Kaaskoppen op dit forum kunnen hun hartje ophalen dankzij Abdullah Hazelhoef.
Ik verlustig me niet in het leed van anderen. Wel kan ik hard lachen om mensen die problemen denken te kunnen oplossen zonder er over te praten en er wat aan te doen.
Het ontkennen van problemen wil niet zeggen dat er geen problemen zijn. En dit is geen probleem van Marokkanen, maar van volwassenen die kinderen/minderjarigen misbruiken!
A_Haselhoef
12-06-2003, 16:40
Uw verhaal en uw reacties schieten me vooral in het verkeerde keelgat omdat ze niet anders zijn dan de verstopte versie van een filosofie die de AEL op zijn grofs uitbazuint: Wij Islamieten/Marokkanen zijn goed, het zijn de rotte hollanders en de politie die de schuld zijn van alle problemen.
Elk mens ongeacht hun geloof of etniciteit is van oorsprong goed en de samenleving heeft de taak om deze intrinsieke goedheid van haar burgers te bewaken en te beschermen.
Het feit dat ik schrijf 'blanke mannen' vs. moslims is een 'stoute' provocatie van hetgeen wat in feite een 'normaal' maatschappelijk probleem is.
In de berichtgeving lees je heel vaak bij misdrijven over de etniciteit en geloof van de daders. Het is dus een 'koekje van eigen deeg' dat ik in dit artikel dezelfde redeneer-logica gebruik.
Als wij bereikt hebben dat wij de zienswijze van de andere kunnen begrijpen, dan is er al heelwat bereikt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.