Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bios

Pagina's : [1] 2 3 4 5

praatjes
11-06-2003, 21:17

Wie is wel eens in slaap gevallen bij het bekijken van een bioscoopfilm?? En welke film deed jou in slaap vallen? Haha het overkomt mijn echt veel, een vriend van mijn is katja schuurman filmgek. Ik probeer altijd mee te kijken maar dat lukt meestal niet! :hihi:

xxxprinsesxxx
11-06-2003, 21:20
Slapen doe ik in mijn bedje gratis... Ik betaal niet voor niets... ik keek gewoon naar die film!!!! hoe saai het ook maar mag zijn... :D

chicamaroquia
11-06-2003, 21:22
Ik ben de bij Gladiator in slaap gevallen. Mijn ouders waren een weekend in België en mijn broer en ik bleven hier. Hij ging naar de late film en ik zou thuis blijven. Maar ik was ziek, dus hij wilde me niet alleen laten en ik ging mee. Na 10 minuten was ik al in slaap gevallen... :o De tweede keer heb ik wel gekeken en ik vond het een keigoede film! :D

praatjes
11-06-2003, 21:36
Origineel gepost door xxxprinsesxxx Slapen doe ik in mijn bedje gratis... Ik betaal niet voor niets... ik keek gewoon naar die film!!!! hoe saai het ook maar mag zijn... :D Ik vind jou knap. je kijkt zonder te slapen naar een saaie film

praatjes
11-06-2003, 21:39

Origineel gepost door chica*******a Ik ben de bij Gladiator in slaap gevallen. Mijn ouders waren een weekend in België en mijn broer en ik bleven hier. Hij ging naar de late film en ik zou thuis blijven. Maar ik was ziek, dus hij wilde me niet alleen laten en ik ging mee. Na 10 minuten was ik al in slaap gevallen... :o De tweede keer heb ik wel gekeken en ik vond het een keigoede film! :D Is leuk he als je achteraf terug kijkt, dat je gewoon hebt geslapen door die film heen. Ik ben er echt apentrots op. :)

chicamaroquia
11-06-2003, 21:42
Mijn broer had betaald en de stoel zat lekker... :o Wel voorschut, want al zijn vrienden waren erbij... :( Volgens mij snurkte ik... :p

Zin_Rabat
11-06-2003, 21:45
Slapen Is Mijn Nooit Overkomen maar afgelopen Zaterdag Heb Ik Wel ANdere Leuke Dingen in De Bios gedaan Naast gezellie naar de film kijken :D ;) :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :rolleyes:

praatjes
11-06-2003, 21:46
Origineel gepost door chica*******a Mijn broer had betaald en de stoel zat lekker... :o Wel voorschut, want al zijn vrienden waren erbij... :( Volgens mij snurkte ik... :p Dat slaapt wel lekker dan als een ander betaalt heeft. haha snurken :D

chicamaroquia
11-06-2003, 21:46
Origineel gepost door Zin_Rabat Slapen Is Mijn Nooit Overkomen maar afgelopen Zaterdag Heb Ik Wel ANdere Leuke Dingen in De Bios gedaan Naast gezellie naar de film kijken :D ;) :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :rolleyes: :stout:

Zin_Rabat
11-06-2003, 21:48
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :hihi:

praatjes
11-06-2003, 21:49
Origineel gepost door Zin_Rabat Slapen Is Mijn Nooit Overkomen maar afgelopen Zaterdag Heb Ik Wel ANdere Leuke Dingen in De Bios gedaan Naast gezellie naar de film kijken :D ;) :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :rolleyes: Jij moet echt iets kwijt, ik merk het aan je, vertel me er over. Ik heb ook dat soort dingen meegemaakt. Misschien kunnen we wat ervaringen delen :)

Zin_Rabat
11-06-2003, 21:55
Origineel gepost door praatjes Jij moet echt iets kwijt, ik merk het aan je, vertel me er over. Ik heb ook dat soort dingen meegemaakt. Misschien kunnen we wat ervaringen delen :) hahahhaha ik moet?? nee hoorr maar als je er echt benieuwd naar bent raad ik gij aan om 25 juni te komen naar scheveningen dan zul je het met je eigen oogjes gaan zien ;) :D :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :hihi:

xxxprinsesxxx
11-06-2003, 21:58
Origineel gepost door praatjes Ik vind jou knap. je kijkt zonder te slapen naar een saaie film Ik BEN ook KNAP!!!! hihihihi... en zoals ZIna al zei... wil je zien, hoe knap??? kom dan naar Scheveningen 25 juni... we´ll meet you there... if you aren´t a chicken!!! :p

xxxprinsesxxx
11-06-2003, 21:59
Origineel gepost door Zin_Rabat Slapen Is Mijn Nooit Overkomen maar afgelopen Zaterdag Heb Ik Wel ANdere Leuke Dingen in De Bios gedaan Naast gezellie naar de film kijken :D ;) :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :rolleyes: el3efritaaaaaaaaaaaaaaa.... je wilt me ziek hebben yek??? jij lekker wel en ikke niet... ik wil ookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :huil:

praatjes
11-06-2003, 22:01

Origineel gepost door Zin_Rabat hahahhaha ik moet?? nee hoorr maar als je er echt benieuwd naar bent raad ik gij aan om 25 juni te komen naar scheveningen dan zul je het met je eigen oogjes gaan zien ;) :D :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :hihi: Ik ga nooit zomaar naar scheveningen, ik wil altijd vanuit mijn p.c dingen waarnemen, dat kan toch ook?? Jij wil er over praten dat weet ik gewoon, iedereen wil dat. En ik sta garant om jou te woord te staan. :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5