Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negerliefde ..haram of niet??

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Farida_zina
11-06-2003, 21:12

Salaam oelaikoem.... Smehli mensen maar ik zit met een probleem!! Mijn nicht van is verliefd op een bruine jongen (half arubaans marokkaans) die ze 2 jaar geleden heeft ontmoet!! De jongen spreekt geen spatje marokkaans!!!! Ze houden veel van elkaar en ze willen met elkaar verder!! Alleen ik ben bang dat haar ouders het niet accepteren!!! Ze is in de fase van bijna trouwen maar ik ben bang dat ze omwille hem niks meer met haar te maken willen hebben!! Ik wil die ruzie zo graag voorkomen!!! Wat moet ik doen!!! Pleassee help!!! Much love.. farida

Lady_Cazawia
11-06-2003, 21:14
:regie: is het GEEN moslim==> EXIT :regie: wel EEN moslim==> Ma7bebbie effe in het kort mijn mening gezegd...:p

Farida_zina
11-06-2003, 21:16
Hij is hamdoellilah wel moslim!

mocro_souhaila
11-06-2003, 21:16
is hij moslim??

Farida_zina
11-06-2003, 21:18

jawel..

salimma19
11-06-2003, 21:19
Als hij moslim is kan ze gewoon met hem trouwen en dat hebben die ouders wat mij betreft maar te accepteren. Er is verder niks wat jij kunt doen meid........ze moeten het saampjes doen. maar als ze echt van elkaar houden lukt het wel. Heb vertrouwen in Allah swt en dan lukt alles. En dit zijn niet gewoon mooie praatjes........ :zwaai:

chicamaroquia
11-06-2003, 21:19
Het is niet 7ram zolang hij moslim is... :)

Farida_zina
11-06-2003, 21:23
jah maar toch...je weet wel marokkanen... nee dit nee dat hij is neger nee..haram..mensen roddelen over haar echt erg!! Ik hou echt veel van haar en wil niet dat ze pijn krijgt!

salimma19
11-06-2003, 21:26
Dat kan je niet voorkomen........mensen praten altijd of ze nou met een imam trouwt (bij wijze van spreken) of een neger. Praatjes kun je niet voorkomen klaar. Trouw dus lekker met wie JIJ wil en laat de buren maar gezellig theeleuten en zich verkneukelen aan jouw 'schandalige' a.s man.........gewoon schijt hebben aan dat soort volk :ego:

mocro_souhaila
11-06-2003, 21:28
Origineel gepost door Farida_zina Hij is hamdoellilah wel moslim! als hij moslim is ..is er tog geen probleem...ookal weet ik dat marokkanen wel erg moeilijk kunnen doen over negers

Ouidath
11-06-2003, 21:30
elke liefde is haram, zolang het geen moslim is en zolang het geen officiele relatie is

_MyStErI0Us_
11-06-2003, 22:02
Sorry hoor, wat een flauwekul! Wees kleurenblind het enige dat je behoort te zien is: is diegene moslim of niet?

-Reda-
11-06-2003, 22:10
Een stelletje bekrompen rascisten zijn het dan. Hij is islamitisch dus ze moeten niet zeuren. Een ouder staat altijd achter de beslissingen van haar zoon/dochter, vooral wat het liefdesgebied betreft. Als je niet wilt dat ze pijn krijgt, dan is het jou taak om haar op te vangen en met haar ouders te praten. Religieus gezien is het allemaal halal, dus kunnen ze zich het beste bij neerleggen. Zo niet dan zijn ZIJ verkeerd bezog, omdat ze haar verstoten zonder een geldige reden. Die jongen heeft zelfs marokkaans bloed, ik snap niet wat ze zeuren. Willen ze soms Mohammed VI als schoonzoon ofzo?

peacefull
11-06-2003, 22:53
Ha ha een heel goed antwoord kray_z mocro (wat een moeilijke naam?) Zeg tegen je nicht dat ze er moet voor vechten. Marokkanen zeuren over racisten terwijl dat zij de grootste racisten zijn op aarde. Als hij moslim is, dan hebben zij niets te zeggen: blond, geel, groen, oranje wat dan ook........... Succes ermee, het zal niet gemakkelijk worden maar ze moet niet opgeven.

babyboy
11-06-2003, 23:00

als ie moslim is dan is het :goedzo: maar niet als het een zwarte is die allen maar wil n.euken en naar een andere vrouw wilt gaan zo vet, elhamdoullilah is het een moslim :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5