Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit Is Heel Serieus & Belangrijk!

Pagina's : [1] 2

_MaJesTeiT_
11-06-2003, 20:53

Salaam Alleikoem allemaal, Alles goed daarso aan de andere kant? Ik heb heel goed nieuws...........want............ Ik heb vandaag de uitslag van mijn scriptie en mijn eindgesprek. Het is heel goed gemaakt....ik ben zo blij, dat alles achter de rug is..... :Iluvu: Nu alleen nog wachten op mijn examenscijfers, maar alhamdoelilah vandaag kan ik lachen en huilen van geluk.......... :) Verdien ik geen applausje......... :p wat ben ik zo vrolijk, dat het achter de rug is........als ik zover ben met alles trakteer ik jullie op een ijsje.........:stout: dat is geen grap, maar de keiharde waarheid, al kom ik jullie persoonlijk opzoeken.......... :D Groetjes..... ;)

Lady_Cazawia
11-06-2003, 20:55
Tuurlijk verdien je een applausje...http://opkikkertje.nl/smilies/applaus/applaus004.gif ow ja en over dat ijsje..daar hou ik je aan he..:stout:

minous21
11-06-2003, 20:56
Gefeliciteerd!!! Ik heb vandaag ook mijn scriptie ingeleverd en hij was al goedgekeurd! 26 augustus heb ik mijn eindgesprek....en dan eindelijk mijn HBO diploma.... IK ben blij voor je..... Gaan we het samen vieren??? :blauwkus: Me

najiba05
11-06-2003, 20:58
gefeliciteerd meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_MaJesTeiT_
11-06-2003, 21:01

Origineel gepost door Lady Cazawia Tuurlijk verdien je een applausje...http://opkikkertje.nl/smilies/applaus/applaus004.gif ow ja en over dat ijsje..daar hou ik je aan he..:stout: dankje meiske.....en dat ijsje kom ik wel persoonlijk bij je langs brengen volgende week of anders gaan we saampjes ijsje eten terwille van je applausje.....:stout:...... ;)

Lady_moi
11-06-2003, 21:02
:hoera: proficiat :hoera: oja ik wil een double magnum :stout:

_MaJesTeiT_
11-06-2003, 21:03
Origineel gepost door minous21 Gefeliciteerd!!! Ik heb vandaag ook mijn scriptie ingeleverd en hij was al goedgekeurd! 26 augustus heb ik mijn eindgesprek....en dan eindelijk mijn HBO diploma.... IK ben blij voor je..... Gaan we het samen vieren??? :blauwkus: Me Dankje lieverd.......... goed van je dat ook jouw scriptie goed was.....echt ik ben ook blij voor je en nu nog je eindgesprek en dan ben je klaar....komt wel goed Inschagelah..... ;) maar hoe gaat het met jou meiske, lang niet gesproken joh echt i missed you...... :Iluvu: Wanneer we allemaal klaar zijn gaan we het samen vieren, is dat een deal.........:stout:..... ;) xxxx

Lady_Cazawia
11-06-2003, 21:04
Origineel gepost door Saida dankje meiske.....en dat ijsje kom ik wel persoonlijk bij je langs brengen volgende week of anders gaan we saampjes ijsje eten terwille van je applausje.....:stout:...... ;) Oke daar hou ik je aan..:stout:

_MaJesTeiT_
11-06-2003, 21:04
Origineel gepost door najiba05 gefeliciteerd meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dankje najiba...... ;)

minous21
11-06-2003, 21:05
Origineel gepost door Saida Dankje lieverd.......... goed van je dat ook jouw scriptie goed was.....echt ik ben ook blij voor je en nu nog je eindgesprek en dan ben je klaar....komt wel goed Inschagelah..... ;) maar hoe gaat het met jou meiske, lang niet gesproken joh echt i missed you...... :Iluvu: Wanneer we allemaal klaar zijn gaan we het samen vieren, is dat een deal.........:stout:..... ;) xxxx Ja.....we gaan het samen vieren als we echt klaar zijn....dan kom ik naar jouw toe... ;) ..lijkt me gezellig! Ik ben super super blij.... :D ...nu kan ik binnenkort (17 juli inscha allah) met een lekker gevoel op vakantie...:D I missed You toooooooo :( :blauwkus: H

_MaJesTeiT_
11-06-2003, 21:06
Origineel gepost door Lady Cazawia Oke daar hou ik je aan..:stout: is dat een afspraak....:stout:

Atlasleeuw
11-06-2003, 21:09
Origineel gepost door Saida is dat een afspraak....:stout: heet je nou Doctorandus??

Meknessia_warda70
11-06-2003, 21:10
gefeliciteerd zina :blauwkus:

_MaJesTeiT_
11-06-2003, 21:10
Origineel gepost door Atlasleeuw heet je nou Doctorandus?? :confused: :confused:

Atlasleeuw
11-06-2003, 21:11

Origineel gepost door Saida :confused: :confused: of doe je HBO?? ja dan krijg je geen titel mee... :D gefeliciteerd trouwens

Pagina's : [1] 2