Bekijk originele versie : Dubai
Wie is daar op vakantie geweest!!!!!!!!
ik
Vertel hoe is het daar!
ik
.... in mijn dromen :hihi:
en volgens mij is het harstikke LEVUHHH
.... in mijn dromen :hihi:
en volgens mij is het harstikke LEVUHHH
:hihi:
En nu vraag ik mensen die er echt zijn geweest dus niet met gedachtes en dromen...
yassinelievie
14-07-2006, 12:28
Nou Mijn Zusje Die Woont Daar Voor 2 Jaar Met Haar Man Samen Het Is Er Prachtig...vliegticket Is Duur En Hotel Is Duur Maar Spullen Kopen En Eten Is Er Niet Duur Het Is Een Paradijs Op Aarde Wallah.. Ze Woont In Een Appartement En Ze Kijkt Uit Op Dat Hotel Wt Op Een Zeilschipp Lijkt Wallah Is Prachtig Ik Heb Haar Gevraagd Of Ik Foto's Van Haar Mag Plaatsen Maar Het Mag Niet Jammer
tempted_2_touch
14-07-2006, 12:29
ik ben er op vakantie geweest... het was echt super ... heel mooi lekker strand ... lekker goedkoop eten ... hotel is niet duur als je vanaf daar boekt ... dus je moet vanaf nederland alleen een ticket kopen die zijn wel wat prijzig
lala_mina
14-07-2006, 12:38
er zijn geen appartementen die op die hotel uit kijken
en die hotel heet burj el arab
lala_mina
14-07-2006, 12:43
[QUOTE=tempted_2_touch]ik ben er op vakantie geweest... het was echt super ... heel mooi lekker strand ... lekker goedkoop eten ... hotel is niet duur als je vanaf daar boekt ... dus je moet vanaf nederland alleen een ticket kopen die zijn wel wat prijzig [/QUOT
meid ik weet niet in welk hotel je bent geweest maar de goedkoopste normale hotel die aan t strand ligt moet je minimaal 200 euro per nacht al neer leggen, kan ook zijn dat je in deira bent geweest want daar is geen strand en is midden in de stad maar daar wonen veel hindo en pakistanen en zo dus ik denk dat het daar wat goedkoper is
tempted_2_touch
14-07-2006, 12:51
[QUOTE=tempted_2_touch]ik ben er op vakantie geweest... het was echt super ... heel mooi lekker strand ... lekker goedkoop eten ... hotel is niet duur als je vanaf daar boekt ... dus je moet vanaf nederland alleen een ticket kopen die zijn wel wat prijzig [/QUOT
meid ik weet niet in welk hotel je bent geweest maar de goedkoopste normale hotel die aan t strand ligt moet je minimaal 200 euro per nacht al neer leggen, kan ook zijn dat je in deira bent geweest want daar is geen strand en is midden in de stad maar daar wonen veel hindo en pakistanen en zo dus ik denk dat het daar wat goedkoper is
hahahaha :haha: nou dan ben jij zwaar geflasht ... ik heb in een 5 sterren hotel gezeten 8 dagen lang voor 109 euro per nacht in marine beach hotel was btw in maart vorig jaar
lala_mina
14-07-2006, 13:01
schat ik woon zelf in dubai dus ze hoeven me niet te flashen en trouwens die heet niet marine beach maar dubai marine en het is daar bekend door de nightclubs maar de kamers zijn niet zo mooi en ook de stand is heel klein of je moet een jacht daar hebben staan om er van te genieten
CliniQue
14-07-2006, 13:14
Ik zou graag naar Dubai willen met mijn kanjer :stout:.
tempted_2_touch
14-07-2006, 13:32
schat ik woon zelf in dubai dus ze hoeven me niet te flashen en trouwens die heet niet marine beach maar dubai marine en het is daar bekend door de nightclubs maar de kamers zijn niet zo mooi en ook de stand is heel klein of je moet een jacht daar hebben staan om er van te genieten
:moe: de kamers waren wel mooi en het was er echt leuk en ik blijf heus niet op 1 strand dus wat praat je raar... niet iedereen heeft geld voor een penthouse
en over de naam moet ik hem helemaal voor je uit schrijven Hotel Dubai Marine Beach Resort:moe:
lala_mina
14-07-2006, 14:18
woowwwwwww heb je het opgezocht ??????? (GOOGEL)
Goodwife
14-07-2006, 14:25
haha ......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.