Bekijk originele versie : mijn ouders zijn aan een autoongeluk overleden en de andere help me
Queen_latifaa
11-06-2003, 20:19
Hoi allemaal,
het durft er nu pas eruit te komen omdat ik iedereen hoor praten over marokko ik kan daar niet heen zonder mijn famillie.Mijn vriendin zei tegen mij dat ik het eruit moest gooien maar heb het nooit gedurfd.Ik dacht, jullie zijn mijn zusters en broers dan kan ik het er wel uitgooien.
2 jaar geleden ging ik met de vliegtuig naar marokko omdat ik niet tegen een auto kan met mijn oma maar mijn ouders, zussen, en broers gingen met de auto naar marokko .ze waren bijna in malaga en toen gebeurde het!!!!maar me vader zag eeen stukje diepte in de grond niet toen ze dat stukje bereikte ging de auto over zjin kop en vloog helemaal naar beneden de enige die het redde was mijn zusje van 2 jaar met kneuzingen en alles.als jullie wisten hoe ik me voel ik voel me verlaten soms heb ik de neiging om gewoon een einde te maken aan mijn leven omdat iedereen een vader of moeder heeft maar ik heb niemand en dat doet echt pijn...
Ik hoop dat jullie mijn advies kunnen geven over hoe ik dit vergeten moet.want ik wordddd helllemaal gek alleen in huis ik word hiermee wakker en val ermee in slaap
alsjeblieft help me
Sweetmarocia
11-06-2003, 20:25
ALLAH IEKOEN FEL3AUN. BEN SPRAKELOOS, KAN JE ALLEEN MAAR STERKTE WENSEN:jammer:
Lady_moi
11-06-2003, 20:26
ya rabi zo erg voor u allah yerhamhoum wees sterk meid ze zijn in een goede plaats ik ben ook pas mn beste vriend verloren door een auto ongluk maar meiske ge moet weten life goes on we moeten het leren accepteren en onthou ge zijt nooit alleen allah swt is altijd met je moge allah u veel sbar geven!!probeer het van de positieve kant te zien ze zijn verlost van die ellende hier op aarde ze zijn in goede handen het is el mektoeb en niemand ontsnapt aan de dood elk zn tijd...:blauwkus:
nour_el_3oejoen
11-06-2003, 20:29
inna lilahie wa ina ilajhie raji3oen.......
geef de moed niet op!! allah heeft het zo gewild...het is waarschijnlijk ook een test van hem voor jou....het is alqadar...het enige wat je kan doen is steun zoeken bij ALLAH...en de rest van je familie...bid vaak en doe veel doea's ..en ALLAH zal je inchallah helpen...veel sterkte meid.
meiske ik weet hoe je je voelt het enigste wat ik voor je kan doen is zeggen sbar.
mijn moeder is ook 3 jaar geleden overleden en sinsdien heeft mijn vader ons verlaten ik en een broertje van 12.
wel klasse van je dat je je hart durft te luchten want des te beter je je gaat voelen
SweetRose
11-06-2003, 20:38
meskina :verdriet:
kwens je alle sterkte en sbar toe ..
vertrouw op Allah :goedzo:
Lady_moi
11-06-2003, 20:40
praat erover met een goede vriendin ofzo dat je u dan misschien beter gaat voelen en zoals ook gezegd doe douas ook
miriammetje
11-06-2003, 20:40
ik wens je ale sterkte en denk eraan meid allah is groot.....
najiba05
11-06-2003, 20:45
Ik huil met je mee en leef met je mee. Het is heel erg moeilijk om dit verlies te verwerken en vooral omdat de zomervakantie bijna begint en iedereen plannen maakt om naar marokko te gaan , lijkt me erg moeilijk voor je.Moge ALLAH je veel sabr geven!!!!!!!! Hoe gaat het nu met je woon je bij familie ofzo???Als je behoefte hebt om erover te praten kan je me altijd mailen naar mijn privebox. Nogmaals ik vind het heel erg voor je en wil je graag helpen , ik weet wat het is om iemand te verliezen waarvan je vreselijk houdt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wa salaam, eeen traan......................
ladymarueca
11-06-2003, 20:46
allah ie 3tik a sbar meid!!! allahie koenfel 3awn!! Veel sterkte meid allah ie 3awnek inshallah!!
xxx from a lady
Oh ik heb tranen in mijn ogen...meid ik wens je alle sterkte toe en
sbar meid sbar! .............
minous21
11-06-2003, 20:53
inna lilahie wa ina ilajhie raji3ooen
Zoiets kan je niet zomaar verwerken, het kost veel tijd en energie, toevallig ken ik een meisje dat ook haar hele familie is kwijt geraakt 12 jaar geleden tijdens een autoongeluk....ze was zelf kind en heeft als enig het ongeluk overleefd!!! Nu 12 jaar later heeft ze nog steeds nachtmerries...maar met Allah sterkte....met de liefde van al je vrienden, kenissen....kom je uiteindelijk overheen! Met de tijd zal de pijn verzachten......inscha allah!
Liefs Minous
Sabra1976
11-06-2003, 20:55
Hallo meid,
Vergeten doe je nooit, de pijn van het verlies zal met de jaren slijten.
Ik hoop dat je wel wat andere familieleden, vrienden, of kennissen in de buurt hebt, dat je closer met hun wordt, want het is belangrijk dat je je gevoelens kunt uiten en vertellen aan anderen.
Ik heb een vriendin haar man is onlangs overleden, ze is er helemaal kapot van. Maar ze heeft gelukkig een aantal mensen om haar heen die dagelijks bij haar zijn en haar beetje bij beetje verder helpen de dag door te komen. Toch bljift het ontzettend moeilijk.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht. Hun tijd was gekomen het is allemaal Elmektab. Blijf sterk in je geloof.
Heel veel liefs
Sabra
Atlasleeuw
11-06-2003, 20:55
Ja zoiets had ik gehoord twee jaar geleden.....Allah Jar7amhoem...Inna lilah wa Ina Ilahi raji3oen......
Kingofmaroc
11-06-2003, 21:20
Inna lilahie Wa ina ilajhie Raji3oen.
ik kan je alleen sterkte wensen :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.