Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rbati

Pagina's : [1] 2

Sweet_lailaatje
07-07-2006, 19:41

Dag dames en heren, Wie kan mij vertellen of rbati een goede band is? dank jullie wel liefs Laila

tempted_2_touch
07-07-2006, 19:47
rachid rbati of abdelah

maissa19
07-07-2006, 19:48
hoi meid, Er zijn veel verschillende Rbati's.. komt omdat het vroeger 1 band was en iedereen nu voor zichzelf is gaan spelen... Een bekend kenmerkvan hun is dat ze veel stoppen met spelen... Voor de rest doen ze het wel goed!!! een aanrader is al_atlal!!! echt!!!!!

Sweet_lailaatje
07-07-2006, 19:50
rachid rbati of abdelah Abdelah

Sweet_lailaatje
07-07-2006, 19:52

hoi meid, Er zijn veel verschillende Rbati's.. komt omdat het vroeger 1 band was en iedereen nu voor zichzelf is gaan spelen... Een bekend kenmerkvan hun is dat ze veel stoppen met spelen... Voor de rest doen ze het wel goed!!! een aanrader is al_atlal!!! echt!!!!! Meid bedankt, maar de bruiloft is 26 augustus en abdellah rbati is de enige die nog niet volgeboekt is voor de rest iedereen We hadden eerst afgesproken dat Rachid Kasmi zou komen, maar hij is niet iemand van zijn afspraken dus gaat dat niet door en nu moet ik het laatste moment iemand zoeken. Ik heb iedereen al gebeld ook al-atlal maar zonder succes dus morgen heb ik een afspraak met abdellah rbati hopen dat dat wat word Bedank nogmaalss :kus:

tempted_2_touch
07-07-2006, 19:52
ik vind rbati zowieso niets aan ... ze stoppe inderdaad veel :moe: maar goed ze zijn ook niet zo slecht

Sweet_lailaatje
07-07-2006, 19:55
ik vind rbati zowieso niets aan ... ze stoppe inderdaad veel :moe: maar goed ze zijn ook niet zo slecht Hmmm meen je niet. Weet jij nog iemand? jawad chaabia anouar souss al-atlal el-kanar arabesque anghaam Sirati deze heb ik allemaal al gehad niemand is beschikbaar die dag

tempted_2_touch
07-07-2006, 19:58
Hmmm meen je niet. Weet jij nog iemand? jawad chaabia anouar souss al-atlal el-kanar arabesque anghaam Sirati deze heb ik allemaal al gehad niemand is beschikbaar die dag nee niemand :confused:

Sweet_lailaatje
07-07-2006, 20:00
nee niemand :confused: :traan1:

tempted_2_touch
07-07-2006, 20:02
je kan hem gewoon nemen hoor hij is niet zo slecht... alleen jemoet gewoon tegen hem zeggen datie niet veel moet stoppen :goedzo:

Sweet_lailaatje
07-07-2006, 20:04
je kan hem gewoon nemen hoor hij is niet zo slecht... alleen jemoet gewoon tegen hem zeggen datie niet veel moet stoppen :goedzo: Ja ok maar wel zonde om 1400euro te betalen en dan gaat ie het verpesten ook nog, maar insha allah komt het wel goed

tempted_2_touch
07-07-2006, 20:08
Ja ok maar wel zonde om 1400euro te betalen en dan gaat ie het verpesten ook nog, maar insha allah komt het wel goed gewoon afspreken dan komt het wel goed... allah ye kemmelek belkheir :goedzo:

najat15
07-07-2006, 20:08
als je rbati wilt gaan doen doe dan mohamed rbati want die is echt kk goed maar je hebt de beste van de beste en dat is sirati vind ik dan hij draait echt alles

Sweet_lailaatje
07-07-2006, 20:23
als je rbati wilt gaan doen doe dan mohamed rbati want die is echt kk goed maar je hebt de beste van de beste en dat is sirati vind ik dan hij draait echt alles Nummer?? alvast bedankt meid en serati is dan al bezet helaas

Sweet_lailaatje
07-07-2006, 20:24

gewoon afspreken dan komt het wel goed... allah ye kemmelek belkheir :goedzo: Amien dank je wel :kus:

Pagina's : [1] 2