Bekijk originele versie : ik ben opzoek naar ideeen voor een nieuwe marokkaanse jurk.. heeft iemand tips!!!
hallo mensen,
Ik ga dit jaar inscha illah naar marokko en ben van plan een marokkaanse jurk te laten maken.....maar mijn creativiteit heeft me op dit moment in de steek gelaten.....ik heb geen flauw benul hoe die jurk eruit moet komen te zien....het enige wat ik weet is dat ik wel een ga laten maken...heeft iemand ideetjes over de laatste mode met betrekking tot caftans.....laat het dan even weten
alvast bedankt
groetjes van fato :D :strik:.
hmm, effe denken..........zijkanten van de dfin dicht, wijde rok ipv de standaard rechte rok (dan kun je er zelfs n klein hoepeltje in doen!), de onderjurk van de taksita mouwloos maken en de dfin erover heen van transparante stof, mouwen van boven strak en zeer wijd uit lopen in een punt............zal ik nog effe doorgaan? :D
xxmajdaxx
12-06-2003, 12:47
Nou als je een nieuwe mode wil of een zelf ontworpen jurk wilt
dan moet je Midar gaan
Mijn tanta maakt van alles en nog wat ze heeft daar ook een winkel
Origineel gepost door souhie
hmm, effe denken..........zijkanten van de dfin dicht, wijde rok ipv de standaard rechte rok (dan kun je er zelfs n klein hoepeltje in doen!), de onderjurk van de taksita mouwloos maken en de dfin erover heen van transparante stof, mouwen van boven strak en zeer wijd uit lopen in een punt............zal ik nog effe doorgaan? :D
souhie lieverd jij staat achter!
dat is mode van vorige zomer!!!
Er is al heel wat anders!!!!!!!
Nou, hbieba, aangezien jij t beter weet, vertel aan ons "achterlopenden" wat dan de nieuwe mode in metropool Midar is! :D
Nou, hbieba, aangezien jij t beter weet, vertel aan ons "achterlopenden" wat dan de nieuwe mode in metropool Midar is! :D
Jonge dame ik ben niet van die kant in marokko!
EN ik bedoel het niet slecht hoor!
Koop de tydschrift ' les femme du maroc' en je zal de mode van dit jaar te zien krijgen!!!
Ook IK bedoel t niet slecht, alleen er vraagt iemand om tips voor een marokkaanse jurk, ik geef tips en t enige wat jij zegt is dat ze van vorig jaar zijn!! Verwijzen naar dat tijdschrift is wel heel erg kort door de bocht. Als je dan weet wat de nieuwe mode is................GEEF onze fato mar dan een paar tips! En dat van midar, ik haalde effe twee reacties door elkaar!
Vrienden? :goedzo:
Ook IK bedoel t niet slecht, alleen er vraagt iemand om tips voor een marokkaanse jurk, ik geef tips en t enige wat jij zegt is dat ze van vorig jaar zijn!! Verwijzen naar dat tijdschrift is wel heel erg kort door de bocht. Als je dan weet wat de nieuwe mode is................GEEF onze fato mar dan een paar tips! En dat van midar, ik haalde effe twee reacties door elkaar!
Vrienden? :goedzo:
Nou lieverd ik heb een naaister in marokko die het allemaal doet voor me, elke keer wat nieuws uitkomt dan maakt ze het voor me!!!
Dus vandaar ik het jou zeg snap je!!!
nou hbieba, bof jij even.............. :bril:
nou hbieba, bof jij even.............. :bril:
Helemaal niet waarom zou ik!!!!
:( pff, ik geef t op............
Lalamoslima
14-06-2003, 00:12
is dat tijdschrift in nederland verkrijgbaar???
die tijdschrift heb je hier niet hoor , was dat maar......misschien in belgie ofzo! :zwaai:
Origineel gepost door fato_mar
hallo dames,
ik vond het een interessante discussie.
maar in ieder geval bedankt voor de reacties.
jullie hebben mijn topic wel levendig gehouden.hihihi.
Ik heb al gezocht naar dat tijdschrift maar dat is alleen te krijgen in belgie, dus moet maar even naar belgie gaan.
groetjes van fato
salaam oe halajkoem
wel lieverd hier ga je ze zeker vinden!!
En anders kan je even naar brussel gaan en daar laten ze je ook voorbeelden zien, waar je uit kan kiezen!
Mohiem kijk zelf maar, als ik je ergens anders mee kan helpen laat het me dan maar weten
groetjes moi
Origineel gepost door hbieba
salaam oe halajkoem
wel lieverd hier ga je ze zeker vinden!!
En anders kan je even naar brussel gaan en daar laten ze je ook voorbeelden zien, waar je uit kan kiezen!
Mohiem kijk zelf maar, als ik je ergens anders mee kan helpen laat het me dan maar weten
groetjes moi
Hey, hbieba is weer in tha house!! :boogie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.