Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar zitten mijn Landgenotennnn!!!!

Sheraz
12-06-2002, 19:26

Daarmee bedoel ik dus ons regenlandje, La Belgique!!!!! Zo te zien er niet zo velen, Kom je Hier eventjes aanmelden, ;)

Sheraz
12-06-2002, 19:30
Heeeeeee Landgenoten joehoeeeee waaaaar zitten jullieeeeee!!!!!!!!!!

Sheraz
12-06-2002, 19:36
Origineel gepost door Emshoom hier nog eentje uit Belgie :belgie: chek besah toesid ki belgique neg tschariked am koenhar????

MissyR
12-06-2002, 19:37
nou, je moet eerst links en dan rechts en dan ga je sjo en sjo en dan jij bent bij roendje en dan jij vinde jouw landgenootjes ;) kidding meissie Ik ben een echte kaasje sorry Missy

Sheraz
12-06-2002, 19:42

Origineel gepost door MissyR nou, je moet eerst links en dan rechts en dan ga je sjo en sjo en dan jij bent bij roendje en dan jij vinde jouw landgenootjes ;) kidding meissie Ik ben een echte kaasje sorry Missy aaaah wat jammer :( Maar kaasjes zijn ook wel gezellig :)

RaZer
04-01-2003, 21:00
Origineel gepost door Sheraz Daarmee bedoel ik dus ons regenlandje, La Belgique!!!!! Zo te zien er niet zo velen, Kom je Hier eventjes aanmelden, ;) Shit wat heeft zij een lelijke avatar!! Hoop maar niet dat zij dat is.

Liloesh
04-01-2003, 21:03
Origineel gepost door RaZer Shit wat heeft zij een lelijke avatar!! Hoop maar niet dat zij dat is. weet jij niet wie dat is?? dat is zohra...niet Sheraz enne ik ben ook uit belgica

SweetRose
04-01-2003, 21:03
hier ben ik :zwaai: het regent en het is koud :ego: voor geen goud of geld verlaat ik mijn huisje :D ciao