Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sorry Maar Dit Vindt Ik Toch Zoo Zielig

Pagina's : [1] 2

ze3maze3ma
11-06-2003, 18:55

ik weet niet maar ik heb een marokaanse buurvrouw die woont naast me en hoe ze haar kinderen opvoed yemaa zo erg als ze een ding wat verkeerds doen gelijk een pak slaag ik was gister bij hun en meskien dat jochie van 6 jaar had perongeluk een gas thee laten vallen meskien zijn moeder heeft hem helemaal bond en blouw geslagen ik vond het zo erg ik kon niets doen..... ewa zo later ga ik niet mijn kinderen opvoeden.....dan ga ik echt TE VER

ze3maze3ma
11-06-2003, 19:01
erg man....ik was vandaag was ik thuis van me school op mijn fietsie en die kinderen uit de raam kijken ze mogen niet eens buiten spelen en me nichtje was daar te spelen en blij super lief is ze kwam ze naar me toe en zei ze : ouaffa mag ik een kusje geven KIJK zij wordt met liefde opgevoed ik zei ook nog waarom een kusje ze zei omdat je zo lief bent

Lady_moi
11-06-2003, 19:07
zo zielig voor die kindjes msaken met slaan leer je hen niets af denk je dat ze het nie meer gaan doen? I dont think so

lilmarocprinces
11-06-2003, 19:27
Origineel gepost door lady_moi zo zielig voor die kindjes msaken met slaan leer je hen niets af denk je dat ze het nie meer gaan doen? I dont think so ja je hebt gelijk, ik ken ook een paar jochies die behoorlijk wat klappen krijgen, nou die reageren alles buiten af op mensen....dus je leert ze er echt niets af!!!

BeautifulLady
11-06-2003, 19:46

Echt zielig..:jammer:

XTINA
11-06-2003, 19:55
je he, die arme kinderen :jammer: ze zouden eens naar oprah moeten kijken mischien leren die moeders daar wat van :kwaad:

najiba05
11-06-2003, 21:04
ik heb gezien dat vrouwen die uit marokko komen hun kinderen sneller slaan , dan vrouwen die hier zijn opgevoed. Laatst zei een moeder tegen haar dochtertje ik ga je grillen naschwiek. ik wist niet wat ik hoorde ook mijn zus vond het raar dat ze dat zei tegen haar dochtertje!!!!!!!!! Ik vind die moeders maar zielig hoor die dat doen!!!!!!!!!! maar ja wat zeg je dan tegen zo;n mens?????????

salimma19
11-06-2003, 21:10
laat ze maar. God straf snel..........:jammer: en SlaatNergensOp..........wat jij plaatst slaat inderdaad nergens op :jammer: Als mijn man ooit mijn kinderen mishandel..........zo dan is het feest :stomp: :auw: en dan familie bellen om hem ook lekker te bewerken :gsm: sorry hoor..........een beetje kinderen de tyfus inslaan. helemaal gek :jammer:

_MyStErI0Us_
11-06-2003, 21:46
Bont en blauw slaan gaat toch echt te ver... Af en toe een tik, als het terecht is, kan wel Heb er niks op tegen als iemand zn kids met strakke hand zou opvoeden! Anders groeit dat grut toch alleen maar op voor galg en rat!

ze3maze3ma
12-06-2003, 08:30
uhmm..ze heeft best wel veel kinderen de oudste is 15 en de jongste is 9 maanden of ze dus hoeveel kinderen???....uhh...volgens mij 8 of zo ik zie ze niet zo vaak..maar haar zoontje als jullie zijn armpje ziet en benen vol met blauwe plekken en nog iets die vader is nog erger dan de moeder die slaat met een RIEM!

Classy.Lady
12-06-2003, 08:39
:jammer: Je Kan wel Zo Nu en Dan Even Tikje Geven...Maar Bont En Blauw Slaan en Voor Zulke kleine Dingen Vind Ik Echt Waardeloos..:jammer: Die Ouders Zelf Hebben Nog Een Opvoeding Nodig..En Met Een Paar Tikjes Extra.....:zweep: Zelf Ben Ik Niet Met De Pak Slaag Groot Gebracht..En Al7amdoelilah..T Heeft Gehlopen...Al Zeg ik Het zelf..:D

AminaLove
12-06-2003, 09:22
DAt is kindermishandeling...BEter bel je de anonieme tiplijn ofzo, je kan toch niet toekijken en niks doen/.?

SaMiax
12-06-2003, 09:46
als ik zie dat een klein kind word geslagen terwijl ie nix gedaan heeft dan moet ik altijd :huil:en is echt zielig man.. mijn tante in marokko heeft een keertje haar dochtertje gewoon keihard geslagen omdat ze haar ijsje niet meer wou opeten.. toen ik er wat van zei werd ze boos en gaf ze me een duw omdat ik me er niet mee moest bemoeien.. wallah ze had een HOEK terug gekregen :kwaad:

Faatjuh
12-06-2003, 10:16
tja wat zeg je hierop... ouders die zehmahun kinderen ofvoede.. door te rammen.. ze hebben dan zelf een heropvoeding nodig. ze vergeten dat het niet mag van de Islam je kan een tik geven.. maar al je agressie eruit rammengaat me erug ver. zoals mijn ouders altijd zeiden over zulkemensen... elke klap die je teveel geeft.. zal Allah swt je terug geven

Faatjuh
12-06-2003, 10:18

ofvoeden is opvoeden.. sjoef krijg helemaal typ gebrek door die klappen haha

Pagina's : [1] 2