Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een waar gebeurt verhaal

yasmina_amal
12-06-2002, 17:20

salaam allemaal, hier is een waar gebeurde verhaal: een meid en jongen hadden al 3jaar lang een relatie,hun relatie ging heel goed en ze hadden alle plannen voorbereid om samen verder te gaan.maar wat bleek dat de ouders van die jongen al een bruid op het oog hadden het was de nicht van deze jongen,hij moest met ze nicht trouwen,omdat ze nicht haar beide ouders verloren had. de jongen woude dit niet,maar ze ouders bleven hem toch aandringen om toch met haar te trouwen.deze jongen had het met ze vriendin over en zei van ik doe het niet ik ga liever weg van me ouders en verder gaan met jouw en het meisje woude dit allemaal niet dat hij voor haar kiest en ze ouders verlaten.zij heeft hem duidelijk gezegt van dat ze liever ieder persoon z'n eigen leven gaat lijden en ze heeft een punt achter gezet,de jongen is uit eindelijkgetrouwd met ze nicht en het meisje is verder gegaan met haar leventje.maar het was niet makkeijk voor hun om dit allemaal te vergeten vooral die jongen zat erg mee,hij zocht toch contact met z'n ex-vriendin,maar die woude niks meer van hem horen,tot hij haar woude bedreigen met moord. en wat verder is gebeurd vertel ik jullie andere keer. sallaam wa3lakom

OUIDAD1
12-06-2002, 17:26
soooo dan...wat sterk zeg van dat meisje om haar geluk op te geven voor zijn nicht en ouders.....maar ben benieuwd naar afloop ps is het meisje zelf nog getrouwd of nog steeds vrijgezel?

yasmina_amal
12-06-2002, 20:49
nou meid als je perfect nederlandse spelling weet dan zou ik zeggen je mag iedereen hier op dit site gaan corigeren.en nog veel succes ermee :giechel: :giechel: :giechel:

DieselGirly
13-06-2002, 13:34
wat gebeurde er nou ....ze is toch niet dood??!!! tell us....

doha
13-06-2002, 13:39

Salaam, Laat ons nou niet in de spanning en vertel nou maar verder.... Ma3a salama

yasmina_amal
17-06-2002, 20:21
hier is het vervolg van het verhaal: het meisje heeft geaccepteerd dat ze met hem blijft,maar gewoon dan als vriendin en verder niks,omdat ze voor hem als de dood is omdat hij als met haar kan doen als zij hem vriendin niet meer is of niet wilt. het ging maanden zo door tot het meisje een jongen tegen kwam waar ze verliefd is geworden en hij ook op haar,dus ze gingen vaker met elkaar om,die jongen nam ze in vertrouwen en vertelde hem de hele verhaal wat tussen haar is en haar ex.de jongen waar mee ze een relatie heeft had haar belooft om haar te helpen,maar later kwam die jongen er achter dat het z'n vriend was waarmee hij heel lang bevriend was en dit had hij nooit van hem verwacht omdat hij hem altijd introuwen nam.dus die jongen zeg maar de nieuwe vriend van het meisje is naar ze vriend toegestapt en vertelde het verhaal en zei van waarom hij dit haar allemaal aandoet en daarbij dat hij ook vreemd gaat terwijl hij getrouwd is,dus tussen deze jongen is gesprek rustig verlopen zonder ruzie en deze jongen die getrouwd was heeft ze vriend belooft om afstand te nemen van haar.een dag later belde de ex van het meisje haar op en zei van ik wil je spreken,dus zei het heeft een afspraak gemaakt met haar ex,ze begonnen met een rustig gesprek en eindigde in een knallende ruzie,die jongen heeft zonder na te denken haar neergestoken en is er van door gegaan,zij is per ambulance vervoerd naar de ziekenhuis .haar ouders waren geschrokken toe ze het hoorde en zelf de vriend van haar is ook geschrokken toe hij het hoorde.zij heeft 2 weken in coma gelegen omdat ze te veel bloed had verloren.en na die twee weken kwam ze weer bij en verder knapte ze weer op,maar ze leeft nog steeds van angst en ze heeft vak nachtmerries.de ex van haar is opgepakt.en ze leeft nu wel gelukkig met haar vriend. salaam w3alkom, :zwaai:

Nadoriaaa
17-06-2002, 21:33
Damnnnnnnn wat erg man voor die meiske!!! Ik hoop inscha'allah dat ze gelukkig zal leven en dat die jongen zijn strafje krijgt!!!! :kwaad: Gegroet, Nadoriaaa :zwaai:

tetouania_zina
17-06-2002, 22:43
Origineel gepost door yasmina_amal nou meid als je perfect nederlandse spelling weet dan zou ik zeggen je mag iedereen hier op dit site gaan corigeren.en nog veel succes ermee :giechel: :giechel: :giechel: ze had het heus niet verkeerd bedoelt maar wij marokkanen trekken meteen conclusies.... :rolleyes:

ffeiza
24-06-2002, 11:56
lees je pm ik heb je er eentje gestuurd xxxxxxxxx