Bekijk originele versie : Ik denk dat ik ziek ben
Beste Yasmina,
Ik heb een groot probleem. Ik was een tijdje geleden met een marokkaanse meisje. Zij was echt mooi, zo een Jeniffer Lopez typje (Bijna alle mocro-chicks willen tegenwoordig op haar lijken in kleding en gedrag). Op een gegeven moment zaten wij in mijn auto te flikflooien en heeft zij mijn geslachtsdeel gezogen. Alleen nu plas ik pus en bloed en ik denk dat zij mij ziek heeft gemaakt. Ik schaam mij om naar de doktor te gaan. Ik wist niet dat je door gepijpt te worden ziek kon worden maar waarschijnlijk komt het omdat ik in haar mond ben klaar gekomen.
Yasmina help mij, ik weet niet wat moet doen nu.
Je zou eens naar je huisarts kunnen gaan.....
maghrebgirl20
11-06-2003, 20:49
Origineel gepost door Chokran
Beste Yasmina,
Ik heb een groot probleem. Ik was een tijdje geleden met een marokkaanse meisje. Zij was echt mooi, zo een Jeniffer Lopez typje (Bijna alle mocro-chicks willen tegenwoordig op haar lijken in kleding en gedrag). Op een gegeven moment zaten wij in mijn auto te flikflooien en heeft zij mijn geslachtsdeel gezogen. Alleen nu plas ik pus en bloed en ik denk dat zij mij ziek heeft gemaakt. Ik schaam mij om naar de doktor te gaan. Ik wist niet dat je door gepijpt te worden ziek kon worden maar waarschijnlijk komt het omdat ik in haar mond ben klaar gekomen.
tja, :confused: krijg van sex voor het huwelijk
tazz 3lik !!!machi hchoema?oooo yasmina help hem!willie!!om jou weer proper te ******?knip knip zou ik zeggen en geef hem aan een hond!beter verdien jij niet!voor allah schaam je je niet maar om naar de dokter wel yek?
ja hoor iedereen staat al weer in de start blokken klaar om te veroordelen en te beoordelen,jammer vind ik dat.
Het best wat je kan doen is toch naar je huisarts te gaan,of als je niet durft naar de gg&gd,ik zou wel snel gaan dan kunnen ze je medicijen geven om het snel op te lossen,kijk anders op internet of je informatie kan vinden.Mischien komt het ergens anders door of is het na een paar dagen over.
Loop er in ieder geval niet te lang mee rond,
Sucses en sterkte
GangstaLovin
11-06-2003, 21:50
Ga naar de dokter!!!! Wilie wat moet ik doen ....GA NAAR DE DOKTER! Zo simpel is dat ...
maghrebgirl20
11-06-2003, 22:07
Origineel gepost door zianymo
tazz 3lik !!!machi hchoema?oooo yasmina help hem!willie!!om jou weer proper te ******?knip knip zou ik zeggen en geef hem aan een hond!beter verdien jij niet!voor allah schaam je je niet maar om naar de dokter wel yek?
normaal ben ik niet zo. iedereen is verantwoordelijk voor zn eigen daden.
maar het is toch dom wat hij doet............ sex voor het huwelijk.
en dan zeker wel een maagd als vrouw willen he.
dat vind ik gewoon zielig.
maar ja dat is mijn mening :zwaai:
hhtWillem
11-06-2003, 22:21
Origineel gepost door Chokran
Beste Yasmina,
Je hebt dat ook niet door of van haar!
Jij bent klaar gekomen, dat loopt er dus UIT!!
en van haar komt niets IN jou !
Anderom had wel gekunt...zij iets van jou maar je hebt het pas leter gekregen zeg je.
Je hebt vermoedelijke gewoon un ontstoken urineleider....
Als je geen gemeenschap met haar gehad hebt kan je
gewoon naar de dokter gaan en krijg je daar medicijn voor.
succes.
maghrebgirl20
11-06-2003, 22:43
Origineel gepost door zianymo
normaal ben ik niet zo. iedereen is verantwoordelijk voor zn eigen daden.
maar het is toch dom wat hij doet............ sex voor het huwelijk.
en dan zeker wel een maagd als vrouw willen he.
dat vind ik gewoon zielig.
maar ja dat is mijn mening
oeps verkeerde geciteerd. dit had betrekking op
185353
s_soumaya18
11-06-2003, 23:38
MAGHREBGIRL 20, WALLAHILAAA JE HEBT GELIJK, MAAREE TOCHHHHH HIJ VRAAGT OM HULP, IK WEEETTT IN GODSNAAM NIET WAAROM MAAR IK VIND HET ZIELIG VOORMMMMMMM
GA NAAR DE DOKTER JIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN LEER VAN JE FOUTEN, JONGEN
NADIAAAAAAAAAAAAAA
maghrebgirl20
12-06-2003, 01:24
Origineel gepost door s_soumaya18
MAGHREBGIRL 20, WALLAHILAAA JE HEBT GELIJK, MAAREE TOCHHHHH HIJ VRAAGT OM HULP, IK WEEETTT IN GODSNAAM NIET WAAROM MAAR IK VIND HET ZIELIG VOORMMMMMMM
GA NAAR DE DOKTER JIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN LEER VAN JE FOUTEN, JONGEN
NADIAAAAAAAAAAAAAA
ok, hij vraagt hulp............... dan sluit ik me aan bij jou.
NAAR DOKTER GAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe lullig het ook is
:zwaai:
naar de dokter gaan mijne jongen
het is blijkbaar een ontsteking,en heeft weinig te maken met de mond van dat meisje
Origineel gepost door hhtWillem
Je hebt dat ook niet door of van haar!
Jij bent klaar gekomen, dat loopt er dus UIT!!
en van haar komt niets IN jou !
Anderom had wel gekunt...zij iets van jou maar je hebt het pas leter gekregen zeg je.
Je hebt vermoedelijke gewoon un ontstoken urineleider....
Als je geen gemeenschap met haar gehad hebt kan je
gewoon naar de dokter gaan en krijg je daar medicijn voor.
succes.
Hier sluit ik me bij aan............t valt me wel op dat je meteen denkt dat je t van haar hebt :jammer: ........... Misschien moet je eens heel goed nadenken wat je allemaal nog meer hebt uitgespookt, wellicht heb je t van iemand anders opgelopen!! Maar (niet om je bang te maken ofzo) als je iets ernstigs hebt, zou ik jouw "jennifer" toch op de hoogte stellen, zij kan t weer van jou hebben overgekregen!!
Zo zie je maar weer...........................begin er niet aan!! (althans niet voor het huwelijk :D !!)
Ik zocht advies. Als ik een preek wil van iemand dan vertel ik het wel aan mijn vrouw!
xxYustHananxx
12-06-2003, 14:10
hey kijk ik vind wacht nog ff een paar dagen als het nog steeds zo is dan ga je beter naar de dokter
ik denk dat het niet een ziekte is die je door haar gekregen hebt misschien zoals httwillem zei gewoon ontstoken ga daarvoor naar een dokter en je krijgt er wel iets voor en inchallah zal het niets ergs zijn
ma3asalam
Hanan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.