Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Weet Waar Ik Stacker 3 Kan Halen Met Epherdine!!!!!!!!!!!!!!!!!

moslimachahida
06-07-2006, 16:54

Wejow Meiden Die Afslak Pil Was Goedddddddddddd, Hij Is Niet Meer Te Verkrijgen In Nederland...maar Ik Heb Gehoord Onder De Toonbank... Als Iemand Weet Waar Ik Die Kan Halen..zou Dat Perfect Zijn..

fadma
06-07-2006, 18:57
meid begin daar niet aan, heb die pillen geslikt en je krijgt er hardkloppingen van het schijnt zelfs dat er mensen aan dood zijn gegaan(hartstilstand) ze zijn echt niet goed, je kan beter op je eten letten dan je gezondheid op het spel te zetten

moslimachahida
06-07-2006, 20:13
maar ken je ze wel..........

moslimachahida
06-07-2006, 20:15
ja die mensen namen overdosis en kwam op sbs..... maar wejow viel 12kilo af 1 mnd of meer....wist maar iemand waar je ze kon halen

miss_melilla
06-07-2006, 21:32

Meid als ze niet meer in nederland te verkrijgen zijn dan weet je tog dat ze gevaarlijk zijn. Gezondheid is belangrijker dan afvallen, dus meid please denk na voordat je iets gaat doen waar je spijt van gaat krijgen

moslimachahida
06-07-2006, 23:58
ze zijn wel stiekem te verkrijgen ,in belgie wel maar ja te ver............misschien heeft iemand connecties....bij sommige sportcentra"s zijn ze te verkrijgen....