Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie voelt zich niet meer thuis in Nederland?

Pagina's : [1] 2

zaio66
11-06-2003, 16:42

Wie voelt zich niet meer thuis in Nederland en wil emigreren? Naar land van herkomst bijvoorbeeld, of vaderland.

Chokran
11-06-2003, 16:57
Niet zo bijdehand Cc, anders vertel ik iedereen wat voor een prostituee je aan het spelen bent in Eindhoven. Of moet ik ook iedereen vertellen Cctje, dat je bijna een vriend van mij hebt verkracht in de auto, mijn vriend ja! Mounier! In zijn BMW, vuile materialistische tienerslet. Ben jij er al trouwens uit of je je hoofddoek wil afdoen of niet? Vuile atheist! Of je bent een moslima of je bent dirty zoals Christina aguilera het zo vies zegt! Tfoe!

zaio66
11-06-2003, 17:01
met land van herkomst bedoel ik of je daar geboren bent, en met vaderland bedoel ik het land waar je ouders vandaan komen! het is eigenlijk hetzelfde hoor, maar ter verduidelijking

zaio66
11-06-2003, 17:03
chokran, wat is het probleem met die Cc.....

an3sdej
11-06-2003, 19:53

Chokran ben je ziek jochie?? Of ben je ook zo'n miezerig dictatortje dat vrouwen onder de duim tracht te houden en de wet voor wil schrijven!!

an3sdej
11-06-2003, 21:10
an3sdej hou je bek en bemoei je niet met prive zaken :p Die poenjapie toch hihihi

Nabila20
11-06-2003, 21:37
Assalamoe alaikoem, Hoe oud zijn we hier ?? Chokran ik weet niet wat er speelt tussen jullie maar je manier van praten is niet wat je noemt 'netjes' dus die dirty kan net zo goed voor jou gelden. Even antwoorden op de vraag of ik ooit terug zou keren naar Marokko. Ik moet er eigenlijk niet aan denken......Niet dat ik me hier zo thuis voel...maar dat kan ik ook niet zeggen van Nederland. En trouwens ik leef mijn eigen leven...Allhamdoelillah. Wassalamoe alaikoem

an3sdej
12-06-2003, 00:01
Wat een kinderen hè hihihi

an3sdej
12-06-2003, 12:54
Gelukkig Cctje, ben blij dat je dit mysterie hebt opgelost. Ik begon al bang van je te worden hihihi :-)

an3sdej
12-06-2003, 13:01
Ik geef meteen mijn geld, want ik ben geen karateka :-)

Chokran
12-06-2003, 14:29
geile cctje, nu je het over familie hebt, ik krijg nog geld van je moeder omdat ze geen ho.er blijkt te zijn. Mounier vertelde mij laatst nog dat je hele dikke borsten heb, alleen het jammerlijke is dat er haar op zit, getverderrie. Je doet net of jij niet dat meisje bent dat op mijn vriendje lag, ongewenst! Begreep je niet dat hij niets met dikke gedrochten wil. Maar hoe is het afgelopen toen je om 02.00 uur thuis kwam nadat hij je had afgezet. Kreeg je op je kop van je vader of juist een beurt? Doet er niet toe. Mijn advies is doe die piraten hoofddoek af en doe waar je goed in bent, prostitueren. likje

rkajed.ainzora
12-06-2003, 15:13
Haaaaahaaa, ik moet echt lachen om sommige mensen.....

an3sdej
12-06-2003, 15:45
Chokran vernederd door een vrouw van 1.63m. Goed gedaan Cctje!!!

Chokran
12-06-2003, 16:51
een pik in de morgen is een dag zonder zorgen toch cctje (Cc TJE, dat is toch echt niet je cupmaat!) Welke film ga je kijken schat? "How to get slim very fast", van Jane Fonda? Van kijken wordt je niet slank, klein biggetje van me. Of "Hoe laat je een ruft zonder dat iemand het hoort"? Ook dat is verspilde tijd want sinds je op je twaalfde door papa wordt genomen is het een en al geruisloze tocht uit je endeldarm. Waarom ga je niet samen met an3sdej van jullie hobby je beroep maken dan benut je je tijd tenminste. Lekker ho.ererend het leven door. Maar dan moet je wel eerst je zwembanden wegwerken. ;)

GangstaLovin
12-06-2003, 17:15

Dan emigreer je toch ...zo simpel is dat.

Pagina's : [1] 2