Bekijk originele versie : Waarom doen mensen anderen zoiets
lieve_meid
06-07-2006, 16:21
IK kan het maar nie vaten gevwoon,
iemand heeft me site gehackt en me email ook,terwijl er belangrijke dingen in staan voor meiden die hebben gereseveerd en die ook nog een bevestiging van mij moeten hebben.
waarom waarom doen mensen anderen zulke dingen aan,wat willen ze ermee bereiken??
IK kan het maar nie vaten gevwoon,
iemand heeft me site gehackt en me email ook,terwijl er belangrijke dingen in staan voor meiden die hebben gereseveerd en die ook nog een bevestiging van mij moeten hebben.
waarom waarom doen mensen anderen zulke dingen aan,wat willen ze ermee bereiken??
Als je wil kan ik het misschien terughacken of beter gezegd je mailadres + site 's paswoord teruggeven, maar dan wil ik wel zeker zijn dat het van jou is en niet dat jij het wilt afpakken van een ander
Voor meer info, pm me maar:)
lieve_meid
06-07-2006, 16:40
het is zeker van nmij lieverd,ik doe decoratie en heb dus een website gemaakt
en gisteren hoorde ik van iemand dat me site gehackt is,en net probeer ik in te loggen op me mail,maar walou
nu luister, vanuit het werk kan ik veel ondernemen. Als je kan wachten tot maandag (morgen ist mijne vrije dag) wil ik gerust eens een kijkje nemen.
Ik denk niet dat het een hacker is die je paswoord heeft gehackt maar gewoon iemand die jouw paswoord kent, goed gegokt heeft.
Welke is je site en wat is je mail-adres, mss dat ik van thuis uit iets kan doen (maar beloof je niets)
En geef me via pm eveneens je ex-paswoorden
Ik zal zien wat ik voor je kan doen
hayetmaroc
06-07-2006, 17:00
ik hoop dat het wel weer goed komt.
het is niet leuk om dinegn kwijt te raken in sha allah komt het goed joh
sokranbedankjes
06-07-2006, 17:01
jeejtje joh, ik maak zelf ook bedankjes voor mensen en kan me niet voorstellen dat iemand straks in mijn mail zit, daar krijg je zoveel igauiden mee! ik hoop dat het lukt he, hou me op de hoogte.
hayetmaroc
06-07-2006, 17:04
ik zou alles beter beveiligen je kunt iets op een bepaalde maniet beveiligen dat er niemand in kan komen
jeejtje joh, ik maak zelf ook bedankjes voor mensen en kan me niet voorstellen dat iemand straks in mijn mail zit, daar krijg je zoveel igauiden mee! ik hoop dat het lukt he, hou me op de hoogte.
Probeer eens zo moeilijk mogelijk paswoord te creeeren een tip is dat je zowel letters als cijfers gebruikt in je paswoord das het moeilijkste te hacken
lieve_meid
06-07-2006, 21:19
dankje jullie dames
en shaimaa lieverd soekran hbiba dat je me graag wilt helpen,
iemand die er veel verstand van heeft,heeft het gelukkig weer voor me terug gehaald.
het was al een paar dagen zo zonder dat ik het wist,tot dat het ik hoorde.
ik vindt gewoon heel zielig dat mensen zoiets doen.
mmmohammmeddd
06-07-2006, 21:39
als ik het niet was wist je het nog niet ;)
maar je moest je site beveiligen.
mmmohammmeddd
06-07-2006, 21:40
nu luister, vanuit het werk kan ik veel ondernemen. Als je kan wachten tot maandag (morgen ist mijne vrije dag) wil ik gerust eens een kijkje nemen.
Ik denk niet dat het een hacker is die je paswoord heeft gehackt maar gewoon iemand die jouw paswoord kent, goed gegokt heeft.
Welke is je site en wat is je mail-adres, mss dat ik van thuis uit iets kan doen (maar beloof je niets)
En geef me via pm eveneens je ex-paswoorden
Ik zal zien wat ik voor je kan doen
dit was niet zomaar een hacker want hij/zij liet kenmerken achter, het was een hobbyhacker.
lieve_meid
06-07-2006, 23:43
als ik het niet was wist je het nog niet ;)
maar je moest je site beveiligen.
ik had vermoeden dat jij het was,maar begrijp niet waarom je dat deed.
en door jou dusssss kan ik de mails niet meer terug lezen
mmmohammmeddd
07-07-2006, 00:05
weet je wat lieve_meid krijg toch de tering, ik heb jou niets misdaan en die fucking site van je al helemala niet. tzzz rot wijf het is nooit goed. Je geeft complimenten voor haar decoratie doet ze stoer, je geeft aan dat haar site gehackt is en ze geef jou de schuld. valt toch lekker dood. :moe:
weet je wat lieve_meid krijg toch de tering, ik heb jou niets misdaan en die fucking site van je al helemala niet. tzzz rot wijf het is nooit goed. Je geeft complimenten voor haar decoratie doet ze stoer, je geeft aan dat haar site gehackt is en ze geef jou de schuld. valt toch lekker dood. :moe:
sjonge jonge doe niet zo agressief of zo damn:moe:
lieve_meid
07-07-2006, 05:40
moohhh toch :( :(
en van die complimenten,wallah ik maakte maar een grap met je
yek shoema alik,my gelijk uitschelden :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.